Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet.
Heb ondertussen 4 sleutel punten binnen.
Klopt, het is ook niet echt report waardig. Of je moet hele spannende dingen meemaken onder invloed van NEP maar anders is het gewoon een simpele substituted Cathinone.ookal is z'n kort samengevatte beschrijving pittig accuraat
Is wel een fijne ervaring. Maar idd mee uit kijken want de craving is enormHet heeft meestal ook geen nut om meer dan twee lijnen te nemen .
Daarna snuif je alleen nog om je normaal te voelen.
Paranoïde ligt dan ook op de loer.
Geniet er van maar kijk er mee uit.
Is wel een fijne ervaring. Maar idd mee uit kijken want de craving is enorm
Kaak schaatsen.Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet.
Lichaam voelt goed, wel beetje zweterig nu. Lichte buzz in men hoofd. Wel wat meer kaalscheaatsen dat heb ik bij coke niet.
Ik vind het meer op coke lijken. Enkel het snuiven is iets pittiger maar na enkele lijnen is dit weg. Zit nu gewoon thuis en functioneer nog altijd naar behoren. Morgen ga ik het op een feestje testen.In het algemeen meer lijkend op coke of toch op amfetamine-achtigen? Ik heb amper referentiekader op het gebied van cathinonen los van 3-MMC, dus ik weet nooit zo goed wat ik me bij zoiets als NEP precies moet voorstellen.
Nee nee heb het bij de 5 sleuteltjes kunnen houden.😁En, is het zakje al leeg? 😄
Is wel een fijne ervaring. Maar idd mee uit kijken want de craviig is enorm
Kaak schaatsen.
Ik vind dit niet echt een report, maak er volgende keer een verhaal van. Omschrijf wat meer wat je voelt. DIt zijn gewoon een paar zinnen.Ik vind het meer op coke lijken. Enkel het snuiven is iets pittiger maar na enkele lijnen is dit weg. Zit nu gewoon thuis en functioneer nog altijd naar behoren. Morgen ga ik het op een feestje testen.
dit is voor mij ook de eerste maal iets van RC
Inderdaad beter in Research Chemicals, ookal is z'n kort samengevatte beschrijving pittig accuraatIk vind dit niet echt een report, maak er volgende keer een verhaal van. Omschrijf wat meer wat je voelt. DIt zijn gewoon een paar zinnen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."