Geen idee! Ik heb al zoveel geprobeerd.... natuurlijk nog lang niet alles, maar naar effecten wat ik las een hoopje van alles besteld om te zien wat het ging doen.
Voorbeelden van m'n ervaringen VOOR ik zelf begon te bestellen:
Goeie coke mogen proberen bij een regelmatige gebruiker/dealer. Ik werd er heel rustig van en gevoel van vermoeidheid viel weg
Speed: van diezelfde mens, omdat ik (insomnia) 3 dagen niet had geslapen en niet durfde te vertrekken van bij hem na een vrijdag feesten. Ik werd er heel erg rustig van, maar idd ook wakker. Net alsof ik absoluut niet vermoeid was, kon gerust rijden maar opnieuw 2 nachten wakker gebleven
3-MMC: Maakte me praatgraag en wakker, meer niet.
Nergens een eurofisch gevoel....
Wat ik zoek is eigenlijk een middel dat me rustig houdt, gewoon chil, m'n hoofd iewat minder chaotisch maakt enontspant.Niets om te feesten or urenlang wakker te blijven (slaap is heel belangerijk voor me). Euforie is een grote plus, bij geen enkele van bovenstaande heb ik dat ervaren.
Wiet rook ik niet, ik hou van de smaak dus als ik er rookdan is het microdosis, ik hou niet van die specifieke high...m'n hoofd toltzo raar.... Afhankelijk van welke wiet het is en de dosering durf ik ervan overgeven, ikzelf, als ik 20 eurokoop bij m'n normale vendor doe ik daar een jaar mee. CBD zou misschien ideal zijn voor mij om te ontspannen, eentje voor op het lijstje.
Van de coke werd ik dus rustig, wat ik zocht, dat wakkere gevoel duurde niet zo lang, maar te duur voor mij om enkel dat te bereiken terwijl zoveel andere mensen er zoveel meer voor over hebben.
Trippen was een ervaring die ik nog eens wilde meemaken.
Dus 5-MeO-DMT: Eerste keer de volle 0.1 mg... niet slim , vrij dom, slechte weegschaal....m'n lichaam heeft geprotesteerd maar geen high, trip of eurofie.
2de keer met nieuwe en goeie weegschaal 8mg, gebeurde niets, 1pellet 4-aco-mit bijgenome na half uur, nog niets, geen trip, gewoon niets.... 2F-Ketamine bijgekomen en daar had ik wel sensatie van, kweet niet meer precies hoeveel, enkel dat ik me moest focussen want ik kreeg dubbel zicht.
3de keer alles samen. 2F-ketamine +10mg 5-%eo-MIT + 20mg pellet 4-ho-met.
Opnieuw niets, na enkele uren nog een midden/sterke dosis 2F-Ketamine bijgenomen en opnieuw goed moeten opletten vanwege dubbel zicht of wazig zicht met 1 oog. M'n lichaal reageerde er zeker op, maar geen trip.
3-mmc crystallen: praatgraag, ontspannen, wakker (voor even) geen euforie
3-cmc 180mg pellets
2-mmc 220 gram pellets: pellet nog niet veel van gemerkt, moet ik meer mee experimenteren
3-MEC, geen idee....
3-FEA, die vind ik dus leuk, kvoel me ontspannen, brandt niet in de neus, durf ik wel eens gebruiken voor een ontspannen dag. MAg ook niet te laat zijn (slapen en zo)
4-FMA: net genomen, nog geen effect. HAlfuurtje geleden of zo, keep you posted.
6apb-bommetje van 150,-: lang wakker en zweten maar anders geen effect. Wel een gezoem in m'n hoofd.
NEP: die vind ik leuk, duurt niet te lang, ontspannen gevoel en toch niet te moe en niet super energised. Da's eentje die ik regelmatig gebruik en wat van heb ingeslagen.
Tot hierboven was alles gesnoven, behalve de 6APB (bommetje) en de 3-cmc (pellets 180)
Wat heb ik nog over dat ik niet geprobeerd heb:
3-CMC chrystallen
2-mmc poeder
4F-Ritalin
Ik heb er dus nog hopen over van deze en voel me een beetje dwaas omdat volgens m'n opzoekingen ik niet het effect tegenkwam dat ik wilde... liever 1x verzending betalen dan te weinig bestellen en dan terug moten bestellen maar ja... verkeerde denkwijze.
2-F Ketamine zou ik zeker terug bestellen, mss nu eens in chrystal dan in poeder.
NEP genoeg over
Heel misschien 3-FEA als die op is....
Wat zoek ik nu precies? IEts dat me relaxed, rustig maakt, liefst wat euforie maar me niet te lang hyped/energised....
Voor zover ik hier lees hebben weinigen iets aan 2-mmc maar houdt het hen wel goed wakker. Zou dus perfect zijn voor 's morgens maar niet na het werk om op tijd in m'n bed te geraken.
Heb wat benzo's liggen om goed te kunnen slapen.
Kwestie van drugs... trippen wil ik eens doen om het gehad te hebben, but that's it
Voor de rest heb ik "mijn" middel nog nie echt gevonden. HEt dichtste erbij is nu NEP....
Mss werkt m'n brein anders vanwege ADD? Bepaalde neurotische banen worden geblokkeers bij mensen met zo een aandoening, kga deuitleg hier nu nit geven
Hopelijk hiermee wat meerduidelijkheid voor jou
Groetjes