Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB - 1 woord : amazing!

6-APB - 1 woord : amazing!

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sonja Nakker zei:
Mooi report!

Laatst ook voor het eerst 6-APB geprobeerd, en ben er echt heel erg enthousiast over. Voor mij geen xtc of mdma meer.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, zelfde gevoel hier!
G
GirlysogroovyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebbenzekezine? zei:
Krijg nu toch de neiging 6apb nog een kans te geven in hogere dosering.

200mg durf ik dan wel aan. Kotsen? Toch op festival in hometown in mei, maakt t minder erg.

thnx voor de report!
Klik om te vergroten...
Ik heb niet moeten kotsen en ook niet misselijk geweest. Vriend ook niet en zijn dosis was nog hoger....
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Hangt er vanaf of je haar type bent, maar ik kan me nog goed herinneren dat daar hier vrij makkelijk over werd gedaan.
Klik om te vergroten...
Dit meen je toch niet hoop ik?
Dit zegt vooral iets over de persoon die dit doet.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neo-Shulginist zei:
Ik vind dat een no go ja.
Klik om te vergroten...
Dat is het nu en dat was het toen ook.
Het gebeurde toen en het gebeurt nu ook.
Het is vooral heel erg zielig als je op die manier aandacht van een leuke vrouw wilt.

Gelukkig worden onder invloed mijn goede eigenschappen nog beter en heb ik dat soort praktijken niet nodig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Dit meen je toch niet hoop ik?
Dit zegt vooral iets over de persoon die dit doet.
Klik om te vergroten...
Heb een hoop lompe dingen gezien met jonge mensen en alcohol in het spel. Ook vernielingen, vechtpartijen en dergelijke. Gelukkig daar zelf nooit aan meegedaan.

Achteraf denk ik ook, wat een lompe tijdsbesteding dat dronken stappen.

Zeehond zei:
Gelukkig worden onder invloed mijn goede eigenschappen nog beter en heb ik dat soort praktijken niet nodig.
Klik om te vergroten...
Dat is mooi, maar niet iedereen is altijd al zelfverzekerd en goedaardig geweest. Er zijn een hoop mensen die "liquid courage" innemen omdat ze moeite hebben met zichzelf te uiten en dan heel even vrij zijn van zichzelf, maar waarbij dan hun schaduwzijden wel opspelen. Het is wel een lelijk iets en niet de goede manier om ermee om te gaan, dat klopt. Ik verdedig het zeker niet. Maar je doet soms domme dingen in het leven, maar hopelijk leer je er dan tenminste van.

Voor mij is het dronken worden allang verleden tijd. Meer dan 15 jaar geleden en zal het ook nooit weer doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
En o ja, natuurlijk was er meestal wel dat oogcontact en het oppikken van de vibe, met dat "grinden", ook die keer bij mij.

Al heb ik ook gezien dat jongens dat gewoon vanuit het niets gingen doen bij meiden en dat dan maar geaccepteerd werd.

Tja... dat hedonistische dronken sfeertje, bah... Vind het ook maar een akelig iets.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Achteraf denk ik ook, wat een lompe tijdsbesteding dat dronken stappen
Klik om te vergroten...
When you enjoy the time you waste, You didnt wasted any time.... zoeits was het weet niet meer van wie :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
When you enjoy the time you waste, You didnt wasted any time.... zoeits was het weet niet meer van wie :grin:
Klik om te vergroten...
Ja, dat klopt op zich wel, maar dat zou ik persoonlijk eerder zeggen bij iets als bijvoorbeeld een game spelen of een serie kijken. Bij dronken worden heb je lol (ook echt wel gehad), maar je molt je lichaam er ook mee.

Een vriend van me die ik al heel lang ken, zegt nog weleens dat hij onze avondjes drinken van vroeger niet weer zou willen doen, maar dat hij er wel met goede herinneringen aan terugdenkt. Er zit ergens wel wat in, maar persoonlijk kijk ik met een veel beter gevoel terug op onze keren samen MDMA en samen trippen!

Al is het ergens ook wel waar. Het was toch lol die je samen had, hele lompe lol. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."