#1
Inderdaad, zelfde gevoel hier!Mooi report!
Laatst ook voor het eerst 6-APB geprobeerd, en ben er echt heel erg enthousiast over. Voor mij geen xtc of mdma meer.
Inderdaad, zelfde gevoel hier!Mooi report!
Laatst ook voor het eerst 6-APB geprobeerd, en ben er echt heel erg enthousiast over. Voor mij geen xtc of mdma meer.
Ik heb niet moeten kotsen en ook niet misselijk geweest. Vriend ook niet en zijn dosis was nog hoger....Krijg nu toch de neiging 6apb nog een kans te geven in hogere dosering.
200mg durf ik dan wel aan. Kotsen? Toch op festival in hometown in mei, maakt t minder erg.
thnx voor de report!
Dit meen je toch niet hoop ik?Hangt er vanaf of je haar type bent, maar ik kan me nog goed herinneren dat daar hier vrij makkelijk over werd gedaan.
Dat is het nu en dat was het toen ook.Ik vind dat een no go ja.
Heb een hoop lompe dingen gezien met jonge mensen en alcohol in het spel. Ook vernielingen, vechtpartijen en dergelijke. Gelukkig daar zelf nooit aan meegedaan.Dit meen je toch niet hoop ik?
Dit zegt vooral iets over de persoon die dit doet.
Dat is mooi, maar niet iedereen is altijd al zelfverzekerd en goedaardig geweest. Er zijn een hoop mensen die "liquid courage" innemen omdat ze moeite hebben met zichzelf te uiten en dan heel even vrij zijn van zichzelf, maar waarbij dan hun schaduwzijden wel opspelen. Het is wel een lelijk iets en niet de goede manier om ermee om te gaan, dat klopt. Ik verdedig het zeker niet. Maar je doet soms domme dingen in het leven, maar hopelijk leer je er dan tenminste van.Gelukkig worden onder invloed mijn goede eigenschappen nog beter en heb ik dat soort praktijken niet nodig.
When you enjoy the time you waste, You didnt wasted any time.... zoeits was het weet niet meer van wieAchteraf denk ik ook, wat een lompe tijdsbesteding dat dronken stappen
Ja, dat klopt op zich wel, maar dat zou ik persoonlijk eerder zeggen bij iets als bijvoorbeeld een game spelen of een serie kijken. Bij dronken worden heb je lol (ook echt wel gehad), maar je molt je lichaam er ook mee.When you enjoy the time you waste, You didnt wasted any time.... zoeits was het weet niet meer van wie![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."