Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan de Wanhoop Nabij, Tot de Sterren Voorbij: 100 ug 1P-LSD op het mooie Vlieland!

Van de Wanhoop Nabij, Tot de Sterren Voorbij: 100 ug 1P-LSD op het mooie Vlieland!

23 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Van de Wanhoop Nabij, naar de Sterren Voorbij: 100 ug 1P-LSD op het mooie Vlieland

​

Inleiding:



Het was een mooie, zonnige zaterdagmorgen. Wetende dat ik samen een weekend met mijn tripcompagnon: Trippy Langkous naar Vlieland zou gaan kamperen, maakte mij al blij voordat ik überhaupt naar Leeuwarden zou reizen met tent en benodigdheden. Daar pikte ze me op en reden door naar Harlingen, alwaar we de boot van 9:00 naar Vlieland zouden nemen. Eenmaal aangekomen was het nog zeker drie kwartier lopen, dus we hebben fietsen gehuurd. En het leuke is nog: een groot gedeelte van de trip hebben wij al fietsend gedaan. Dus we hadden in feite onze eigen ‘’bicycle day’’ of ‘’Tour de Langkous’’ zoals we dat noemden, haha. We zijn echter vergeten de fietsen op de foto te zetten de volgende dag. Maar ja, in een afterglow vergeet je wel vaker wat, net als wanneer je tript. O ja, en voor ik het vergeet… Wie? Wat? Waar…?



Wie:
Trippy Langkous & ik

Wat: 1P-LSD (allebei 100 ug)

Waar: Vlieland

Datum: 8 juli 2023



Exact 14:00:



Na ongeveer een half uur op onze kleedjes te hebben gezeten, die ons nog aardig aan het prikken waren vanwege de stekelige oppervlakte waar we zaten, was het om exact 14:00 tijd om de zegels te nemen. Deze hebben wij, zoals gebruikelijk, een kwartier laten intrekken onder de tong om het vervolgens met een flinke slok water door te spoelen. Bij Trippy bleef ie nog effe plakken waardoor we allebei moesten lachen. Na ongeveer een kwartier toen we het hadden doorgeslikt, voelde ik de welbekende tintel in mijn buik die ik normaliter van LSD heb. Dit was sneller dan normaal. Want normaal gesproken begint dat zo’n halfuur/3 kwartier pas bij mij. Niet lang daarna beginnen de eerste echte visuals op te treden. En met optreden bedoel ik natuurlijk de visuele optredens die de bomen maakten die in elkaar over gingen en de geometrie die ik in een dennenappel voor mij zag. Ik pakte deze op om hem eens nader te onderzoeken. En zodra ik naar de kop keek, sprongen allerlei kleuren en vormen ineens in mijn gezichtsveld, vooral geometrisch, wat erg fascinerend was om te bekijken.



Trippy zag mij dit doen en besloot ook eens een dennenappel te bestuderen. Al gauw kwam ze tot de conclusie dat ze inderdaad zag wat ik zag. Toen wij beiden tot die conclusie kwamen, moesten wij weer terug naar de camping. Trippy moest naar het toilet en ik zou op haar wachten… Daar begon ‘’de Wanhoop…’’



Omstreeks 15:00: de Wanhoop Nabij…



Wij fietsten terug naar de camping, alwaar de piek van de LSD onbewust toch aardig sterk haar intrede deed. Visuals waren immers op hun grootst, de weg was net een oud-hollands vloerkleed. De bomen (met name de coniferen, die zich ontwikkelden als een soort pauwenveren) en het gras golfden als energievelden repetitief van laag naar hoog. Dit werd steeds intenser. En op het moment dat we aankwamen bij de toiletten ging Trippy naar de wc. Ik zou daar wachten. Maar toen er teveel mensen bij kwamen. Besefte ik dat ik met 100 ug op onbekend terrein toch net iets té enthousiast was geweest. De trip sloeg ineens om naar wanhoop en ik moest naar de tent om dit te verwerken. Ik weet nog dat Trippy vroeg of ze iets voor mij kon doen. En ze vroeg vervolgens of ze even bij me moest blijven. Dit deed ze volgens mij ook. Ik had ook een moment dat ik dacht dat ik dood was. Ik wist namelijk helemaal niet meer dat ik aan het trippen was op LSD, wie of wat ik was of hoe ik heette zelfs. Dit was zéér beangstigend. Ook Trippy schrok van die reactie die ik had op dat moment. Deze staat noem ik, gekscherend, maar daarom wel een serieuze zaak voor de beginnende trippers onder ons: ‘’de Wanhoop Nabij…’’ Daarmee wil ik beginnende trippers dan ook adviseren om niet te doen wat ik heb gedaan afgelopen weekend, namelijk té dapper doseren terwijl je niet vaak tript. En dat advies geldt zelfs nog meer voor degenen die van plan zijn om hun eerste trip te gaan doen. Laat het een les zijn: altijd bedenken dat je zo laag mogelijk moet beginnen.



Maarrrr… gelukkig, in de volgende akte:



Omstreeks 17:00-17:15: ik krabbel langzaamaan weer op als de trip iets minder wordt, terwijl Trippy tegelijkertijd mij overtuigt om een stukje te gaan fietsen



De piek is eraf! Trippy staat weer bij mijn tent, na mij verscheidene keren te hebben gebeld en bericht. Dit merkte ik op toen ze de tent ietwat losmaakte en zei: MetalGuy, gaat het goed? Ik was nog niet helemaal terug bij zinnen en moest nog wel een beetje bijkomen van ‘’de Wanhoop.’’ Toen zij me vertelde dat het allemaal wel goed komt en vroeg of ik nu in staat was om een stukje te fietsen. Begon ik weer ietwat op te fleuren. Nog een beetje verward zat ik naar mijn fiets te zoeken bij de tent en na een paar keer dat Trippy zei: de fietsen staan bij de wc’s, drong het ineens tot me door. Ik liep achter haar aan en hebben uiteindelijk weer een heel stuk gefietst. Wat ons bracht naar een mooi rustig wandelpad. Daar hebben wij een stukje gelopen en nog steeds met de LSD in vol effect genoten van alle natuur, dieren en visuals die op ons afkwamen. We stonden op een bepaald punt stil op een open plek, op een duin. Waar wij een tijdje stonden om nog meer van alles te genieten.



Toen moest Trippy weer naar de wc, dus wij weer terug naar de camping. Ze vroeg mij toen we er bijna weer waren: gaat het lukken denk je? Om op mij te wachten daar? Of wil je liever hier blijven wachten? Ik antwoord: ik sta hier wel effe. Want ik wilde immers niet weer dat ‘’de Wanhoop’’ zich zou manifesteren. En terwijl zij weer naar het toilet was. Had ik tegen een hele mooie bomenreeks aangekeken die mooi in elkaar overwaaiden. Net een sprookje, zo zag het eruit. Maar op het moment dat er mensen achter mij op het pad aankwamen. Vond ik het tijd om naar het toilet op de camping te fietsen. Even was ik bang dat daar weer teveel mensen zouden zijn. Maar dit was niet het geval gelukkig. Trippy kwam weer naar buiten en we gingen weer verder, richting het strand.



Omstreeks 18:30: Bos nummero twee!



Een korte akte, want hier zouden wij eigenlijk naar het strand fietsen om daar van visuals te gaan genieten. Het was een heel mooi bos, toen wij dus voor de tweede keer op onze kleedjes zaten. Nadat we vonden dat er wel érg veel vliegen en muggen waren. Zagen we allebei als we de ene kant opkeken, een duistere vorm en aan de andere kant een lichte vorm van lichtinval. Waar de lichte lichtinval een effect van draaiende kale conifeerbomen teweegbracht die vervolgens in elkaar klikten. Dit was meteen ook één van de meest memorabele momenten van de trip. Want zodoende kreeg ik het idee van: ‘’volg je hart, want dat klopt!’’ Ik vond het echter lastig om het in woorden te brengen, wat ik meestal heb als ik trip.



19:30 tot schemer: Het strand, de kleuren, de vormen, ter land, ter zee en in de lucht…



Trippy kwam ineens op het idee dat we nog niet eens op het strand zijn geweest. ‘’Och’’ zei ik, dat is waar ook… Laten we daarheen gaan.



Zo gezegd, zo gedaan! We stoppen bij de ingang van een duin, alwaar wij 2 mountainbikes zien staan en daar de fietsen neerzetten. Wij lopen de toch nog redelijk steile duin op, waar wij nog enkele mensen voorbijkomen. Hier lijk ik geen moeite mee te hebben in vergelijking met de mensen op de camping bij de wc die middag. Vlak daarna, komen we op een soort stuifzand achtig ding naar beneden waar onze voeten iedere keer in wegzakken bij elke stap die we zetten. Dat was écht raar, maar heel grappig. Wij dus gigantisch lachen. Ik zei: we staan op drijfzand. En Trippy lag kort in een stuip, haha.



Eenmaal aangekomen op het strand hebben we nog genoten van al die visuals die ons voorbij vlogen, namelijk: de voetstappen die ons achtervolgden en ons weer voorbij gingen. Tekst in een bandenspoor, dat heel creatief is bedacht. Ik zei: diegene lust vast ook een zegeltje, wat Trippy weer krom deed liggen. Maar wat nog het meest memorabele ding was aan de hele trip. Was dat wij op onze kleedjes lagen aan het strand. Wij in de oneindigheid hadden gekeken door de wolken en de zeven chakra/regenboogkleuren die ontstonden op zon en zee, die vervolgens in geometrie en regenboogcirkels in lucht overgingen. Waardoor er een soort entiteit tevoorschijn kwam. Hier was ik zo van onder de indruk, dat ik ineens weer snapte van: oh ja, zo zit het… Het liet mij weer even beseffen van: wie was ik ook alweer? Een moment dat ik nooit meer zal vergeten.



Toen wij eenmaal terugliepen naar de fietsen, moest ik pissen. Maar hee, dat kon in de duinen natuurlijk… Met mien piele…



Maar terwijl we de duinen opliepen, vergat ik helemaal dat ik moest pissen. Want we hadden het allebei een beetje te druk met de illusie dat die duin waar we op liepen een roltrap was die ons tegen aan het werken was ipv mee, haha. Maar eenmaal boven en toen we naar beneden liepen dacht ik: o ja, ik moest ook nog pissen. Wij lachen. Ik liep terug en pissen. En kwam weer terug. Schoenen aan en op naar de volgende akte…



Ik geloof 22:00, net voordat het donker werd: Het dorp!



Trippy had zin om ergens te gaan zitten voor een warme hap en ik zag dit in de eerste instantie ook zitten. Dacht, al die mooie mensen zien. Dus vol goede moed fietste ik met haar mee over de weg terug naar de hoofdplaats, het dorp, Oost-Vlieland. Waar het drukker was dan ik had verwacht. Dit sloeg dan ook een beetje om in mij. Want zo bleek hier uiteindelijk uit dat ik tóch nog niet helemaal klaar was om écht onder de mensen te komen. Tot teleurstelling van Trippy, want zij had zin in een warme hap. Maar toch vond ze het uiteindelijk niet erg om terug te gaan naar de tenten om daar wat te eten. Ze zei wel, waar ze gelijk in had: volgende keer beter aangeven/voelen, of je iets wil of niet.

Tegen 22:30/23:00: Back to basics!



Trippy voelt vrijwel niks meer, maar ik ga nog steeds keihard! Ik zit in de opening bij mijn tent, zij naast mijn tent. Om een beetje na te genieten. En de trip te bespreken. We zijn in elk geval tot de conclusie gekomen dat dit de meest bizarre ervaring is die wij samen hebben opgedaan. En dit terwijl we al verscheidene ervaringen samen op onze naam hebben staan. Ik, die de hele dag écht geen honger had, gaf Trippy nog een stuk Drentse Kosterworst. Wat ze erg lekker vond. Ze verstond eerst ‘’Drentse Kotsworst’’ waardoor we helemaal stuk gingen. ‘’Nee, zeg ik’’ ‘’DRENTSE KOS-TER-WORST!!!’’



Verder nog veel gelachen en dom lopen kloten bij de tenten. Tot ik op een gegeven moment inkakte en zei: Trippy, ik doe de tent dicht. Slaap lekker alvast. Zowel zij als ik gingen allebei slapen, omstreeks een uur of 12. Maar heb nog zeker 2 uur van de open en gesloten ogenvisuals mogen genieten! Daarna, toen het helemaal was uitgewerkt, sliep ik meteen als een blok.



Conclusie:



Advies voor beginners, of voor degenen die niet heel vaak trippen zoals ik: houd het bij een bescheiden dosis om ook het begin leuk te houden.



Het is me door deze ervaring tevens volkomen duidelijk geworden, dat het effect van LSD voornamelijk van invloed is op jezelf en je gedachten. Zo mogelijk kun je deze dus ook sturen, bleek maar weer. Gaat niet altijd even snel, maar dit valt te trainen.



Volgende halte: Een bescheiden dosis voor vergelijkingsmateriaal voor mij!



Wij hopen dat je dit report met veel plezier, leergierigheid en interesse hebt gelezen. Wij kijken uit naar ons volgende avontuur!



Met vliegende groet,



Trippy Langkous & MetalGuy

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi report! En toch een mooie ervaring, ondanks het moeilijke gedeelte lijkt me. En ook heel herkenbaar: soms wordt je er in jezelf gekeerd van en dan kan connectie met mensen (vooral vreemden) ineens even te eng worden.

Echt jaloers op de setting zeg! Ben wel op Vlieland geweest, maar heb er nog nooit getript. Lijkt me fantastisch daar in de duinen en bij de zee!

Wat zal de volgende bescheiden dosering dan worden denk je?
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#3
@MetalGuy, Thanks voor het mooie tripreport!
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#4
wow klinkt bizzar. Ik heb dit sample eens gratis gekregen en eigelijk nooit genomen omwille van deze nare dingen dus.
Kijk je er positief op terug en wil je meer ervaren in hogere dosis?
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Mooi report! En toch een mooie ervaring, ondanks het moeilijke gedeelte lijkt me. En ook heel herkenbaar: soms wordt je er in jezelf gekeerd van en dan kan connectie met mensen (vooral vreemden) ineens even te eng worden.
Klik om te vergroten...
Ja, dat was het ook inderdaad. Het kwam ook dusdanig dramatisch binnen, dat ik het voor mezelf moest verwerken in de tent. En normaal gesproken ben ik nuchter, nuchter. Dus dat was zeker even een eye-opener.

Mindless zei:
Echt jaloers op de setting zeg! Ben wel op Vlieland geweest, maar heb er nog nooit getript. Lijkt me fantastisch daar in de duinen en bij de zee!
Klik om te vergroten...
Dat was het inderdaad! Vlieland is het mooiste waddeneiland tot nu toe. En zeker trippend! Nuchter heb je de ervaring op zich al, dubbel dat maar eens op met al die duinen, bossen, zee en strand. En dan de rust die je over het algemeen hebt. We sliepen dan ook op een mooie natuurcamping, waar we ook nog eens alleen in een hoekje zaten. Alsof de boswachter het wist, haha! :laughing:

Mindless zei:
Wat zal de volgende bescheiden dosering dan worden denk je?
Klik om te vergroten...
Vooraleer zal ik nog een keer truffels nemen die dan nog goed zijn. De volgende 'bescheiden' LSD dosis zal denk ik 50 of 75 zijn op Psylan. Ook weer met mijn compagnon en haar vriend. Maar omdat ik dan onder de mensen ben, lijkt 50 me eerst het meest geschikt.

StraffeNeel zei:
@MetalGuy, Thanks voor het mooie tripreport!
Klik om te vergroten...
Ik dank jou voor het lezen! :relaxed:

kevin26 zei:
wow klinkt bizzar. Ik heb dit sample eens gratis gekregen en eigelijk nooit genomen omwille van deze nare dingen dus.
Kijk je er positief op terug en wil je meer ervaren in hogere dosis?
Klik om te vergroten...
Time will tell! Ik ben opzich wel ervaren met trippen, maar dit aan het begin van de trip, heb ik nog nooit eerder beleefd. Maar ik kijk er zeker positief op terug, want het laat toch weer even zien van: wie was ik ook alweer? Als je begrijpt wat ik bedoel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetalGuy zei:
Ja, dat was het ook inderdaad. Het kwam ook dusdanig dramatisch binnen, dat ik het voor mezelf moest verwerken in de tent. En normaal gesproken ben ik nuchter, nuchter. Dus dat was zeker even een eye-opener.
Klik om te vergroten...
Wel goed dat je het dan ook echt even verwerkt: er echt even de tijd en aandacht aan geeft.

MetalGuy zei:
Dat was het inderdaad! Vlieland is het mooiste waddeneiland tot nu toe. En zeker trippend! Nuchter heb je de ervaring op zich al, dubbel dat maar eens op met al die duinen, bossen, zee en strand. En dan de rust die je over het algemeen hebt. We sliepen dan ook op een mooie natuurcamping, waar we ook nog eens alleen in een hoekje zaten. Alsof de boswachter het wist, haha! :laughing:
Klik om te vergroten...
Ik ben een Fries en ik ben alleen nog maar op Vlieland en Ameland geweest (ja en Schiermonnikoog, maar toen zat ik nog in de buik, dus die tel ik niet mee) en Vlieland is van die 2 ook zeker mijn favoriet! (wil ook nog naar Terschelling)

Wat aardig van buurman bosmeester! (don't mind me, dit is een inside joke die ik met mijn zusje heb, zo noemen wij boswachters, laat maar :sweatsmile::sweatsmile:)

MetalGuy zei:
Vooraleer zal ik nog een keer truffels nemen die dan nog goed zijn. De volgende 'bescheiden' LSD dosis zal denk ik 50 of 75 zijn op Psylan. Ook weer met mijn compagnon en haar vriend. Maar omdat ik dan onder de mensen ben, lijkt 50 me eerst het meest geschikt.
Klik om te vergroten...
Hmmm...

Aan de ene kant denk ik: de ene dosering zal niet hetzelfde doen voor de ander, maar aan de andere kant wil ik toch even mijn kijk op 50 mcg LSD geven:

Persoonlijk heeft dat bij mij altijd geresulteerd in de beruchte "net-niet" trip: niet de gewenste tripeffecten, wel maximaal last van de bodyload. Persoonlijk ben ik dan echt meer fan van 75 mcg minimaal: dat is echt een lichte trip. Maar weer: your mileage may vary. Het is niet voor iedereen hetzelfde en het is ook niet per keer hetzelfde. En daarnaast: op een festival moet je wellicht nog een stukje voorzichtiger zijn en dan snap ik die 50 mcg ook weer beter.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetalGuy zei:
Drentse Kosterworst.​
Klik om te vergroten...
Die ga ik onthouden voor een volgende keer LSD. 😋
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Wel goed dat je het dan ook echt even verwerkt: er echt even de tijd en aandacht aan geeft.
Klik om te vergroten...
Ja, het was zeker een dingetje. Het was immers zo dat mijn ego dusdanig was gekrompen, dat ik dacht dat ik dood was. Op het bewuste moment, of nou ja, onbewuste moment om het maar eens zo te zeggen. Wist ik niet eens meer dat ik aan het trippen was, op z'n sterkst was het zelfs dat het helemaal zwart werd voor mijn ogen. Daardoor wist ik niet eens meer wie ik was, hoe ik heette of wat. Dat was een storm aan gedachten denk ik nu achteraf. Ook toen ik probeerde terug te bellen/berichten, was de telefoon één grote kleurrijke... Tja, zeg het maar. Maar ik was iig niet of nauwelijks in staat om fatsoenlijk terug te berichten. Niet leuk, maar dan is het wel wat het is. En gelukkig is het allemaal wel goed gekomen, met speciale dank aan mijn compagnon! :relaxed:

Maar het was wel eem schrikken!

Mindless zei:
Ik ben een Fries en ik ben alleen nog maar op Vlieland en Ameland geweest (ja en Schiermonnikoog, maar toen zat ik nog in de buik, dus die tel ik niet mee) en Vlieland is van die 2 ook zeker mijn favoriet! (wil ook nog naar Terschelling)

Wat aardig van buurman bosmeester! (don't mind me, dit is een inside joke die ik met mijn zusje heb, zo noemen wij boswachters, laat maar :sweatsmile::sweatsmile:)
Klik om te vergroten...
Vlieland vooral voor de rust inderdaad! Is ook het meest geschikt om te trippen, vanwege de hoge kwaliteit van attributen qua natuur. En het is, volgens mij, ook het enige waddeneiland waar geen auto's van buitenaf mogen komen. Dus dat is ook mooi meegenomen voor de ''bicycle day'' die je daar dan zou kunnen hebben.

Het was overigens een buurvrouw bosmeesteres, haha. Maar zij was wel erg chill, de computer waar wij ons moesten aanmelden was vastgelopen, dus heeft ze het schriftelijk doorgegeven. Een no-nonsense type in het kwadraat om het maar eens zo te zeggen.

Mindless zei:
Hmmm...

Aan de ene kant denk ik: de ene dosering zal niet hetzelfde doen voor de ander, maar aan de andere kant wil ik toch even mijn kijk op 50 mcg LSD geven:

Persoonlijk heeft dat bij mij altijd geresulteerd in de beruchte "net-niet" trip: niet de gewenste tripeffecten, wel maximaal last van de bodyload. Persoonlijk ben ik dan echt meer fan van 75 mcg minimaal: dat is echt een lichte trip. Maar weer: your mileage may vary. Het is niet voor iedereen hetzelfde en het is ook niet per keer hetzelfde. En daarnaast: op een festival moet je wellicht nog een stukje voorzichtiger zijn en dan snap ik die 50 mcg ook weer beter.
Klik om te vergroten...
Mijn eerste LSD-trip met Trippy Langkous, was in een bos hier vlakbij. Daar had ik ook 50 ug genomen en tripte toen ook als een malle. Hoewel, op dat moment had ik ook al meer dan een jaar geen psychedelisch middel meer aangeraakt. En het was in de buurt, dus ik was enigszins ook bang bekenden tegen te komen. Ik trip op zich al niet heel vaak, in elk geval, niet zoveel zoals zij doet. Of misschien jij ook doet. De laatste trip, voor ik dit weekend ging trippen, was met @Jesse Pinkvrouw

We zullen het zien volgende maand. Dan ben je op Psylan wel onder de mensen, dus dan lijkt het me voor mezelf iig handiger om de dosis niet al te hoog te doen. Maar dat is een zorg voor later.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oh ja, joh?
Dan gaat ik binnenkort op me fiets naar de Jumboow, komp ut vanzelf goed.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Relmuis zei:
Oh ja, joh?
Dan gaat ik binnenkort op me fiets naar de Jumboow, komp ut vanzelf goed.
Klik om te vergroten...
't Ies zeker 'n oanrader heur. Oek aj nuchter bint.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van mijn trouwe compagnon: Trippy Langkous a.k.a. whitesugar! :sunglasses:
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ken ze, waanzinnig worstje, keihard, niet van die weke troep.
Oh ja, ik vind het altijd knap dat mensen nog durven/kunnen fietsen met LSD op.
Daar begin ik niet eens aan.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Relmuis zei:
Ken ze, waanzinnig worstje, keihard, niet van die weke troep.
Klik om te vergroten...
Precies! En een bende vet wat er dan af komt dat de smaak nóg beter maakt. Heerlijk!:yum:

Alleen wel erg duur, maar hee, dan heb je ook wat.

Relmuis zei:
Oh ja, ik vind het altijd knap dat mensen nog durven/kunnen fietsen met LSD op.
Daar begin ik niet eens aan.
Klik om te vergroten...
In welke regio woon je? In de rustigere omgevingen, zoals hier, of op Vlieland natuurlijk, is het in mijn optiek prima te doen.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is toch geen issue omdat ik LSD thuis alleen neem.
Maar diepte inschatten, kuilen in de weg zien enz, dat vind ik lastig.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Relmuis zei:
Het is toch geen issue omdat ik LSD thuis alleen neem.
Maar diepte inschatten, kuilen in de weg zien enz, dat vind ik lastig.
Klik om te vergroten...
Dan kun je dat beter laten inderdaad.

Maar thuistrips zijn ook machtig mooi!
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat het soms net te intens is helemaal in come up is wel begrijpelijk. Een nuchter iemand in onbekend gebied is dan wel fijn. en verder misschien een tasje met wat eten en drinken mee nemen maar ook weer niet teveel. (of laat het de nuchtere persoon dragen)

Oja en wel jaloers hoe je trip in woorden kan omschrijven. Zitten wel meer hier die dat goed kunnen ik bewonder jullie.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
Relmuis zei:
Het is toch geen issue omdat ik LSD thuis alleen neem.
Maar diepte inschatten, kuilen in de weg zien enz, dat vind ik lastig.
Klik om te vergroten...
En meneer Hofmann gaat lekker even een stukkie fietsen op 250 mics.

Ik fiets zelf wel geregeld op 100 mics, maar dan moet ik er ook wel voor op de "juiste manier" trippen. De ene trip op 100 mcg is de andere niet. Soms super visueel, soms amper visueel. Ik ga ook niet zomaar de weg op met de fiets als ik ballen trip.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Harry In De Warrie zei:
Dat het soms net te intens is helemaal in come up is wel begrijpelijk. Een nuchter iemand in onbekend gebied is dan wel fijn. en verder misschien een tasje met wat eten en drinken mee nemen maar ook weer niet teveel. (of laat het de nuchtere persoon dragen)
Klik om te vergroten...
We hadden geen nuchter persoon bij ons.:grimacing:

Harry In De Warrie zei:
Oja en wel jaloers hoe je trip in woorden kan omschrijven. Zitten wel meer hier die dat goed kunnen ik bewonder jullie.
Klik om te vergroten...
Merci!:relaxed:

Mindless zei:
En meneer Hofmann gaat lekker even een stukkie fietsen op 250 mics.
Klik om te vergroten...
Jaaaaaa, maar dat was ook per toeval natuurlijk.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetalGuy zei:
Jaaaaaa, maar dat was ook per toeval natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Klopt.

Al geeft dat nog meer aan wat een baas het was: Neemt 250 mcg LSD, weet niet eens wat het is en komt ook nog fietsend thuis.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
MetalGuy zei:
We hadden geen nuchter persoon bij ons.:grimacing:
Klik om te vergroten...
Ja heb ook wel eens met een vriend zo gedaan en dan zijn jullie er nog relatief goed vanaf gekomen! Op een plek waar je niks kent een lagere dosis nemen dan normaal met psychedelicia. En de hogere dosissen lekker thuis doen.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."