Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan de Wanhoop Nabij, Tot de Sterren Voorbij: 100 ug 1P-LSD op het mooie Vlieland!

Van de Wanhoop Nabij, Tot de Sterren Voorbij: 100 ug 1P-LSD op het mooie Vlieland!

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetalGuy zei:
We hadden geen nuchter persoon bij ons.:grimacing:
Klik om te vergroten...
Ja heb ook wel eens met een vriend zo gedaan en dan zijn jullie er nog relatief goed vanaf gekomen! Op een plek waar je niks kent een lagere dosis nemen dan normaal met psychedelicia. En de hogere dosissen lekker thuis doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel top report @MetalGuy leuk geschreven!

En wat een mooie plek om te trippen...
Jammer van dat mindere momentje, maar gelukkig goed gezelschap en dat het weer wegtrok uiteindelijk!

Relmuis zei:
Ken ze, waanzinnig worstje, keihard, niet van die weke troep.
Oh ja, ik vind het altijd knap dat mensen nog durven/kunnen fietsen met LSD op.
Daar begin ik niet eens aan.
Klik om te vergroten...

Ik heb echt heel vaak dat ik na 4/5 uur trippen er van overtuigd ben dat de trip over is. Was eens bij een vriend en had 175 mcg op en na 5 uur wilde ik weg.

Hij zei nog dat het hem niet zo'n goed plan leek, maar ik had geen visuals meer en was het beu.
Eenmaal op de fiets naar huis begon het asfalt me toch te golven 😅
Was niet zo'n verstandige actie toen, gelukkig midden in de nacht en geen verkeer op een hele rustige fietsweg....

Heb ook eens overdag op een lichte dosis gefietst, heel de weg geblokkeerd omdat ik een pad wilde redden die aan het oversteken was... Super druk met fietsers enzo daar, ook zo'n lompe actie weer ... 😂
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MetalGuy zei:
Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van mijn trouwe compagnon: Trippy Langkous a.k.a. whitesugar! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
haha waarom aka whitesugar? 😅 Wat is hier het verhaal achter?
ps : vergeten te vermelden dar het inderdaad een leuk tripreport is van beide trippers! leuk te lezen man
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
kevin26 zei:
haha waarom aka whitesugar? 😅 Wat is hier het verhaal achter?
ps : vergeten te vermelden dar het inderdaad een leuk tripreport is van beide trippers! leuk te lezen man
Klik om te vergroten...
Volgens mij gewoon gebruikersnaam wijziging.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."