Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs Cocktails.

Drugs Cocktails.

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, Jan. Meer mensen hebben dit als ze niet goed kunnen omgaan met drugs/mdma. Klinkt als depersonalisatie.

https://www.trimbos.nl/docs/af1583-langdurige-klachten-na-ecstasygebruik.pdf

De huisarts kan je verder helpen.
J
JustAVisitorrLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heyy mensen,

een fijne zondag nog gewenst.
ik zal me even voorstellen, als Jan.
ik ben 31 jaar en rook nu 16 jaar wiet elke dag. Tot mijn 29ste heb ik nooit andere drugs gehad behalve Wiet/Hasj. Oke 1x toen ik 16 was speed geprobeerd maar neus poederen is totaal niks voor mij.
nu is het zo dat eind 2020, ik vanwege een relatiebreuk “dakloos” ben geworden. Me auto, hotels, by meiden dat waren me slaapplekken voor ander half jaar lang. Dus met andere woorden ik was mentaal en emotioneel de weg kwijt.
en je raad het al, ik stond open voor drugs, en met name Lean, en Blue69, en daarna pure MDMA.
ik heb een dik jaar lang, lean byna elke dag gedronken en Blue69/MDMA ook sws elk weekend van vrijdag tot zondag. En zelfs soms doordeweeks, een keer 5 dagen achter elkaar.
Zelf maak ik flinke bommen van MDMA.
nu is het zo, dat ik van de MDMA, flink ga hallucineren, en ontzettend onzin begin te lullen, in myn hoofd voer ik hele gesprekken en ben ik op andere plekken met mensen, en dan als ik weer even bij kom besef ik ook gelijk dat ik onzin aan het lullen ben.
toch ben ik bang dat ik er wat aan over gehouden heb. Na gebruik ervaar ik Ontzettende evenwichtsproblemen, en enorme piep/suis/druk op mijn oren alsof ik op een festival ben geweest (wat niet zo is, ik ben geen feestjes gaander) en ook dat ik vaak niet meer weet wat aan de hand is, of ik space hem dood op plafond, met me ogen super snel van links na rechts gaan.
En van dat jaar intensief gebruiken (misbruiken eerder) 5 kapotte kiezen waarvan 2 afgebroken.
ik wil graag weten of ik de enige ben die zoiets ervaart by M gebruik,
Of dat ik veel te hoog heb gedoseeerd, of het wekelijkse/dagelijkse gebruik mezelf heb verpest.

gr JustAVisitor
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
JustAVisitorr zei:
Of dat ik veel te hoog heb gedoseeerd, of het wekelijkse/dagelijkse gebruik mezelf heb verpest.
Klik om te vergroten...
Wat denk je zelf? 🙃 Heb je je ooit ingelezen over MDMA en hoe lang je receptoren moeten herstellen na gebruik?
J
JustAVisitorrLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
Ja, Jan. Meer mensen hebben dit als ze niet goed kunnen omgaan met drugs/mdma. Klinkt als depersonalisatie.

https://www.trimbos.nl/docs/af1583-langdurige-klachten-na-ecstasygebruik.pdf

De huisarts kan je verder helpen.
Klik om te vergroten...
HappyMind zei:
Wat denk je zelf? 🙃 Heb je je ooit ingelezen over MDMA en hoe lang je receptoren moeten herstellen na gebruik?
Klik om te vergroten...
Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen.
dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend. Ik heb overigens geen zelfmoord neigingen. Ook eet ik voldoende fruit/water de dag erna, en zweet ik alles uit in mijn jacuzzi tijdens gebruik en de dag daarna.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
JustAVisitorr zei:
Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen.
dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend. Ik heb overigens geen zelfmoord neigingen. Ook eet ik voldoende fruit/water de dag erna, en zweet ik alles uit in mijn jacuzzi tijdens gebruik en de dag daarna.
Klik om te vergroten...
Het gaat om 3 maanden als je niet te hoog doseert. Niet te hoog doseren is ongeveer 1,5 keer je lichaamsgewicht in mg over een hele avond.

De effecten die je nastreeft zijn effecten van overdosering. Met wat je mee maakt, wat ik erg vervelend voor je vind, is het misschien niet gek naar uitersten op zoek te zijn, maar het is geen excuus. Je verneukt je hersens, je lichaam, en je geest. Volgens mij doe je er goed aan met je huisarts te praten, en via die weg psychische hulp en/of verslavingshulp te zoeken. Als je wilt dat je huidige klachten meteen stoppen, moet je geen mdma meer gebruiken. Ik zou andere middelen, ook canabis, eigenlijk ook even achterwege gelaten. Succes.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
JustAVisitorr zei:
Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen.
dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend. Ik heb overigens geen zelfmoord neigingen. Ook eet ik voldoende fruit/water de dag erna, en zweet ik alles uit in mijn jacuzzi tijdens gebruik en de dag daarna.
Klik om te vergroten...
En wat is nu precies je vraag? Lotgenoten die zeggen "ah joh zo erg is het niet"?

Weet je dat een jacuzzi de kans op oververhitting sterk vergroot? En dat je daardoor kunt overlijden? En dat je een dag na je gebruik niet alles eruit kunt zweten? En dat fruit en water een dag na je gebruik de boel ook niet kan herstellen?

Ik zou je ongezonde gebruik nog maar eens heroverwegen als je nog wat langer plezier wilt hebben van jezelf en je receptoren. De huisarts kan je doorverwijzen naar specialistische (verslavings)zorg.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
ljuv zei:
Klinkt als depersonalisatie.
Klik om te vergroten...
Ik heb de post nog een paar keer gelezen, maar ik zie zo 1,2,3 geen symptomen van depersonalisatie benoemd worden hoor.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
JustAVisitorr zei:
Of dat ik veel te hoog heb gedoseeerd, of het wekelijkse/dagelijkse gebruik mezelf heb verpest.

gr JustAVisitor
Klik om te vergroten...
De dosissen waren waarschijnlijk veel te hoog ja. Met je ogen trillen is eigenlijk niet goed. Daarnaast was het ook te vaak.

Maar als het goed is houden de klachten weer op als je stopt met gebruiken.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neo-Shulginist zei:
De dosissen waren waarschijnlijk veel te hoog ja. Met je ogen trillen is eigenlijk niet goed. Daarnaast was het ook te vaak.

Maar als het goed is houden de klachten weer op als je stopt met gebruiken.
Klik om te vergroten...
En het gebruik was veel te vaak en veel te snel na elkaar. Een jaar lang elk en ook een heel weekend aan de MDMA? Poeh
JustAVisitorr zei:
ik heb een dik jaar lang, lean byna elke dag gedronken en Blue69/MDMA ook sws elk weekend van vrijdag tot zondag. En zelfs soms doordeweeks, een keer 5 dagen achter elkaar.
Klik om te vergroten...
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
JustAVisitorr zei:
Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend.
Klik om te vergroten...
Wat hier zegt raakt me wel. Je gebruikt te vaak en te veel, je lichaam is uitgeput en dan brengt één dosis je al naar het land van de schimmen en schaduw mensen. Wilde je gewoon even je hart luchten (mag altijd) of kunnen we je ergens mee helpen?

Stoppen is de enige optie man. Klop ergens aan voor professionele hulp
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
Neo-Shulginist zei:
Ik heb de post nog een paar keer gelezen, maar ik zie zo 1,2,3 geen symptomen van depersonalisatie benoemd worden hoor.
Klik om te vergroten...
Ja meh klopt. Zat ook meer in de psychose/schizofrenie hoek te zoeken toen ik de post gisteren herlas. Maar kom niet bij de artikelen die ik zocht. Wellicht helpt dit TS iets https://www.northernillinoisrecovery.com/resources/how-to-recognize-psychosis-from-drugs/.

Enniewee… de huisarts lijkt me de beste plek voor je @JustAVisitorr

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."