#1
Ja, Jan. Meer mensen hebben dit als ze niet goed kunnen omgaan met drugs/mdma. Klinkt als depersonalisatie.
De huisarts kan je verder helpen.
De huisarts kan je verder helpen.
Wat denk je zelf? 🙃 Heb je je ooit ingelezen over MDMA en hoe lang je receptoren moeten herstellen na gebruik?Of dat ik veel te hoog heb gedoseeerd, of het wekelijkse/dagelijkse gebruik mezelf heb verpest.
Ja, Jan. Meer mensen hebben dit als ze niet goed kunnen omgaan met drugs/mdma. Klinkt als depersonalisatie.
De huisarts kan je verder helpen.
Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen.Wat denk je zelf? 🙃 Heb je je ooit ingelezen over MDMA en hoe lang je receptoren moeten herstellen na gebruik?
Het gaat om 3 maanden als je niet te hoog doseert. Niet te hoog doseren is ongeveer 1,5 keer je lichaamsgewicht in mg over een hele avond.Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen.
dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend. Ik heb overigens geen zelfmoord neigingen. Ook eet ik voldoende fruit/water de dag erna, en zweet ik alles uit in mijn jacuzzi tijdens gebruik en de dag daarna.
En wat is nu precies je vraag? Lotgenoten die zeggen "ah joh zo erg is het niet"?Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen.
dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend. Ik heb overigens geen zelfmoord neigingen. Ook eet ik voldoende fruit/water de dag erna, en zweet ik alles uit in mijn jacuzzi tijdens gebruik en de dag daarna.
Ik heb de post nog een paar keer gelezen, maar ik zie zo 1,2,3 geen symptomen van depersonalisatie benoemd worden hoor.Klinkt als depersonalisatie.
De dosissen waren waarschijnlijk veel te hoog ja. Met je ogen trillen is eigenlijk niet goed. Daarnaast was het ook te vaak.Of dat ik veel te hoog heb gedoseeerd, of het wekelijkse/dagelijkse gebruik mezelf heb verpest.
gr JustAVisitor
En het gebruik was veel te vaak en veel te snel na elkaar. Een jaar lang elk en ook een heel weekend aan de MDMA? PoehDe dosissen waren waarschijnlijk veel te hoog ja. Met je ogen trillen is eigenlijk niet goed. Daarnaast was het ook te vaak.
Maar als het goed is houden de klachten weer op als je stopt met gebruiken.
ik heb een dik jaar lang, lean byna elke dag gedronken en Blue69/MDMA ook sws elk weekend van vrijdag tot zondag. En zelfs soms doordeweeks, een keer 5 dagen achter elkaar.
Wat hier zegt raakt me wel. Je gebruikt te vaak en te veel, je lichaam is uitgeput en dan brengt één dosis je al naar het land van de schimmen en schaduw mensen. Wilde je gewoon even je hart luchten (mag altijd) of kunnen we je ergens mee helpen?Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook.
helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend.
Ja meh klopt. Zat ook meer in de psychose/schizofrenie hoek te zoeken toen ik de post gisteren herlas. Maar kom niet bij de artikelen die ik zocht. Wellicht helpt dit TS iets https://www.northernillinoisrecovery.com/resources/how-to-recognize-psychosis-from-drugs/.Ik heb de post nog een paar keer gelezen, maar ik zie zo 1,2,3 geen symptomen van depersonalisatie benoemd worden hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."