Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heyy mensen, een fijne zondag nog gewenst. ik zal me even voorstellen, als Jan. ik ben 31 jaar en rook nu 16 jaar wiet elke dag. Tot mijn 29ste heb ik nooit andere drugs gehad behalve Wiet/Hasj. Oke 1x toen ik 16 was speed geprobeerd maar neus poederen is totaal niks voor mij. nu is het zo dat eind 2020, ik vanwege een relatiebreuk “dakloos” ben geworden. Me auto, hotels, by meiden dat waren me slaapplekken voor ander half jaar lang. Dus met andere woorden ik was mentaal en emotioneel de weg kwijt. en je raad het al, ik stond open voor drugs, en met name Lean, en Blue69, en daarna pure MDMA. ik heb een dik jaar lang, lean byna elke dag gedronken en Blue69/MDMA ook sws elk weekend van vrijdag tot zondag. En zelfs soms doordeweeks, een keer 5 dagen achter elkaar. Zelf maak ik flinke bommen van MDMA. nu is het zo, dat ik van de MDMA, flink ga hallucineren, en ontzettend onzin begin te lullen, in myn hoofd voer ik hele gesprekken en ben ik op andere plekken met mensen, en dan als ik weer even bij kom besef ik ook gelijk dat ik onzin aan het lullen ben. toch ben ik bang dat ik er wat aan over gehouden heb. Na gebruik ervaar ik Ontzettende evenwichtsproblemen, en enorme piep/suis/druk op mijn oren alsof ik op een festival ben geweest (wat niet zo is, ik ben geen feestjes gaander) en ook dat ik vaak niet meer weet wat aan de hand is, of ik space hem dood op plafond, met me ogen super snel van links na rechts gaan. En van dat jaar intensief gebruiken (misbruiken eerder) 5 kapotte kiezen waarvan 2 afgebroken. ik wil graag weten of ik de enige ben die zoiets ervaart by M gebruik, Of dat ik veel te hoog heb gedoseeerd, of het wekelijkse/dagelijkse gebruik mezelf heb verpest. gr JustAVisitor"
"ljuv zei: Ja, Jan. Meer mensen hebben dit als ze niet goed kunnen omgaan met drugs/mdma. Klinkt als depersonalisatie. https://www.trimbos.nl/docs/af1583-langdurige-klachten-na-ecstasygebruik.pdf De huisarts kan je verder helpen. Klik om te vergroten... HappyMind zei: Wat denk je zelf? 🙃 Heb je je ooit ingelezen over MDMA en hoe lang je receptoren moeten herstellen na gebruik? Klik om te vergroten... Ja ik weet dat je minimaal 9 maanden moet “rusten” tussen het gebruik om het serotonine level te laten aanvullen. dit heb ik natuurlijk niet gedaan. Ik ben al een paar keer byna dood gebleven door bepaalde cocktails ook. helaas vond ik dat gevoel juist heel erg bevrijdend en verslavend. Ik heb overigens geen zelfmoord neigingen. Ook eet ik voldoende fruit/water de dag erna, en zweet ik alles uit in mijn jacuzzi tijdens gebruik en de dag daarna."