Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB op feest en thuis

6-APB op feest en thuis

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind 2 nachten niet slapen wel erg lang! Ik zou dat zelf als zeer onprettig ervaren. Ik zou als beginner toch wat anders nemen,mdma. Ik overweeg ook eens 6-apb,maar na dit report zie ik er voorlopig vanaf.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fladderfly zei:
Ik vind 2 nachten niet slapen wel erg lang! Ik zou dat zelf als zeer onprettig ervaren. Ik zou als beginner toch wat anders nemen,mdma. Ik overweeg ook eens 6-apb,maar na dit report zie ik er voorlopig vanaf.
Klik om te vergroten...
Kennelijk is dat ook per persoon verschillend. Mijn eerste ervaring/kennismaking met 6-APB was erg goed.
Nee, ik heb niet bijstergoed geslapen maar wel oke. De avond erna heb ik geslapen als een os. Verder 0 dips en/of kater ervaren de dagen erna. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Zo zie je. De een ervaart niets met een hoge dosering en de ander gaat met een stuk minder in een baan om de aarde. Gekke wezens zijn wij ook.....
R
RukyrLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beste mensen, speciaal voor mijn ervaring met 6-APB maar eens een account hier aangemaakt. Ben niet meer de jongste maar gebruik al jaar of 8 bijna wekelijks xtc, zeer regelmatig 1P-LSD, Psylocibine, NOX, HHC Vape, zelf gebakken space cake en sinds kort dus 6-apb (is het nu klein of grote letter? Geen idee).

Door vriend geïntroduceerd met 6-apb en wat een verrassing. Voor eerste keer 80mg gebruikt en wat een verschil met xtc. Moet er wel bij zeggen dat door vele x gebruik ik wat negatieve effecten ervaar (slaapstoornis, fikse dinsdagdip) maar dat lijkt me logisch gezien frequentie maar ja, het is zo lekker samen en het geeft me rust in mijn kop. Heb 2 zeer zware jaren achter de rug en kan gewoon stellen dat de diverse middelen mij er doorheen geholpen hebben. Maar dat is weer heel ander verhaal, terug naar de 6-apb.

Zoals door anderen ook geplaatst, wel de empathie van x (of m) maar niet dat dwingerige, geen last van maag, en geen slaapproblemen. Ervaring duurt wel de nodige uren en geen enkele behoefte aan bijpakken (merk ook niets van inkakken). Veel energie en geen momenten dat ik weg was (wat me bij x nog wel eens gebeurt). Kortom een hele fijne ervaring. Meteen wat gekocht voor mijzelf (en mijn vrouw want die doet met alles mee, wel in lagere dosis want we schelen 40 kilo). Ben nu aan uitzoeken wat een fijne dosis is, gebruik door de week ook, nu 50mg bijvoorbeeld en benieuwd wat verschil is met de 80 van eerder. Heb al zelf wat caps gemaakt met 120 en 150 dus hopelijk snel meer duidelijkheid wat fijn is voor mij.

Maar als zeer ervaren x-gebruiker moet ik zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van wat 6-apb biedt en hopelijk blijft dat zo….en anders zoeken we gewoon weer verder.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
ben je bekend met de 3maanden regel, en met hoe gigantisch slecht het voor je is om drugs zoals 6-apb en MDMA vaker dan dat te gebruiken?

elke week xtc en nu ook nog 6apb is rampzalig voor je brein en lichaam, ik zou hier nu meteen mee stoppen en de benodigde tijd tussen je gebruik houden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."