Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan geweldige visuals ๐ŸŒˆ naar paranoia ๐Ÿ˜จdoodervaring ๐Ÿชฆ& taxirit van de politie ๐Ÿ‘ฎ op truffels ๐Ÿ„

Van geweldige visuals ๐ŸŒˆ naar paranoia ๐Ÿ˜จdoodervaring ๐Ÿชฆ& taxirit van de politie ๐Ÿ‘ฎ op truffels ๐Ÿ„

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
bietboksLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey allemaal :wave:

Welkom bij mijn eerste tripreport. Deze heb ik nog nooit in zo veel details met iemand gedeeld.

Op het moment van schrijven ben in op een punt in mijn leven waar het best goed gaat. Maar ik kon afgelopen nacht niet slapen. Mijn hoofd was aan het racen en wilde mijn eerste indrukwekkende badtrip graag delen met de wereld.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Ook qua schrijfstijl. Wellicht dat ik nog meer, ook superleuke trips zal delen :wink:

Basic context informatie:
Jaar: 2014
Leeftijd: 18 (m)

Woonde net een aantal maanden op mezelf. Studentenstad. In een kamer van +- 12 m2.

De trip was in het Weekend

Dit was volgens mij m'n tweede psychedelica trip. Ik weet het niet meer zeker.
Truffels - 1 zakje (15gr) van waarschijnlijk de op dat moment sterkste truffels

In dat zelfde jaar, een aantal maanden later, heb ik de diagnose PDD-NOS gekregen. Wat inmiddels onder autisme specturm stoornis (ASS) valt.

TL;DR:
Jongen van 18 (m) die een soort van vanuit paranoia doodervaring had. Vervolgens wat mensen heeft getraumatiseerd. Een aantal uur in de cel heeft doorgebracht en vervolgens een taxirit van de politie naar huis kreeg.

START VOLLEDIG REPORT:
Mijn kamer was mooi aan het plantsoen ๐ŸŒณ. Met uitzicht op water en bomen ๐ŸŒŠ

Opkomende waves van veranderende perceptie - nice ๐Ÿ˜Ž

Muren ademen - zeer nice ๐Ÿ˜Œ.

Bomen waren intens mooi om naar te kijken ๐ŸŒฒ. De herhalende patronen van de takken, naar de nerven en de lichtelijk doorzichtigheid van de bladeren waren opeens heel zichtbaar ๐Ÿƒ. Alles begon te dansen - very cool ๐Ÿ˜Ž, super dope ๐Ÿ’ซ

...

De trip begon maar heftiger en heftiger te worden. Zo heftig had ik het eerder nog niet meegemaakt ๐Ÿ˜ต

Alle geluiden van voertuigen en mensen in de buurt werden intens ๐Ÿš—๐Ÿ‘ฅ

Er kwamen allerlei emoties, gedachtes en interacties van het verleden omhoog ๐Ÿง . Ik werd geconfronteerd met situaties die nooit goed verwerkt zijn ๐Ÿ˜”

De emoties kwamen zo diep uit mijn lichaam. Van diepe angst ๐Ÿ˜ฑ tot aan agressieve frustratie ๐Ÿ˜ค

Een oplossing MOEST hier NU voor komen โ—

..

In het normale leven was ik op dat moment nog bezig met de opleiding MBO mediaontwikkeling / webdevelopment ๐Ÿ’ป. Iets waar ik een haat liefde relatie mee had โค๏ธโ€๐Ÿฉน

Back to the trip.

...

Op dat moment dacht ik, het probleem is mijn laptop ๐Ÿ’ป. Daar ben ik namelijk alle dagen mee bezig. Dus ik maak 'm nu kapot ๐Ÿ˜–

Ik opende mijn laptop, en met al mijn kracht draaide ik het scherm helemaal de verkeerde kant op ๐Ÿ’ฅ. Met de intentie om de laptop kapot te maken. Tijdens dit moment moest ik ook huilen ๐Ÿ˜ข. Iets wat heel zeldzaam was voor die periode in mijn leven.

Ik was nog wel genoeg bij bewustzijn om te kunnen redeneren dat dit geen goede oplossing is ๐Ÿ’ญ. Er was aardig wat schade aan de laptop. Het scharniermechanisme werkte niet meer goed. Het scherm ging nog wel aan

Ik kan mij nog herinneren dat ik op mijn telefoon keek ๐Ÿ“ฑ, en door mijn contactenlijst aan het scrollen was ๐Ÿ“œ. Waarschijnlijk zocht ik contact ๐Ÿค. Maar dat lukte niet. Ik had niet het gevoel dat ik bij iemand uit die lijst terecht kon ๐Ÿšซ. Een gevoel van wanhoop kan ik mij nog herinneren ๐Ÿ˜ฐ

De trip werd nog steeds heftiger ๐Ÿ˜ต

...

Paranoia kickte in ๐Ÿ˜จ

Opeens klonken er geluiden van mensen aan de andere kant van de deur van mijn kamer ๐Ÿšช. De betekenis van het gepraat was onduidelijk ๐Ÿคท

Maar wat wel duidelijk was, is dat er iets goed mis was โš ๏ธ. Dit had met mij te maken, voelde / dacht ik ๐Ÿค”

Ik ging op bed liggen ๐Ÿ›๏ธ. De trip was niet meer houdbaar. Ik was mentaal helemaal opengebroken ๐Ÿ’”

De visuals begonnen erg heftig te worden ๐ŸŒˆ. Alle emoties & interacties met de wereld die ik ooit heb ervaren beleefde ik op hetzelfde moment ๐Ÿ’ซ. Ik kon geen kant meer op. Alles implodeerde ๐Ÿ’ฅ

Toen begon er iets wat ik alleen als magisch kan verwoorden โœจ

Opeens was er stilte ๐Ÿคซ. Tijd bestond niet meer โณ. Geluid was helemaal verdwenen ๐Ÿ”‡. Mijn lichaam voelde ik niet meer ๐Ÿง˜

Als ik probeerde te manoeuvreren leidde dit naar dezelfde plek ๐ŸŒ€. Een plek waar alleen maar wit licht was ๐Ÿ’ก

Zo iets sereen had ik nog nooit ervaren ๐Ÿ•Š๏ธ.

...

De realisatie was er.

...

Ik ben in de hemel โ˜๏ธ

...

...

...

Mijn gehoor kwam weer langzaam terug ๐Ÿ‘‚. Ook mijn mentale capaciteit kwam weer richting menselijk niveau ๐Ÿง 

Echter hoorde ik een ambulance sirene ๐Ÿš‘, en stemmen van mijn familieleden ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ. Met een toon van zorgen, schok, ongeloof ๐Ÿ˜ง

Ik dacht. Ja dit is het. Ik ben dood gegaan ๐Ÿ’€. Dit is hoe het voelt om dood te gaan ๐Ÿชฆ

Mijn zicht kwam langzaam terug ๐Ÿ‘๏ธ. Mijn ledematen begon ik weer te voelen โœ‹

Echter voelde ik mij nog steeds geen mens ๐Ÿšถ. Inmiddels was het ook donker buiten ๐ŸŒ‘. Maar de visuele effecten waren nog steeds aanwezig ๐ŸŒˆ Het voelde alsof ik in een geestenwereld was ๐Ÿ‘ป

Toen was de conclusie ๐Ÿง. Ik ben nu een geest ๐Ÿ‘ป. Dus ik kan alles maken wat ik wil ๐Ÿ‘. Iets waar ik vaak over heb mogen dromen ๐Ÿ’ญ

...

Ik ging de straat op ๐Ÿšถ. Nam helemaal niets mee. Want ja, waarom zou je spullen meenemen als geest ๐Ÿ‘ป?

Lopend over de stoep langs het water van het plantsoen liep ik trippend. Ik kan mij nog herinneren dat een stukje lopen wat nog geen paar honderd meter was, voelde als uren โฐ. Het hield maar niet op ๐Ÿ•ฐ๏ธ

Maar goed. Ik ben een geest ๐Ÿ‘ป. Die heeft alle tijd โŒ›. Dus ik bleef lekker doorlopen ๐Ÿšถ

Toen liep ik tegen een doorgaande weg op. En kwam hier en daar verkeer tegen ๐Ÿšด๐Ÿšถ. Fietsers, wandelaars.

Ik bleef doorlopen ๐Ÿšถ. Tijdens deze tocht kreeg ik bij elk herkenbaar iets wat ik zag een gevoel van positieve nostalgie ๐Ÿ˜Š

In mij kwam omhoog om naar een dorp te gaan ๐Ÿ˜๏ธ. De plek waar ik ben opgegroeid ๐Ÿก. Om nog meer van deze positieve nostalgische gevoelens omhoog te halen ๐Ÿ˜Š. En om eens te kijken bij familie, hoe het met hun gaat ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ

Dus ging ik met een doel verder lopen ๐Ÿšถ. Naar de plek waar ik ben opgegroeid ๐Ÿก

...

Ik liep door over een hoofdstraat die richting een binnenstad / uitgaansgebied gaat ๐ŸŒ†. Hoe dichter ik bij het uitgaansgebied kwam ๐ŸŽ‰. Hoe meer mensen er op straat waren ๐Ÿ‘ซ

Hoe meer mensen ik tegen kwam. Hoe meer een gevoel van paranoia weer omhoog kwam ๐Ÿ˜ฐ

Dit kwam tot een hoogtepunt midden in het uitgaansgebied zelf. Ik liep namelijk in chill kleding ๐Ÿ‘•. Een lelijk shirt die erg lekker zat, en een joggingbroek ๐Ÿ‘–. Dat valt wel op als je daarmee rondloopt tijdens een uitgaansnacht ๐Ÿ˜…

Mensen keken mij aan ๐Ÿ‘€. Maar door het trip effect werd ik hier nog meer paranoia van ๐Ÿ˜Ÿ. Want ik snapte niet waarom. Ik ben toch een geest? ๐Ÿ‘ป

Ik bleef doorlopen ๐Ÿšถ en mijn gevoel van paranoia wisselde continu af met nostalgie en paranoia ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜Š

...

Uiteindelijk kwam ik op Centraal Station ๐Ÿš‰. Het was middernacht ๐ŸŒ™. Het lukte mij maar niet om de juiste trein te vinden ๐Ÿš‚. Ik liep naar de indoor wachtruimte van het station ๐Ÿ›‹๏ธ. In het midden was een bank. Daar ging ik op liggen om even te rusten ๐Ÿ›‹๏ธ๐Ÿ˜ด

Toen kwam er iemand in een felgekleurde overal, die mij vertelde dat ik daar niet mocht slapen ๐Ÿšท. Dus ik stond op, en liep rond op het perron ๐Ÿšถโ€โ™‚๏ธ

Tijdens het rondlopen had ik nog sicke trip effecten ๐ŸŒˆ. Ik zag mensen teleporteren โœจ. Maar kon nog steeds niet begrijpen wat er gaande was ๐Ÿคฏ

Uiteindelijk kwam er een trein aan op een perron waarvan ik wist dat die trein altijd langs de plek waar ik opgegroeid ben zou gaan ๐Ÿš‚. Dus ik stapte in en ging zitten ๐Ÿš‰๐Ÿช‘

Eindelijk lekker rusten ๐Ÿ˜Œ. Dat kon ik mij nog goed herinneren ๐Ÿ›Œ. Er gingen gedachtes rond omtrent. "Wat ga ik nu als geest doen met deze zeeรซn van tijd om te verkennen?" ๐ŸŒŠ๐Ÿ•ฐ๏ธ

Ja je hebt alle tijd. Dus je gaat alle plekken op deze wereld kunnen verkennen ๐ŸŒ. Dit gaf mij een gevoel van vrede โ˜ฎ๏ธ

...

Echter, de trip begon af te nemen ๐Ÿ˜ด. Ik was nog steeds wazig ๐Ÿคช. En in de veronderstelling dat ik een geest was ๐Ÿ‘ป

Toen kwam er een gek idee ๐Ÿ’ก. Maar geesten hebben toch geen kleding nodig? Dus ik deed mijn schoenen, broek en onderbroek uit ๐Ÿ‘Ÿ๐Ÿ‘–๐Ÿฉฒ. Gek genoeg liet ik mijn shirt wel aan

Al snel kwam station van bestemming ๐Ÿš‰. Waar ik altijd op en af stapte toen ik nog thuis woonde ๐Ÿก. Daar stapte ik uit de trein ๐Ÿš‰. En kon mij nog blikken van andere treinreizigers herinneren die verbaasd waren met wat ze zagen ๐Ÿ˜ณ. Een jongen halfnaakt die de trein uitstapt ๐Ÿšถ

...

Ik begon mijn tocht voort te zetten richting m'n ouderlijk huis ๐Ÿก. Tot ik een groene auto zag staan die er interessant uit zag. Toen dacht ik, he, gezien ik toch alle tijd heb โณ. Laat ik de auto pakken en een rondje rijden ๐Ÿš—๐Ÿ’จ

Maar natuurlijk was de auto gesloten ๐Ÿ”’. Dus ik dacht, aah, sleutels! ๐Ÿ”‘ Die liggen vast wel binnen. Dus ik probeer de voordeur open te doen ๐Ÿšช. Dat lukte ook niet ๐Ÿšซ. Potverdorie dacht ik, nou aanbellen dan ๐Ÿ””

Er ging een licht aan ๐Ÿ’ก. Iemand kwam slaperig naar beneden en deed de deur open ๐Ÿ˜ด๐Ÿšถ. Ik kon geen woord normaal praten en probeerde naar binnen te lopen. Degene die de deur open deed duwde mij naar buiten en gooide de deur dicht ๐Ÿšช๐Ÿšท

Ik voelde hier niet per se iets bij ๐Ÿ˜. En ging weer verder met mijn originele doel ๐Ÿƒ. Naar het ouderlijk huis ๐Ÿก

...

Toen liep ik langs een huis waar hoor- en zichtbaar een feestje gaande was ๐ŸŽ‰๐Ÿ . Leuk! dacht ik. Laat ik daar eens gaan kijken ๐Ÿ‘€

Er was een deur naast de garagedeur die open was ๐Ÿšช. Dus ik liep naar binnen ๐Ÿšถ. En liep zo langs alle mensen de trap op naar boven ๐Ÿ”. De trip effecten begonnen in golven af te nemen

Wat bleek. In dit huis woont een oud klasgenoot van me ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿซ. Zij gaf het feest ๐ŸŽ‰. Er waren ook heel wat oude klasgenoten aanwezig op dat feestje. Die herkenden mij uiteraard ๐Ÿ˜ฒ. En ik hun ook, soort van ๐Ÿ˜…. Dit waren klasgenoten van de middelbare school

Dit bracht nog meer verwarring, naast de verwarring van mijn eigen hoofd en de solo truffel trip ๐Ÿ˜ต

Een van de jongens sprak mij aan ๐Ÿ—ฃ๏ธ. En stelde vragen โ“. Het was hem overduidelijk dat ik helemaal van het padje was ๐Ÿ˜ต. Ik kon echter niet praten, want er ging zoveel om in mijn autistische brein ๐Ÿคฏ

...

Ze hadden mij naar een bushalte dichtbij geleid. Toen kwamen er meerdere politieauto's aan ๐Ÿš“๐Ÿš”. Die hadden een tijdelijke broek en slippers meegenomen ๐Ÿ‘–๐Ÿฉด. Want ik had immers geen broek, onderbroek en schoenen aan

Ik stapte de politieauto in ๐Ÿš”. De politie gaf wel een vertrouwd gevoel, gelukkig ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ‘ฎ. Ook hun stelde vragen โ“. Maar ik heb volgens mij helemaal niet gesproken tijdens deze rit in de politiewagen ๐Ÿš”

Ze brachten mij naar een cel ๐Ÿš”๐Ÿšจ. In het politiebureau van de plaats waar ik ben opgegroeid. Ze waren bezig met het uitzoeken waar ik woonde ๐Ÿ . Dat wist ik op het moment dat ik in de cel zat niet ๐Ÿค”. Ik was op dat moment bezig met verwerken wat ik voorafgaand allemaal had meegemaakt ๐Ÿ’ญ

...

Opeens kwam er een politievrouw ๐Ÿšจ๐Ÿ‘ฉโ€โœˆ๏ธ. Die met een geborgen toon mijn adres vertelde ๐Ÿก. Ik gaf een bevestigend signaal ๐Ÿ‘

Vervolgens werd mij verteld dat ik eerst naar een cel werd gebracht in de stad waar ik woonachtig was ๐Ÿš”๐Ÿ™๏ธ. Ik snapte niet waarom ๐Ÿค”. Maar ging daar mee akkoord ๐Ÿ‘. Ik vertrouwde de agenten ๐Ÿ‘ฎ

Tijdens de rit naar de andere cel ๐Ÿš”, kan mij nog vaag herinneren dat er op een manier met mij gecommuniceerd werd wat het geborgen gevoel versterkte ๐Ÿ›ก๏ธ

...

Eenmaal aankomend in mijn toenmalige woonplaats, werd ik weer de cel in gestopt ๐Ÿšจ. Toen werd duidelijk waarom โ“. Er werd verteld dat voordat ik naar huis kan ๐Ÿ , ik onderzocht moest worden door een medisch specialist ๐Ÿฉบ

Na even gewacht te hebben โณ, kwam de specialist eraan ๐Ÿฉบ๐Ÿšถ. Die probeerde te achterhalen wat er gebeurd was ๐Ÿค”. Op dat moment was ik weer redelijk bij normaal bewustzijn ๐Ÿ˜Š, en kon ik vertellen dat ik een truffel trip had ๐Ÿ„. Er werden metingen gedaan ๐Ÿ“, en nog meer vragen gesteld โ“. Maar ik kan mij niet herinneren dat hier iets zinnigs uit mijn mond kwam ๐Ÿคท

Ik zou naar huis gebracht worden ๐Ÿ ๐Ÿš—. Ze wouden echter wel dat er iemand aanwezig zou zijn die op mij zou kunnen letten ๐Ÿง‘โ€โš•๏ธ. Via de woongegevens hebben ze geprobeerd om mijn huisgenoot te bellen ๐Ÿ“ž. Maar ja, het was vroeg in de ochtend ๐ŸŒ…. Hij nam niet op ๐Ÿ“ต

...

Toch gingen de agenten mij naar huis brengen ๐Ÿš”๐Ÿ . De deur was uiteraard dicht ๐Ÿšช๐Ÿ”’, en ik kon 'm niet open doen โŒ. Want ik was een geest ๐Ÿ‘ป, en die heeft geen huissleutels nodig ๐Ÿ”‘

De agenten bonkten op de deur ๐Ÿšช๐Ÿ”Š, met de poging om een huisgenoot wakker te maken ๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ‘‚

Ik weet niet hoe lang het duurde, maar uiteindelijk kwam een van de huisgenoten de deur open doen ๐Ÿšช. Een agent bracht mij naar mijn kamer ๐Ÿšถ๐Ÿ›๏ธ, en de andere agent legde de situatie uit aan mijn huisgenoot ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ—ฃ๏ธ

Het exacte gesprek met de agent kon ik mij niet goed herinneren ๐Ÿค”. Maar het was iets in de richting dat ze graag wilden dat ik contact op zou nemen met de huisarts ๐Ÿ“ž๐Ÿฉบ

Ik gaf aan dat te gaan doen ๐Ÿ‘, en ging slapen ๐Ÿ›Œ๐Ÿ’ค

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heftige trip man! Het begon heel normaal, alleen ontspoorde volledig. Had je op dat moment echt niet meer door dat je in een trip zat?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
De dingen die de truffels je lieten zien en voelen zijn heel normaal voor truffel trippen. Jij was er alleen niet bekend mee en wist zo te zien niet hoe je ermee om moest gaan.

Bij een eventuele volgende keer is een ervaren tripper erbij als tripbuddy of medetripper sterk aan te raden, of misschien beter gewoon maar niet meer truffels of andere tripmiddelen gebruiken.
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#4
๐ŸŸฃ๐Ÿฅต๐Ÿฆ โฌ›๏ธ๐ŸŸจ๐ŸŸก ๐Ÿ‘พ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ™€๐Ÿคœ๐Ÿซฆ๐Ÿซ€๐Ÿ‘€ werd ff helemaal onpasselijk van alle emojisโ€ฆ onervaren trippen in je eentje is een slecht idee. Je mag van geluk spreken dat de politie aardig is geweest. Voor hetzelfde geld tref je een gefrustreerde agent en krijg je flinke klappen en dan kan die bad trip wel eens een permanente blijven. Doe jezelf een plezier en doe dit nooit meer. Of in ieder geval pas weer als je volwassen bent. Je brein is met 18 jaar nog niet helemaal in staat de kracht van psychedelica te begrijpen en voor je het weet zit je levenslang met een psychische aandoening voor als je die al niet hebt.

edit: dit is ook klassiek geval van bad trip waarom er een verbod op paddoโ€™s is ingevoerd. Valse voorwendselen heeft de minister van gezondheid met dit soort gevallen niet nodig. Truffelverbod zal als dit vaker voor komt ook wel ingevoerd worden met dit rechtse kabinetโ€ฆ

edit 2: je bent ondertussen 10 jaar ouder. hopelijk ook wijzer maar serieus nog steeds gek van het gebruik van emojis :wink:
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
VJ_LSD72 zei:
๐ŸŸฃ๐Ÿฅต๐Ÿฆ โฌ›๏ธ๐ŸŸจ๐ŸŸก ๐Ÿ‘พ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ‘Š๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ™€๐Ÿคœ๐Ÿซฆ๐Ÿซ€๐Ÿ‘€ werd ff helemaal onpasselijk van alle emojisโ€ฆ onervaren trippen in je eentje is een slecht idee
Klik om te vergroten...
Ik ook! :grin::fearscream:

Een uur na het lezen van dat bericht duiken nog overal emojis voor mijn netvlies op! Ik heb vanaf nu geen truffels of paddos meer nodig. Ik lees dat bericht en ik trip vanzelf!
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tjonge, wat een heftig verhaal.. Ik herinner me bijna al mijn trips als redelijk heftig en ik was elke keer alleen. Maar ik heb er nooit zo hevig op gereageerd.. Vermoed dat leeftijd (ben in de 50 en was eind 40 toen ik ermee begon) daar een grote rol in speelde en nuchterheid. Goed beseffend dat alles wat ik zag en meemaakte een illusie was.

Tja, iedereen reageert er anders op en ik zou vooral jonge mensen willen adviseren het niet alleen te gebruiken of te beginnen met een hele kleine hoeveelheid. Mijn eerste trip bijvoorbeeld was geloof ik een half zakje Hollandia truffels en dat was toch al vrij heftig.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt echt als een flinke derealisatie / depersonalisatie. Wat heftig.

Begrijp ik goed dat je afgezien van het dragen van een t-shirt dus naakt een huis in liep met allemaal bekenden aanwezig? Hoe kijk je daar op terug? Dit klinkt als een regelrechte nachtmerrie. Eigenlijk zou dit voor mij wel een traumatische gebeurtenis zijn geweest, als dit mij was overkomen. Ik lees dat het 10 jaar geleden is gebeurd. Hoe kijk je er nu uberhaupt in algemene zin op terug?

Tot slot: is het onder gen Z hip om elke zin af te sluiten met een emoticon? Wat een onmogelijke manier van communiceren zeg, niet te doen. Ik word oud.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Damius zei:
Tot slot: is het onder gen Z hip om elke zin af te sluiten met een emoticon?
Klik om te vergroten...
Gelukkig niet!

Ik ga dagelijks met veel Gen Z'ers om en de werkelijkheid is dat het net mensen zijn: je hebt ze in alle soorten en maten.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Ik ga dagelijks met veel Gen Z'ers om en de werkelijkheid is dat het net mensen zijn: je hebt ze in alle soorten en maten.
Klik om te vergroten...
Geruststellende gedachte :grimacing:
b
bietboksLid
01-01-2024, 00:00
#10
XMR zei:
Het begon heel normaal, alleen ontspoorde volledig. Had je op dat moment echt niet meer door dat je in een trip zat?
Klik om te vergroten...

Nee, het voelde als automatische piloot vanaf het moment dat ik uit "de hemel" kwam. Pas rond het moment dat ik bij het feestje naar boven was gelopen kwam langzaam aan de realisatie dat ik in een trip zat. Echter was communiceren pas later weer mogelijk.

Damius zei:
Klinkt echt als een flinke derealisatie / depersonalisatie. Wat heftig.

Begrijp ik goed dat je afgezien van het dragen van een t-shirt dus naakt een huis in liep met allemaal bekenden aanwezig? Hoe kijk je daar op terug? Dit klinkt als een regelrechte nachtmerrie. Eigenlijk zou dit voor mij wel een traumatische gebeurtenis zijn geweest, als dit mij was overkomen. Ik lees dat het 10 jaar geleden is gebeurd. Hoe kijk je er nu uberhaupt in algemene zin op terug?

Tot slot: is het onder gen Z hip om elke zin af te sluiten met een emoticon? Wat een onmogelijke manier van communiceren zeg, niet te doen. Ik word oud.
Klik om te vergroten...

Klopt. Ik was net verhuisd van de oude woonplaats naar de stad. Iemand van die vriendengroep, die niet op het feestje was. Sprak ik via facebook, en was geschrokken van het verhaal.

Hoe ik er nu op terug kijk in algemene zin?

Jaren lang met schaamte. Recent probeer ik er met meer compassie naar te kijken.

Inmiddels ben ik net 29 geworden. Pas sinds eigenlijk ongeveer de corona periode startte. Een jaar of 4/5 geleden. Ben ik serieus met zelfontwikkeling bezig.

Tussen mijn 18e en 24e was drugs voor mij een ongezonde manier om te copen met de dingen die in m'n leven spelen. Daar zaten nog een paar vergelijkbare bad trips bij. Maar gelukkig nog meer hele goede. En gelukkig de meeste trips inderdaad ook met mede trippers / tripsitters.

Al met al hebben deze ervaringen mij wel aan het werk gezet. Wel op een chaotische manier.

Vanaf m'n 24e heb ik geen slechte ervaringen meer gehad met drugs. Mijn grenzen zijn inmiddels wel duidelijk. Ik ben inderdaad erg gevoelig voor drugs. Koffie moet ik bijv. niet drinken na 12:00 uur. Want dan gaat m'n slaapritme al in de war

Soms gebruik ik nog wel op een feest, of om te copen. Maar niet meer zoveel dat ik in de verwarring kom met de realiteit, of de volgende dag niet kan functioneren.

En het valt wel mee. Zoals Mindless zei. Je hebt ze in alle soorten en maten. Het is toevallig dat ik recent iemand aan het daten was die erg veel emojis gebruikte. En met hoe fluide ik soms met mijn mood/vibe ben. Wil ik nog wel eens 180 graden draaien. Kan het helaas niet rationaliseren.
ะŸ
ะŸัƒัั‚ะพLid
01-01-2024, 00:00
#11
๐Ÿ‘๐Ÿ‘‹๐Ÿ˜‰๐ŸŒณ๐ŸŒŠ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Œ๐ŸŒฒ๐Ÿƒ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ’ซ๐Ÿ˜ต๐Ÿš—๐Ÿ‘ฅ๐Ÿง ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜คโ—๐Ÿ’ปโค๏ธโ€๐Ÿฉน๐Ÿ’ญ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ˜ข๐Ÿ’ญ๐Ÿ“ฑ๐Ÿ“œ๐Ÿค๐Ÿšซ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ต๐Ÿ˜จ๐Ÿšช๐Ÿคทโš ๏ธ๐Ÿค”๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ’”๐ŸŒˆ๐Ÿ’ซ๐Ÿ’ฅโœจ๐Ÿคซโณ๐Ÿ”‡๐Ÿง˜๐ŸŒ€๐Ÿ’ก๐Ÿ•Š๏ธโ˜๏ธ๐Ÿ‘‚๐Ÿง ๐Ÿš‘๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿ˜ง๐Ÿ’€๐Ÿชฆ๐Ÿ‘๏ธโœ‹๐Ÿšถ๐ŸŒ‘๐ŸŒˆ๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘๐Ÿ’ญ๐Ÿšถ๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ป๐Ÿšถโฐ๐Ÿ•ฐ๏ธโŒ›๐Ÿšถ๐Ÿšด๐Ÿšถ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜๏ธ๐Ÿก๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ๐Ÿšถ๐Ÿก๐ŸŒ†๐ŸŽ‰๐Ÿ‘ซ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ‘•๐Ÿ‘–๐Ÿ˜…๐Ÿ‘€๐Ÿ˜Ÿ๐Ÿ‘ป๐Ÿšถ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜Š๐Ÿš‰๐ŸŒ™๐Ÿš‚๐Ÿ›‹๏ธ๐Ÿ›‹๏ธ๐Ÿ˜ด๐Ÿšท๐Ÿšถโ€โ™‚๏ธ๐ŸŒˆโœจ๐Ÿคฏ๐Ÿš‚๐Ÿš‰๐Ÿช‘๐Ÿ˜Œ๐Ÿ›Œ๐ŸŒŠ๐Ÿ•ฐ๏ธโ˜ฎ๏ธ๐Ÿ˜ด๐Ÿคช๐Ÿ‘ป๐Ÿ’ก๐Ÿ‘Ÿ๐Ÿ‘–๐Ÿฉฒ๐Ÿš‰๐Ÿก๐Ÿšถ๐Ÿ˜ณ๐Ÿšถ๐Ÿš—๐Ÿ’จ๐Ÿ”’๐Ÿ”‘๐Ÿšช๐Ÿšซ๐Ÿ””๐Ÿ’ก๐Ÿ˜ด๐Ÿšถ๐Ÿšช๐Ÿšท๐Ÿ˜๐Ÿƒ๐Ÿก๐ŸŽ‰๐Ÿ ๐Ÿ‘€๐Ÿšช๐Ÿšถ๐Ÿ”๐Ÿ˜ต๐Ÿ—ฃ๏ธโ“๐Ÿ˜ต๐Ÿคฏ๐Ÿ˜ต๐Ÿ—ฃ๏ธ๐Ÿš“๐Ÿš”๐Ÿ‘–๐Ÿฉด๐Ÿš”๐Ÿ˜Œ๐Ÿ‘ฎโ“๐Ÿš”๐Ÿš”๐Ÿšจ๐Ÿ ๐Ÿค”๐Ÿ’ญ๐Ÿšจ๐Ÿ‘ฉโ€โœˆ๏ธ๐Ÿก๐Ÿ‘๐Ÿš”๐Ÿ™๏ธ๐Ÿค”๐Ÿ‘๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ›ก๏ธ๐Ÿš”๐Ÿšจโ“๐Ÿฉบ๐Ÿšถ๐Ÿค”๐Ÿ˜Š๐Ÿ„๐Ÿ“โ“๐Ÿคท๐Ÿ ๐Ÿš—๐Ÿšช๐Ÿ”’โŒ๐Ÿ‘ป๐Ÿ”‘๐Ÿšช๐Ÿ”Š๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ‘‚๐Ÿšช๐Ÿšถ๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ—ฃ๏ธ๐Ÿค”๐Ÿ“ž๐Ÿฉบ๐Ÿ‘๐Ÿ›Œ๐Ÿ’ค
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind het wel grappig met die emoticons :grin:.

Verder hoop ik niet dat er veel mensen gaan komen die het op deze manier gaan doen. Dan kunnen we straks truffels ook wel vergeten om nog legaal te kopen..

Maar bedankt voor het delen van je trip @bietboks :handfist2:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
bietboks zei:
Hey allemaal :wave:

Welkom bij mijn eerste tripreport. Deze heb ik nog nooit in zo veel details met iemand gedeeld.

Op het moment van schrijven ben in op een punt in mijn leven waar het best goed gaat. Maar ik kon afgelopen nacht niet slapen. Mijn hoofd was aan het racen en wilde mijn eerste indrukwekkende badtrip graag delen met de wereld.

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden. Ook qua schrijfstijl. Wellicht dat ik nog meer, ook superleuke trips zal delen :wink:

Basic context informatie:
Jaar: 2014
Leeftijd: 18 (m)

Woonde net een aantal maanden op mezelf. Studentenstad. In een kamer van +- 12 m2.

De trip was in het Weekend

Dit was volgens mij m'n tweede psychedelica trip. Ik weet het niet meer zeker.
Truffels - 1 zakje (15gr) van waarschijnlijk de op dat moment sterkste truffels

In dat zelfde jaar, een aantal maanden later, heb ik de diagnose PDD-NOS gekregen. Wat inmiddels onder autisme specturm stoornis (ASS) valt.

TL;DR:
Jongen van 18 (m) die een soort van vanuit paranoia doodervaring had. Vervolgens wat mensen heeft getraumatiseerd. Een aantal uur in de cel heeft doorgebracht en vervolgens een taxirit van de politie naar huis kreeg.

START VOLLEDIG REPORT:
Mijn kamer was mooi aan het plantsoen ๐ŸŒณ. Met uitzicht op water en bomen ๐ŸŒŠ

Opkomende waves van veranderende perceptie - nice ๐Ÿ˜Ž

Muren ademen - zeer nice ๐Ÿ˜Œ.

Bomen waren intens mooi om naar te kijken ๐ŸŒฒ. De herhalende patronen van de takken, naar de nerven en de lichtelijk doorzichtigheid van de bladeren waren opeens heel zichtbaar ๐Ÿƒ. Alles begon te dansen - very cool ๐Ÿ˜Ž, super dope ๐Ÿ’ซ

...

De trip begon maar heftiger en heftiger te worden. Zo heftig had ik het eerder nog niet meegemaakt ๐Ÿ˜ต

Alle geluiden van voertuigen en mensen in de buurt werden intens ๐Ÿš—๐Ÿ‘ฅ

Er kwamen allerlei emoties, gedachtes en interacties van het verleden omhoog ๐Ÿง . Ik werd geconfronteerd met situaties die nooit goed verwerkt zijn ๐Ÿ˜”

De emoties kwamen zo diep uit mijn lichaam. Van diepe angst ๐Ÿ˜ฑ tot aan agressieve frustratie ๐Ÿ˜ค

Een oplossing MOEST hier NU voor komen โ—

..

In het normale leven was ik op dat moment nog bezig met de opleiding MBO mediaontwikkeling / webdevelopment ๐Ÿ’ป. Iets waar ik een haat liefde relatie mee had โค๏ธโ€๐Ÿฉน

Back to the trip.

...

Op dat moment dacht ik, het probleem is mijn laptop ๐Ÿ’ป. Daar ben ik namelijk alle dagen mee bezig. Dus ik maak 'm nu kapot ๐Ÿ˜–

Ik opende mijn laptop, en met al mijn kracht draaide ik het scherm helemaal de verkeerde kant op ๐Ÿ’ฅ. Met de intentie om de laptop kapot te maken. Tijdens dit moment moest ik ook huilen ๐Ÿ˜ข. Iets wat heel zeldzaam was voor die periode in mijn leven.

Ik was nog wel genoeg bij bewustzijn om te kunnen redeneren dat dit geen goede oplossing is ๐Ÿ’ญ. Er was aardig wat schade aan de laptop. Het scharniermechanisme werkte niet meer goed. Het scherm ging nog wel aan

Ik kan mij nog herinneren dat ik op mijn telefoon keek ๐Ÿ“ฑ, en door mijn contactenlijst aan het scrollen was ๐Ÿ“œ. Waarschijnlijk zocht ik contact ๐Ÿค. Maar dat lukte niet. Ik had niet het gevoel dat ik bij iemand uit die lijst terecht kon ๐Ÿšซ. Een gevoel van wanhoop kan ik mij nog herinneren ๐Ÿ˜ฐ

De trip werd nog steeds heftiger ๐Ÿ˜ต

...

Paranoia kickte in ๐Ÿ˜จ

Opeens klonken er geluiden van mensen aan de andere kant van de deur van mijn kamer ๐Ÿšช. De betekenis van het gepraat was onduidelijk ๐Ÿคท

Maar wat wel duidelijk was, is dat er iets goed mis was โš ๏ธ. Dit had met mij te maken, voelde / dacht ik ๐Ÿค”

Ik ging op bed liggen ๐Ÿ›๏ธ. De trip was niet meer houdbaar. Ik was mentaal helemaal opengebroken ๐Ÿ’”

De visuals begonnen erg heftig te worden ๐ŸŒˆ. Alle emoties & interacties met de wereld die ik ooit heb ervaren beleefde ik op hetzelfde moment ๐Ÿ’ซ. Ik kon geen kant meer op. Alles implodeerde ๐Ÿ’ฅ

Toen begon er iets wat ik alleen als magisch kan verwoorden โœจ

Opeens was er stilte ๐Ÿคซ. Tijd bestond niet meer โณ. Geluid was helemaal verdwenen ๐Ÿ”‡. Mijn lichaam voelde ik niet meer ๐Ÿง˜

Als ik probeerde te manoeuvreren leidde dit naar dezelfde plek ๐ŸŒ€. Een plek waar alleen maar wit licht was ๐Ÿ’ก

Zo iets sereen had ik nog nooit ervaren ๐Ÿ•Š๏ธ.

...

De realisatie was er.

...

Ik ben in de hemel โ˜๏ธ

...

...

...

Mijn gehoor kwam weer langzaam terug ๐Ÿ‘‚. Ook mijn mentale capaciteit kwam weer richting menselijk niveau ๐Ÿง 

Echter hoorde ik een ambulance sirene ๐Ÿš‘, en stemmen van mijn familieleden ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ. Met een toon van zorgen, schok, ongeloof ๐Ÿ˜ง

Ik dacht. Ja dit is het. Ik ben dood gegaan ๐Ÿ’€. Dit is hoe het voelt om dood te gaan ๐Ÿชฆ

Mijn zicht kwam langzaam terug ๐Ÿ‘๏ธ. Mijn ledematen begon ik weer te voelen โœ‹

Echter voelde ik mij nog steeds geen mens ๐Ÿšถ. Inmiddels was het ook donker buiten ๐ŸŒ‘. Maar de visuele effecten waren nog steeds aanwezig ๐ŸŒˆ Het voelde alsof ik in een geestenwereld was ๐Ÿ‘ป

Toen was de conclusie ๐Ÿง. Ik ben nu een geest ๐Ÿ‘ป. Dus ik kan alles maken wat ik wil ๐Ÿ‘. Iets waar ik vaak over heb mogen dromen ๐Ÿ’ญ

...

Ik ging de straat op ๐Ÿšถ. Nam helemaal niets mee. Want ja, waarom zou je spullen meenemen als geest ๐Ÿ‘ป?

Lopend over de stoep langs het water van het plantsoen liep ik trippend. Ik kan mij nog herinneren dat een stukje lopen wat nog geen paar honderd meter was, voelde als uren โฐ. Het hield maar niet op ๐Ÿ•ฐ๏ธ

Maar goed. Ik ben een geest ๐Ÿ‘ป. Die heeft alle tijd โŒ›. Dus ik bleef lekker doorlopen ๐Ÿšถ

Toen liep ik tegen een doorgaande weg op. En kwam hier en daar verkeer tegen ๐Ÿšด๐Ÿšถ. Fietsers, wandelaars.

Ik bleef doorlopen ๐Ÿšถ. Tijdens deze tocht kreeg ik bij elk herkenbaar iets wat ik zag een gevoel van positieve nostalgie ๐Ÿ˜Š

In mij kwam omhoog om naar een dorp te gaan ๐Ÿ˜๏ธ. De plek waar ik ben opgegroeid ๐Ÿก. Om nog meer van deze positieve nostalgische gevoelens omhoog te halen ๐Ÿ˜Š. En om eens te kijken bij familie, hoe het met hun gaat ๐Ÿ‘จโ€๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿ‘งโ€๐Ÿ‘ฆ

Dus ging ik met een doel verder lopen ๐Ÿšถ. Naar de plek waar ik ben opgegroeid ๐Ÿก

...

Ik liep door over een hoofdstraat die richting een binnenstad / uitgaansgebied gaat ๐ŸŒ†. Hoe dichter ik bij het uitgaansgebied kwam ๐ŸŽ‰. Hoe meer mensen er op straat waren ๐Ÿ‘ซ

Hoe meer mensen ik tegen kwam. Hoe meer een gevoel van paranoia weer omhoog kwam ๐Ÿ˜ฐ

Dit kwam tot een hoogtepunt midden in het uitgaansgebied zelf. Ik liep namelijk in chill kleding ๐Ÿ‘•. Een lelijk shirt die erg lekker zat, en een joggingbroek ๐Ÿ‘–. Dat valt wel op als je daarmee rondloopt tijdens een uitgaansnacht ๐Ÿ˜…

Mensen keken mij aan ๐Ÿ‘€. Maar door het trip effect werd ik hier nog meer paranoia van ๐Ÿ˜Ÿ. Want ik snapte niet waarom. Ik ben toch een geest? ๐Ÿ‘ป

Ik bleef doorlopen ๐Ÿšถ en mijn gevoel van paranoia wisselde continu af met nostalgie en paranoia ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜Š

...

Uiteindelijk kwam ik op Centraal Station ๐Ÿš‰. Het was middernacht ๐ŸŒ™. Het lukte mij maar niet om de juiste trein te vinden ๐Ÿš‚. Ik liep naar de indoor wachtruimte van het station ๐Ÿ›‹๏ธ. In het midden was een bank. Daar ging ik op liggen om even te rusten ๐Ÿ›‹๏ธ๐Ÿ˜ด

Toen kwam er iemand in een felgekleurde overal, die mij vertelde dat ik daar niet mocht slapen ๐Ÿšท. Dus ik stond op, en liep rond op het perron ๐Ÿšถโ€โ™‚๏ธ

Tijdens het rondlopen had ik nog sicke trip effecten ๐ŸŒˆ. Ik zag mensen teleporteren โœจ. Maar kon nog steeds niet begrijpen wat er gaande was ๐Ÿคฏ

Uiteindelijk kwam er een trein aan op een perron waarvan ik wist dat die trein altijd langs de plek waar ik opgegroeid ben zou gaan ๐Ÿš‚. Dus ik stapte in en ging zitten ๐Ÿš‰๐Ÿช‘

Eindelijk lekker rusten ๐Ÿ˜Œ. Dat kon ik mij nog goed herinneren ๐Ÿ›Œ. Er gingen gedachtes rond omtrent. "Wat ga ik nu als geest doen met deze zeeรซn van tijd om te verkennen?" ๐ŸŒŠ๐Ÿ•ฐ๏ธ

Ja je hebt alle tijd. Dus je gaat alle plekken op deze wereld kunnen verkennen ๐ŸŒ. Dit gaf mij een gevoel van vrede โ˜ฎ๏ธ

...

Echter, de trip begon af te nemen ๐Ÿ˜ด. Ik was nog steeds wazig ๐Ÿคช. En in de veronderstelling dat ik een geest was ๐Ÿ‘ป

Toen kwam er een gek idee ๐Ÿ’ก. Maar geesten hebben toch geen kleding nodig? Dus ik deed mijn schoenen, broek en onderbroek uit ๐Ÿ‘Ÿ๐Ÿ‘–๐Ÿฉฒ. Gek genoeg liet ik mijn shirt wel aan

Al snel kwam station van bestemming ๐Ÿš‰. Waar ik altijd op en af stapte toen ik nog thuis woonde ๐Ÿก. Daar stapte ik uit de trein ๐Ÿš‰. En kon mij nog blikken van andere treinreizigers herinneren die verbaasd waren met wat ze zagen ๐Ÿ˜ณ. Een jongen halfnaakt die de trein uitstapt ๐Ÿšถ

...

Ik begon mijn tocht voort te zetten richting m'n ouderlijk huis ๐Ÿก. Tot ik een groene auto zag staan die er interessant uit zag. Toen dacht ik, he, gezien ik toch alle tijd heb โณ. Laat ik de auto pakken en een rondje rijden ๐Ÿš—๐Ÿ’จ

Maar natuurlijk was de auto gesloten ๐Ÿ”’. Dus ik dacht, aah, sleutels! ๐Ÿ”‘ Die liggen vast wel binnen. Dus ik probeer de voordeur open te doen ๐Ÿšช. Dat lukte ook niet ๐Ÿšซ. Potverdorie dacht ik, nou aanbellen dan ๐Ÿ””

Er ging een licht aan ๐Ÿ’ก. Iemand kwam slaperig naar beneden en deed de deur open ๐Ÿ˜ด๐Ÿšถ. Ik kon geen woord normaal praten en probeerde naar binnen te lopen. Degene die de deur open deed duwde mij naar buiten en gooide de deur dicht ๐Ÿšช๐Ÿšท

Ik voelde hier niet per se iets bij ๐Ÿ˜. En ging weer verder met mijn originele doel ๐Ÿƒ. Naar het ouderlijk huis ๐Ÿก

...

Toen liep ik langs een huis waar hoor- en zichtbaar een feestje gaande was ๐ŸŽ‰๐Ÿ . Leuk! dacht ik. Laat ik daar eens gaan kijken ๐Ÿ‘€

Er was een deur naast de garagedeur die open was ๐Ÿšช. Dus ik liep naar binnen ๐Ÿšถ. En liep zo langs alle mensen de trap op naar boven ๐Ÿ”. De trip effecten begonnen in golven af te nemen

Wat bleek. In dit huis woont een oud klasgenoot van me ๐Ÿ‘ฉโ€๐Ÿซ. Zij gaf het feest ๐ŸŽ‰. Er waren ook heel wat oude klasgenoten aanwezig op dat feestje. Die herkenden mij uiteraard ๐Ÿ˜ฒ. En ik hun ook, soort van ๐Ÿ˜…. Dit waren klasgenoten van de middelbare school

Dit bracht nog meer verwarring, naast de verwarring van mijn eigen hoofd en de solo truffel trip ๐Ÿ˜ต

Een van de jongens sprak mij aan ๐Ÿ—ฃ๏ธ. En stelde vragen โ“. Het was hem overduidelijk dat ik helemaal van het padje was ๐Ÿ˜ต. Ik kon echter niet praten, want er ging zoveel om in mijn autistische brein ๐Ÿคฏ

...

Ze hadden mij naar een bushalte dichtbij geleid. Toen kwamen er meerdere politieauto's aan ๐Ÿš“๐Ÿš”. Die hadden een tijdelijke broek en slippers meegenomen ๐Ÿ‘–๐Ÿฉด. Want ik had immers geen broek, onderbroek en schoenen aan

Ik stapte de politieauto in ๐Ÿš”. De politie gaf wel een vertrouwd gevoel, gelukkig ๐Ÿ˜Œ๐Ÿ‘ฎ. Ook hun stelde vragen โ“. Maar ik heb volgens mij helemaal niet gesproken tijdens deze rit in de politiewagen ๐Ÿš”

Ze brachten mij naar een cel ๐Ÿš”๐Ÿšจ. In het politiebureau van de plaats waar ik ben opgegroeid. Ze waren bezig met het uitzoeken waar ik woonde ๐Ÿ . Dat wist ik op het moment dat ik in de cel zat niet ๐Ÿค”. Ik was op dat moment bezig met verwerken wat ik voorafgaand allemaal had meegemaakt ๐Ÿ’ญ

...

Opeens kwam er een politievrouw ๐Ÿšจ๐Ÿ‘ฉโ€โœˆ๏ธ. Die met een geborgen toon mijn adres vertelde ๐Ÿก. Ik gaf een bevestigend signaal ๐Ÿ‘

Vervolgens werd mij verteld dat ik eerst naar een cel werd gebracht in de stad waar ik woonachtig was ๐Ÿš”๐Ÿ™๏ธ. Ik snapte niet waarom ๐Ÿค”. Maar ging daar mee akkoord ๐Ÿ‘. Ik vertrouwde de agenten ๐Ÿ‘ฎ

Tijdens de rit naar de andere cel ๐Ÿš”, kan mij nog vaag herinneren dat er op een manier met mij gecommuniceerd werd wat het geborgen gevoel versterkte ๐Ÿ›ก๏ธ

...

Eenmaal aankomend in mijn toenmalige woonplaats, werd ik weer de cel in gestopt ๐Ÿšจ. Toen werd duidelijk waarom โ“. Er werd verteld dat voordat ik naar huis kan ๐Ÿ , ik onderzocht moest worden door een medisch specialist ๐Ÿฉบ

Na even gewacht te hebben โณ, kwam de specialist eraan ๐Ÿฉบ๐Ÿšถ. Die probeerde te achterhalen wat er gebeurd was ๐Ÿค”. Op dat moment was ik weer redelijk bij normaal bewustzijn ๐Ÿ˜Š, en kon ik vertellen dat ik een truffel trip had ๐Ÿ„. Er werden metingen gedaan ๐Ÿ“, en nog meer vragen gesteld โ“. Maar ik kan mij niet herinneren dat hier iets zinnigs uit mijn mond kwam ๐Ÿคท

Ik zou naar huis gebracht worden ๐Ÿ ๐Ÿš—. Ze wouden echter wel dat er iemand aanwezig zou zijn die op mij zou kunnen letten ๐Ÿง‘โ€โš•๏ธ. Via de woongegevens hebben ze geprobeerd om mijn huisgenoot te bellen ๐Ÿ“ž. Maar ja, het was vroeg in de ochtend ๐ŸŒ…. Hij nam niet op ๐Ÿ“ต

...

Toch gingen de agenten mij naar huis brengen ๐Ÿš”๐Ÿ . De deur was uiteraard dicht ๐Ÿšช๐Ÿ”’, en ik kon 'm niet open doen โŒ. Want ik was een geest ๐Ÿ‘ป, en die heeft geen huissleutels nodig ๐Ÿ”‘

De agenten bonkten op de deur ๐Ÿšช๐Ÿ”Š, met de poging om een huisgenoot wakker te maken ๐Ÿ›๏ธ๐Ÿ‘‚

Ik weet niet hoe lang het duurde, maar uiteindelijk kwam een van de huisgenoten de deur open doen ๐Ÿšช. Een agent bracht mij naar mijn kamer ๐Ÿšถ๐Ÿ›๏ธ, en de andere agent legde de situatie uit aan mijn huisgenoot ๐Ÿ‘ฎ๐Ÿ—ฃ๏ธ

Het exacte gesprek met de agent kon ik mij niet goed herinneren ๐Ÿค”. Maar het was iets in de richting dat ze graag wilden dat ik contact op zou nemen met de huisarts ๐Ÿ“ž๐Ÿฉบ

Ik gaf aan dat te gaan doen ๐Ÿ‘, en ging slapen ๐Ÿ›Œ๐Ÿ’ค
Klik om te vergroten...
Goed bakje truffels wel, dat je er een ego-dood van kreeg! Daar kun je inderdaad behoorlijk van in de war raken. Fijn ook dat de politie aardig was en dat ze je hebben geholpen. Wat dat betreft toch wel weer goed dat we in Nederland zijn en onze politie stiekem toch wel een van de chillste ter wereld is.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."