#1
Roze speed ook nog gehad, viel bij mij erg in de smaak. Iets subtieler maar amper behoefte tot herdoseren + vrijwel geen crash.
Dit was al een tijdje terug inmiddels weet ik wel meer als toen gelukkig. Pep word trouwens ook geel als je het te lang in open lucht laat drogen. Hoeveel heb ik ongeveer nodig om het te laten testen? Ik heb nog wat restanten zitten in de packie maar inmiddels ligt t al ff.Roze pep nooit gezien. Wel dat wanneer je het niet in de vriezer bewaard geel word.
Hebben jullie ondertussen wel voldoende gedronken? En de comedown vind ik zelf altijd vervelend van elke amfetamine.
Is er nog over om kunnen testen? Alleen dan weet je het zeker natuurlijk.
Voor me gevoel was dit wel wat anders als een gewone speedkater, ik ben niet de meest ervaren maar inmiddels wel paar goeie katers gehad en dit was wel even ander niveau hahaKlinkt voor mij als een gewone speedkater die kan voorvallen, zeker als je niet of te weinig gegeten/gedronken hebt.
Roze speed, het bestaat hoor.
Heb het vroeger nog wel eens gehoord, en mensen claimen destijds dat het sterke speed was, terwijl het wss een verkooptruk was... gewone speed met kleurstof doorheen of iets in het productieproces.
Speed vraagt veel van je reserves en als je ze tijdens en na niet wat probeert bij te vullen kan je zo´n nare kater ervaren.
Brengt het volgende keer naar de teststraat, ik ben benieuwd.
Ik haal me speed nu bij een maatje van me die koopt het gewoon groot nat in goed puur.Had je de speed ook laten testen? Als je dit niet hebt gedaan, raad ik je aan dit in het vervolg wel te doen. Nu is het een beetje gissen wat er precies in zat..
🙌Natte speed sowieso nooit gebruiken!
Klopt, de oplosmiddelen in natte pep zijn irriterend, dus ja, dat kan ook nog eens je neus kapotmaken. Maar methanol is oraal ook heel giftig. Je hoort dat het vaakst als mensen zelfgestookte drank drinken die niet goed gemaakt is waardoor er methanol in terechtkomt. Je lichaam breekt de methanol af tot zwavelzuur, wat als sterk zuur allerlei vervelende dingen kan doen in je lichaam. Methanol kan op die manier bijvoorbeeld blindheid veroorzaken.Pfoeh zo vaak nat un een bommetje gedaan. Ik wist wel dat je geen natte speed moest gebruiken maar dacht altijd dat dat was als je snoof en het dan je neus kapot maakte ofzo. Nu gebruik ik al heel lang geen speed meer maar methanol is toch ook wat er in zelfgemaakte alcohol enzo kan zitten volgens mij?
Thnx voor de uitleg en helemaal true haha, voor mij was een kwartier soms te lang😜Klopt, de oplosmiddelen in natte pep zijn irriterend, dus ja, dat kan ook nog eens je neus kapotmaken. Maar methanol is oraal ook heel giftig. Je hoort dat het vaakst als mensen zelfgestookte drank drinken die niet goed gemaakt is waardoor er methanol in terechtkomt. Je lichaam breekt de methanol af tot zwavelzuur, wat als sterk zuur allerlei vervelende dingen kan doen in je lichaam. Methanol kan op die manier bijvoorbeeld blindheid veroorzaken.
Nou heeft je lichaam wel buffers tegen extra zuur. Dus als je minieme hoeveelheden methanol binnenkrijgt hoef je daar niet meteen blind van te worden. Maar je begrijpt zelf ook wel dat het spelen met vuur is. Bovendien is het onnodig want methanol verdampt gewoon makkelijk dus als je even een kwartiertje de tijd neemt om je speed te drogen dan heb je heel dat probleem niet meer. Lijkt mij een goed rendement op je investering.
vroeger vroegen mensen juist altijd naar roze pep, want die zou het sterkste zijn, terwijl het alleen te maken heeft met de manier van speed productie. het rest afvalstoffen/ onzuiverheden geeft de kleur, maar ook gezien roze pep vroeger erg in trek was zijn er producenten die tegenwoordig roze kleuren door de natte pep in rode crepe papier te doen. je moet sws altijd je pep eerst goed laten drogen en dan kon er een liter methanol in zitten dat is als het droog is dan wel verdampt dus dat is iets wat ze niet als versnijdingsmiddel gebruiken, dat noemen ze een oplosmiddel. zuivere pep ziet er helderwit uit ook als je het niet in de koelkast bewaard. als dealers zeggen in de vriezer bewaren ofzo dan weten ze dattie gaat verkleuren door de caffeine, beetje vies geel/bruin wordt het dan. je kan natte pep altijd checken door een aansteker erbij te houden dan zie je vanzelf of het nat gemaakt is met water ter verzwaring of dat het nog onopgelost oplosmiddel betreft vanuit de productie.Even wat basis info: Ik, jongen 18 jaar 60kg had voor het eerst zelf een dealer geregeld voor speed. De speed die ik van deze man had gehaald was lichtroze van kleur en niet goed gedroogd, troep dus. Savonds rond 7 uur namen ik en een vriendin van me ons eerste puntje en merkte natuurlijk het duidelijke amfetamine effect, hier ging alles nog zoals het hoort. Ik geloof dat we zon 4 max 5 sleutelpuntjes hebben bijgenomen over de loop van 8 uur. Om 3 uur waren we zeker wel geactiveerd en ervaarde we andere effecten van pep als je begrijpt wat ik bedoel🤠allebei hadden we ongelimiteerde energie en konden we tot zon 7 uur sochtend nonstop door. Vanaf hier word het effect minder chill, ik zelf begin moe te worden en val uiteindelijk in slaap (vraag me niet hoe) en me vriendin kon niet slapen en ervaarde een nare comedown. Ze had een vaag gevoel, voelde zich alsof ze flauw ging vallen en had een beetje moeite met evenwichtig. Ik zelf had de volgende dag een zelfde soort raar na effect alleen leek het bij mij alsof ik door me benen zakte zegmaar en had de hele dag een beetje een weeïg gevoel. Het meeste van deze effecten duurde bij ons allebei tot rond 4 uur s middags en het vage bleef tot zelfs nog wel een hele dag extra. Ik denk op basis van de symptomen dat het een methanol vergiftiging hadden en dat de pep met nog wel iets anders versneden was dus.
Kortom eerste deel van de trip was top maar zeker niet waard wat ons uiteindelijk te wachten stond.
Altijd goed je research doen, bespaart je een hoop ellende...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."