#1
Ik kwam vandaag deze video tegen en vond hem wel goed passen bij deze ervaring en de discussies hierboven:
Thx!@Metalcored00d heel fascinerend om te lezen jouw report. Ik wil en durf zelf geen salvia te nemen.
De frames waarover je schrijft, doen mij aan een andere ervaring denken. Ik had een k-hole op 2-FDCK. Toen ik daarvan weer bij bewustzijn kwam, zag ik de woonkamer in fragmenten. Het waren vierkantjes, die naar een bepaald punt werden gezogen, als in een fish eye lens. Toen dacht ik echt wtf.


Echt wel... Ik ben op dat vlak ook nogal een ervaringsjunk. Net het absurde, oncontroleerbare en onbevattelijke maakt het dat het altijd op mijn radar blijft en ik er af en toe mezelf de moed voor bij elkaar schraap om nog eens te gaan bezoeken.In tegenstelling tot vele mensen vind ik een keertje salvia op z´n tijd een hele boeiende intrigerende ervaring.
Maar telkens zo intens dat er steeds een heel lange tijd zit tussen de trips, het is zo´n drug waar ik me nooit echt mentaal op kan voorbereiden.
Zo voelde dat voor mij tijdens mijn allereerste ervaringen ook zo, helaas heb ik erna altijd een net niet gehad. Alsof het stopte bij mijn hoofd. Ik vind het binnenhouden van de rook erg lastig.Maar dat plettend gevoel heeft voor mij als signaal dat ik een breakthrough ga ervaren. Het drukt je als het ware van de ene naar of door de andere kant.
Hehehe dus ook een bezoekje aan de Efteling ^^Er waren mannetjes/entiteiten die me van de muur probeerden te trekken en te schrapen om me helemaal in de nieuwe realiteit te trekken, tegelijk lachte ze me uit omdat ik me even zorgen maakte of dit wel normaal is en of het wel kan😂
Don't be sorry, echt leuk dat je dat deelt!Srry dat dit bijna een tripreport geworden is, maar ik herken veel dingen en het is onwijs interessant.
Dan moet ik echt es investeren in een bong, zou het helpen om wat ijsblokjes in het water te doen of om die even in de ijskast te zetten? Ik had ook al zitten fantaseren om zo die volcano vaporizer te gebruiken om zo van die opgevulde ballon te hijsenIk heb andere roa´s geprobeerd met een extract zoals onder de tong leggen, thee´tje trekken... maar dat was enorm underwhelming.
Voor mij persoonlijk is salvia hijsen met een paar trekjes uit de bong de meest effectieve roa. Kort maar enorm intens
Zeker, ik vind het zelf ook leuk omdat ik dan weet dat het iemand leest die ook de salvia ervaring kent, en het zo enigszins kan begrijpen omdat het soms idd te bizar is om uit te leggen aan iemand die geen ervaring heeft met salvia🙃Don't be sorry, echt leuk dat je dat deelt!
Idd, als ik jou was zou ik investeren in een bong.Dan moet ik echt es investeren in een bong, zou het helpen om wat ijsblokjes in het water te doen of om die even in de ijskast te zetten? Ik had ook al zitten fantaseren om zo die volcano vaporizer te gebruiken om zo van die opgevulde ballon te hijsen.
Idd, als ik jou was zou ik investeren in een bong.
Zelf heb ik een glazen bong met een grote bol onderaan en een klapgat.
Ik doe er onderaan idd ijs en water in (of gewoon ijskoud water), omdat Salvia het meest effectief is wanneer het onder hoge temperatuur verbrand word.
Met een stormaansteker op de salvia vul ik door rustig te zuigen de bong met rook en dan laat ik het even koelen.
Om vervolgens in 1 of 2 teugen de bong leeg te trekken met het gebruik van het klapgat. Dan hou (probeer) ik de rook 20 sec in te houden en wanneer je de rook uitblaast zit je al in salvialand.
Ik zet een digitaal wekkertje op tafel dat 20sec aftikt, maar na een 10 sec kan je zelfs de cijfertjes niet meer herkennen en zijn het heel andere figuurtjes...
Maar op deze manier lukt het me altijd om een breakthrough te bewerkstelligen, en ik heb belachelijk weinig salvia nodig om dit te bereiken.
Dankjewel! Naar mijn gevoel is het een van de manieren waarop ik respect kan betuigen naar mijn ervaringen; door ze zo goed mogelijk neer te pennen. Plus er zijn zoveel prachtige reports op deze website dat het me steeds motiveert om het beste uit mijn digitale pluim te halenWat een geweldig mooi rapport @Metalcored00d!
OMG you hit the nail on the head! Dankjewel om dat hier te delenDat stukje over plat gewalst worden moest me denken aan dit schilderij van SalviaDroid
Dankjewel! Naar mijn gevoel is het een van de manieren waarop ik respect kan betuigen naar mijn ervaringen; door ze zo goed mogelijk neer te pennen. Plus er zijn zoveel prachtige reports op deze website dat het me steeds motiveert om het beste uit mijn digitale pluim te halen.
Blij dat je het leuk vond ^^Bedankt voor het heerlijke salviareportje😍 Was alweer vergeten dat dit nog in mijn “uitproberen” lijstje zat.
Ik kan me niet uitspreken over @mandragora, maar zoals ik al zei, ben ik nogal een ervaringsjunk dus nee, eigenlijk nietDat donkere randje beangstigt me ook niet echt… Jullie volgens mij ook niet he?
En dan nog het gevoel hebben dat je woorden zelfs nog maar in de buurt komen... Maar zoals @mandragora ook al zei, en ik kan het ook met DMT vergelijken. If you know, you knowToch ook zo interessant hoeveel er te schrijven valt over een trip van 10 minuten😍😍😍
Ballonnetjes heb ik nog nooit gebruikt, dus daar kan ik helaas niet op antwoorden. Op hoge dosissen psilocybine heb ik wel eens zo een high pitched geluid, maar dan fantaseer ik dat mijn antennes zijn open gegaan. Hier was het bijna een machinaal gebrom ofzo.Dat echoën van geluiden herken ik ook heel erg van mdma-lachgas combinaties. Klinkt dat vergelijkbaar?
Wel in mijn ervaringen van enkele jaren geleden is er geen jou meer, tot zover de overeenkomst. Bij Salvia word je een voorwerp, of het plafond, of een boek, ... Het zijn minder van die Alex Grey scenes en meer fotorealistische dingen. Vreemd en vertrouwd tegelijk. Op hoge dosissen psilocybine heb ik ook wel al gehad dat mijn appartement er bijna filmset-gewijs helemaal anders uitzag en voelde.Ik vind dat concept van een breakthrough ook nog wel interessant… Kan me dat niet herinneren van Salvia reports. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Hoe verschilt dat van DMT breakthroughs?
Dit bekijkenWat zouden jullie first-timers aanraden? En… het is niet echt een middel om samen te gebruiken met anderen he?
Moeilijk om hier echt lessen uit te halen, behalve misschien dat nu ik nuchter ben ik eigenlijk evenmin kan bewijzen dat dit echt is. Dus zijn die dimensies echt? Zo voelen ze wel. En die hofnar is iets Jungiaans dus ik weet niet in hoeverre ik door vage reeds meegemaakte dingen ga. Of misschien is het even een alternatieve werkelijkheid dat je ingaat. Quantum shit yo!En ook: halen jullie er echt nog wat uit (lessen, emotieverwerking, iets in die trant), of is het gewoon meer een vet interessante psychedelische duik?
die hofnar is iets Jungiaans
Thx^^Heerlijk trip report!
Salvia ligt hier al zeker 20 jaar, nooit genomen.
Beangstigend is niet echt het woord, eerder..Beiden jullie ervaringen klinken méga interessant. Dat donkere randje beangstigt me ook niet echt… Jullie volgens mij ook niet he? Is dat terecht of zou ik me meer schrap moeten zetten?
Dat ervaar ik toch anders, ik heb het gevoel dat tijdens de meeste salvia trips de wezens/entiteiten (of hoe moet ik het ook noemen), opvoorhand weten dat ik ging komen, en je word een soort van verwelkomt maar er werd me soms ook meegedeeld dat het niet de bedoeling is dat ik daar te lang ben.Ik heb dat eigenlijk wel altijd gelezen in eerdere salvia reports: alsof het middel niet blij is dat iemand haar bezoekt.
Ik begrijp wat je wil zeggen maar ik vind het een heel andere beleving dan met lachgas, ik kan het moeilijk in begrijpbare taal uitleggen. Beetje zoals je een kleur moet beschrijven aan iemand die geen kleur kent.Toch ook zo interessant hoeveel er te schrijven valt over een trip van 10 minuten😍😍😍
Dat echoën van geluiden herken ik ook heel erg van mdma-lachgas combinaties. Klinkt dat vergelijkbaar? Op die combinatie ga ik altijd heel diep, veel dieper dan al mijn psychedelische trips. Daarom dus ook wel érg nieuwsgierig naar Salvia.
Voor mij persoonlijk is de breakthrough van salvia een totale shift van realiteit, je komt ergens waar dingen al veel langer leven en bezig zijn. Die realiteit is er volgens mij altijd maar kan je dankzij salvia ´nu al´ ervaren.Ik vind dat concept van een breakthrough ook nog wel interessant… Kan me dat niet herinneren van Salvia reports. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Hoe verschilt dat van DMT breakthroughs?
Het is absoluut geen goed idee om gelijktijdig salvia te doen met andere personen.Wat zouden jullie first-timers aanraden? En… het is niet echt een middel om samen te gebruiken met anderen he?
Ik voel me de dagen/weken na een geslaagde salviatrip enorm relaxed en kan dan alles ook veel beter relativeren.En ook: halen jullie er echt nog wat uit (lessen, emotieverwerking, iets in die trant), of is het gewoon meer een vet interessante psychedelische duik?
Heb je er zin in om mee te gaan experimenteren of wat houdt je daarin tegen?
Dat donkere randje beangstigt me ook niet echt… Jullie volgens mij ook niet he?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."