#1
Hai,
rare vraag hoor.. maar als je teveel speed gebruikt in 1 keer. is er dan een optie om te overlijden? of blijft dat een gesloten deur?
:P
Vraag het me gewoon af hoor, dont worry![:wink:]()
rare vraag hoor.. maar als je teveel speed gebruikt in 1 keer. is er dan een optie om te overlijden? of blijft dat een gesloten deur?
:P
Vraag het me gewoon af hoor, dont worry