Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed 1ste maal

speed 1ste maal

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik ga morgen voor de eerste keer speed gebruiken, omdat ik ongeveer 28uur achter elkaar zal moeten wakker blijven dus: een dag een nacht en een voormiddag
ik ga samen met een vriendin een gram kopen en we gaan zo laat mogelijk beginnen zodat we niet veel moeten gebruiken maar toch goed wakker kunnen blijven (we organiseren iets en we hebben dus een verantworodelijkheid+moete we altijd klaar staan om iets te doen enz..enz..)
ik dacht om rond 3-4uur onze eerste lijn te leggen en dan zo weinig mogelijk af en toe een klein lijntje voor wakker te blijven
heb al een aantal x coke gebruikt en eerst gingen we dit ook doen voor morgen maar er is nix te vinden+te weinig geld dus makkelijke oplossing: speed, neem dit niet verkeerd op ik ging zoweizo deze vakantie eens speed proberen maar het komt wel een beetje vroeger dan gedacht

is het zo dat ik tegen de ochtend rond 10uur ofzo als ik niet doorsnuif ik helemaal futloos zal zijn? zal ik ook futloos zijn als ik maar een kleine hoeveelheid in m'n neus stamp?
is de afkick er zowiezo? zal die 1ne gr genoeg zijn?
heel wat vragen, graag wat antwoorden en tips
en aub zeg niet dat ik het niet moet proberen want m'n besluit staat zoweizo al vast :)
:wave:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet het gewoon maar niet doen hé ! :P

Geene rvaring, dus... 't Beste d'rmee !
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij je eerste keer speed zul je geheid genoeg hebben aan een halve gram de man. Heb het idee dat je het wel verstandig gaat gebruiken, dus veel plezier ermee. En nee, je zult vast niet gaar zijn de volgende dag, denk dat je eerder nog wat zult gaan ondernemen door je fitheid.

Have fun, maar ga het niet te lekker vinden :tongueout:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
iemand die wel ervaring weet, hoe meer ik ervan weet hoe minder er kan mislopen, kan je je verantwoordelijkheid nemen op speed?
merken mensen het makkelijk op?
groeten :beer:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
bedankt mac! nog wat tips/hints ofzo? zijn de lijnen die je moet nemen ongeveer dezelfde groote als een coke lijn (onggeveeeer) en hoe lang doe je er ongeveer mee?
(voor de mensen die ik mss irriteer: ben graag extra voorbereid voor ik me in een nieuwe drugs "stort",beter teveel voorbereid dan te weinig :wink: )
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nja wat zijn coke-lijnen, daar heb ik dus echt geen verstand van. Neen gewoon hele sociale lijntjes kan je niks mis gaan. Mensen kunnen erg verschillend reageren op pep heb ik gemerkt. De één klapt helemaal dicht, de ander begint ineens compleet los te gaan, maar alle 2 vinden ze het lekker. Als je gewoon rustig aan begint, zullen mensen er niet snel wat van merken. Houdt het echt rustig, niet te veel pakken gewoon, zullen mensen nauwelijks wat aan je merken, los van de mensen die het zelf ook wel eens doen, die kunnen nog wel eens bepaalde symptomen herkennen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
en als je pep op is (een halve gr per/persoon) kan je dan nog een uurtje of 2 wakker blijven, ik bedoel: opruisen enzo of is het als het op is dat je beter kunt proberen gaan slapen omdat je toch nix meer waard bent en helemaal uitgeput (ken de slaapverhalen)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nja, je kunt in bed gaan liggen, maar denk niet dat je daar veel behoefte aan hebt de eerste keer. Is ook niet zo erg als je het een keer doet. Als je jezelf trouwens een beetje verrot begint te voelen, eet dan wat, zorg ervoor dat je genoeg vocht binnen krijgt en ga gewoon ff liggen met je ogen dicht :)
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
ok, er zal wel genoeg drinken zijn en fruit ook dus dat komt wel in orde, alleen dat liggen met m'n ogen dicht zal er niet van komen
bedankt voor de tips! :beer:
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ga je aan de speed om 28 uur wakker te blijven? Dat is echt niet nodig hoor, zonder een stimulant is dat zelfs haalbaar. Als je echt snel in slaap valt of moe wordt, dan kun je nog het best caps met efedrine pakken of keihard aan de Red Bull en koffie gaan.

Maar goed, aangezien je het toch doet; zorg ervoor dat je jezelf niet overbelast (geen kilometers gaan hardlopen :smoke: ). Let er ook op dat je genoeg vocht binnenkrijgt, en niet alleen water, maar ook drank met suikers en zouten. Yoghurt of iets dergelijks kan ook nog wel de oplossing zijn als je niks kunt eten en toch wat voeding binnen wilt krijgen.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ga zowiezo veel koffie drinken, maar er gaat zwaar gefeest worden dus wil ik niet de nuchterste van de groep zijn als je begrijpt wat ik bedoel :)
het zou wss gaan zonder maar is wel leuker met :wink:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, stel je voor dat je de nuchterste zou zijn! Een echte schande! :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#13
in België is dat een schande hoor ! (de nuchterste zijn...) :P
Mr. Jiho, is dat een fuifje ? In Gent ?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#14
uh ja.... moet nu alles gaan klaarzetten
yoo :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#15
HDA zei:
in België is dat een schande hoor ! (de nuchterste zijn...) :P
Mr. Jiho, is dat een fuifje ? In Gent ?
Klik om te vergroten...

Dan weet ik nu waar de vele Belgen grappen van komen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."