#1
hoi
voor degene die niet normaal met speed kunnen omgaan ja...voor gebruikers met verstand NEEGabberFreak17 zei:speed s n gemene drugs
idd,zeg ook niet dat het aan de persoon zelf ligt,maar wel aan zn karakter...en dan zou die persoo zo slim moeten zijn om het te laten voor wat het isBal0n zei:Mwah, ik vind niet dat je kan zeggen dat mensen die verslaafd raken dom zijn. Kennelijk hebben zij een verslavend karakter, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen.
Maar ik ben het wel met je eens dat je de stof niets kwalijk kan nemen, het is immers maar een molecuul. De persoon er achter gaat (of kan) er niet goed mee om.
van speed word je klaarwakker, scherp en actief.minn zei:even duidelijkheid :P
wat doet speed dan psies met je?
en heeft het veize smaak ofzo dan?
Speedwijffie zei:je hebt glijk het is rommel..
maar wel lkkere rommel!!

BobG zei:Hoe slecht is een gram speed in vergelijking met pakjes sigaretten?
Kan iemand dat beantwoorden?
Ploerd21 zei:Jawel opperdiscussievrind..het is MIj...Ploerd....
Alles goed dan?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."