Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgepakt met drugs tijden autorijden

gepakt met drugs tijden autorijden

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bal0n zei:
Maak dat de rechter maar eens wijs :)
Klik om te vergroten...

ja neem gwn n lijntje voor em mee:P
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#2
DarkScope zei:
Bal0n zei:
Maak dat de rechter maar eens wijs :)
Klik om te vergroten...

ja neem gwn n lijntje voor em mee:P
Klik om te vergroten...
lol ging het zo maar
maar vind ook wel da ik beter onder stub kan rijden als nuchter als ik smorgens terug zou komen van op stap te gaan
nie moe - goed geconcentreerd
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
stub moet stup zijn hé schranz....
stup is stof in belgisch/zonhovens dialect...
zo noemen wij speed hier dus!!!!
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
een kameraad is een tijd terug gepakt geweest met onder invloed rijden.
nu was hij mee moeten gaan voor een bloedproef.
da is ondertussen al een tijdje geleden en heeft nu ondertussen de uitslag bij zijn thuis aangehad
nu stond er in die brief da hij 192 ng/ml in ofzoiets in zijn bloed had
heeft iemand een idee of da veel is of niet want daar hebben we nu namelijk de ballen verstand van.
ff voor alle duidelijkheid da was in belgië he da hij gepakt was
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij is dat heel erg weinig, ik heb even zitten rekenen, en ervan uitgaand dat hij 5 liter bloed heeft komt dat neer op 960 microgram :confused:
c
creaticLid
01-01-2024, 00:00
#6
voor speed is dat misschien weinig, maar voor LSD?

Welke drug was het?

en rijden onder invloed is nu ook niet zo slim eh
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
creatic zei:
voor speed is dat misschien weinig, maar voor LSD?

Welke drug was het?

en rijden onder invloed is nu ook niet zo slim eh
Klik om te vergroten...
nee twas wel speed
maar zoveels te beter voor hem als da weinig is
da was in ieder geval de uitslag zij hij toch juist
maar ben je der zeker van want idd 960 microgram is weinig en die pakt wel wa meer als da :)
en van rijden onder invloed ik vind het veiliger als je smorgens naar huis moet rijden met een klein lijntje speed dan nuchter
met een klein lijntje val je niet in slaap en je bent terug geconcentreerd.
onder invloed rijden van alcohol en ghb enz. vind ik ook idd nie verantwoord.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#8
schranziewanzie zei:
creatic zei:
voor speed is dat misschien weinig, maar voor LSD?

Welke drug was het?

en rijden onder invloed is nu ook niet zo slim eh
Klik om te vergroten...
nee twas wel speed
maar zoveels te beter voor hem als da weinig is
da was in ieder geval de uitslag zij hij toch juist
maar ben je der zeker van want idd 960 microgram is weinig en die pakt wel wa meer als da :)
en van rijden onder invloed ik vind het veiliger als je smorgens naar huis moet rijden met een klein lijntje speed dan nuchter
met een klein lijntje val je niet in slaap en je bent terug geconcentreerd.
onder invloed rijden van alcohol en ghb enz. vind ik ook idd nie verantwoord.
Klik om te vergroten...

Een groot deel wordt niet opgenomen, een ander groot deel wordt afgebroken door je lichaam, en een ander deel zit niet in je bloedbaan. Dus ik weet eigenlijk niet of het veel is.

192 ng/ml * 1000 = 192000 ng/L
192000 * 5 liter bloed = 960000 ng
960000/1000 = 960 microgram
960/1000 = 0.96 miligram.
S
S ][Nickname][Lid
01-01-2024, 00:00
#9
creatic zei:
voor speed is dat misschien weinig, maar voor LSD?

Welke drug was het?

en rijden onder invloed is nu ook niet zo slim eh
Klik om te vergroten...
kijk eens in welk forum dit staat, :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk sowieso niet dat elke mg, ug of ng die je opsnuift ook in je bloed terecht komt. Volgens mij word er al een heel groot gedeelte meteen uitgefilterd en verwerkt. Kijk maar bv naar alcohol, daar werken ze met pro-mille. Maar denk toch echt wel dat je behoorlijk wat meer binnenkrijgt dan die enkele druppeltjes waar je dan op uitkomt.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
960/1000 = 0.96 miligram.
Klik om te vergroten...

Dat is dus toch nog wel aardig wat.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nouja, als een lijn ongeveer 100 mg is, valt dat heel erg mee.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja klopt, maar ik weet dus niet hoeveel er wordt opgenomen. En hoelang het in je bloed blijft, etc etc.. Dus ik kan niks zinnigs zeggen over die 192 ng/ml
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Denk dat dat ook nog eens afhankelijk is van 100 andere factoren. Maar denk toch dat het niet zo prettig is als ze je pakken met amfetamine in je bloed...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
waty maakt het uit dan, je bent toch juist extra geconcentreerd en niet moe, ik vind dat je op pep juist alles beter kan omdat je zo scherp bent
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maak dat de rechter maar eens wijs :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."