Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOp de snelle!

Op de snelle!

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
KoekwauzzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo mededrugsgebruikers! Ik wil hier een kleine ervaring met jullie delen :P Ik gebruik af en toe pep en pillen. Krijgen jullie ook zo'n enorme kick als je tijdens het stappen gebruikt?! Vooral bij pep heb ik dat! ff gauw naar de wc, controleren of niemand op je let, en dan ff een paar sleutelpuntjes naar binnen snatsen op de plee en daar ga je dan!! Lekker weer die drukke kroeg in met je kneiterwauzze bakkes! Geweldig! Het is gewoon spannend, hoe stiekemer hoe mooier!! Ik vindt dit vooral echt te gek als je dit om de beurt met vrienden doet! :grin:

Menschen, veel genot toegewenst wanneer u heeft gebruikt!!

:wave:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
ja idd, iets stiekem doen is altijd veel leuker :grin: ...
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vind het kut om stiekem te moeten gebruiken, mja
Ik gebruik omdat ik het lekker vind en omdat het een functie heeft, maar niemand hoeft het te weten, dus vind ik het kut als ik het stiekem moet doen. De spanning van het hele drugs gebruiken is er op een gegeven moment wel af.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vroeger gaf het mij wel een soort van kick om op school coke te snuiven op de plee. Toen ik een tijdje speed snoof op de wc van werk en school vond ik het helemaal niks dat stiekeme geklooi.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
gisteren zaten we in een appartement, zo het voorste deel waar de brievenbussen staan om daar een joint te roken en wat lijnen te leggen (dit appartement is naast een uitgangsbuurt) en plotseling kijken er 2mannen met zo blauwe politie-pakjes naar binnen, bij ons, ze zijn gewoon verder gewandeld en wij hebben het op een lopen gezet, wat hebben we een geluk gehad, dus stiekem is leuk tot je "betrapt" word
:P :wink: :openmouth:
:wave:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mr.jiho zei:
gisteren zaten we in een appartement, zo het voorste deel waar de brievenbussen staan om daar een joint te roken en wat lijnen te leggen (dit appartement is naast een uitgangsbuurt) en plotseling kijken er 2mannen met zo blauwe politie-pakjes naar binnen, bij ons, ze zijn gewoon verder gewandeld en wij hebben het op een lopen gezet, wat hebben we een geluk gehad, dus stiekem is leuk tot je "betrapt" word
:P :wink: :openmouth:
:wave:
Klik om te vergroten...
idd dan is het direct al wa minder leuk jah :mrgreen: :mrgreen:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mr.jiho zei:
gisteren zaten we in een appartement, zo het voorste deel waar de brievenbussen staan om daar een joint te roken en wat lijnen te leggen (dit appartement is naast een uitgangsbuurt) en plotseling kijken er 2mannen met zo blauwe politie-pakjes naar binnen, bij ons, ze zijn gewoon verder gewandeld en wij hebben het op een lopen gezet, wat hebben we een geluk gehad, dus stiekem is leuk tot je "betrapt" word
:P :wink: :openmouth:
:wave:
Klik om te vergroten...

wuhah nja als je op die manier betrapt word heeft ook nog wel wat...

maar als je ook daadwerkelijk opgepakt word is wel wat minder..:P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mac... zei:
vind het kut om stiekem te moeten gebruiken, mja
Ik gebruik omdat ik het lekker vind en omdat het een functie heeft, maar niemand hoeft het te weten, dus vind ik het kut als ik het stiekem moet doen. De spanning van het hele drugs gebruiken is er op een gegeven moment wel af.
Klik om te vergroten...
ja precies,...
ik zit veel liever op me gemak op mn bureau te kappen dan bv op mn pas in een bushokje oid... :rolleyes:

edit// op een cd doos op mn bureau uiteraard maar dat spreekt voor zich...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Vroeger gaf het mij wel een soort van kick om op school coke te snuiven op de plee. Toen ik een tijdje speed snoof op de wc van werk en school vond ik het helemaal niks dat stiekeme geklooi.
Klik om te vergroten...
toen je een tijdje snoof werd je wss ook al wat ouder,en is dat stiekeme gekloot idd niet meer fijn...
liever op me gemak :grin: :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
niet zo spannend vind ik.. wat wel spannend is is een joint op school roken, maar dat is eerder zenuwne om niet betrapt te worden
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jeller zei:
niet zo spannend vind ik.. wat wel spannend is is een joint op school roken, maar dat is eerder zenuwne om niet betrapt te worden
Klik om te vergroten...
mja dat is ook al gevaarlijker he, die geur riekt ge snel in de gangen hoor
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mac... zei:
Rook wel vaker een jointje in pauze, niet in school, maar wel tijdens lestijd, maar dat vind ik net ff iets anders dan pep snuiven.
Klik om te vergroten...
blijft allemaal gelijk
pakken ze u vliegt ge buiten
punt aan de lijn
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rook wel vaker een jointje in pauze, niet in school, maar wel tijdens lestijd, maar dat vind ik net ff iets anders dan pep snuiven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."