Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed - nie te snuiven ?????

speed - nie te snuiven ?????

32 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb al veel keer speed gehad.
van slechte tot jaap van speed.
echte goeie speed brand fel aan je snuit als je het opsnuift.
da is wel algemeen bekend
nu heb ik dit weekend gele speed gekocht en dit was dus echt nemeer te doen.
hij was zeker en vast goed.
maar echt die brande da het niemeer normaal was.
mijn neus is redelijk wa gewend dus kan nie anders da er iets bijzat wa er nie moest bijzitten.
iemand een idee wa het zou kunnen zijn???
of da er iets is misgelopen tijdens het proces voor het te maken ofzo?
mijn neus doet nog altijd lichtjes pijn.
en heb amper iets gesnoven
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmmm mottig voor u, zou ni weten hoe het komt
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mr.jiho zei:
hmmm mottig voor u, zou ni weten hoe het komt
Klik om te vergroten...
ja shit joh
da was dus echt nie normaal
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#4
gooi er bij je volgende lijn melkpoeder door en snuif er dan een paar extra.. hierdoor verdun je de speed, en zal hij als het goed is minder branden:wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
kheb hele goede ( geteste ) pep gehad die was echt fucking sterk maar vond m meevallen in de neus.
prima te snuiven , volgens mij zijn het juist de andere versnijdmiddelen die zo branden hoor
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#6
spacekonijn zei:
kheb hele goede ( geteste ) pep gehad die was echt fucking sterk maar vond m meevallen in de neus.
prima te snuiven , volgens mij zijn het juist de andere versnijdmiddelen die zo branden hoor
Klik om te vergroten...
deze viel gewoonweg niet te snuiven
kreeg echt schrik toen die 3de lijn voor mijn neus lag
ma goed da ik juist geeten had en heb het gewoon in een vloeitje gedaan en afgeslikt
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb je het in een bommetje gesmeten? en ingeslikt?
mss niet zo een goed idee als het je neus al zoveel zeer doet wie weet wat doet het met je maag...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.jiho zei:
heb je het in een bommetje gesmeten? en ingeslikt?
mss niet zo een goed idee als het je neus al zoveel zeer doet wie weet wat doet het met je maag...
Klik om te vergroten...
ja maar had juist goed geeten dus kan nie zoveel kwaad dan
heb geen last gehad van mijn maag
heb het geslikt en der gewoon genoeg bij gedronken ook
alleen toen ik ging schijten viel ik bijna flauw (wa een geur :openmouth: :openmouth: :wink: ) :mrgreen: :mrgreen:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
pfff haha bah,ik heb dien gele ook gehad,shit shit shit jaaa die brandde als hel!!!!
ik heb er 2 bommetjes van genomen,en de dag erna proefde ik nog een heel duidelijke speedsmaak als ik een boer liet :kots: :kots:
maar was zeker geen slechte speed idd :)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die gele pep,heeft meer een harde pijn vindt ik en mijne neus vindt dat ook niet plezant,dan heeft men neusje toch liever de gewoonlijke spierwitte amfitamine van mijne locale dealer het liefst :P

Maar de witte goeie pep heeft meer een fijne pijn vindt ik,tegenover die gele dat ik is had gekocht in de dancing.

En idd,het was goeie,maar in de richting van flashen toch wel,maar of dat goeie pep was,denk het toch ni.(viel 1 keer int slaap)En toen wist ik dat er iets ni just was met die gele pep.

En die gele is zeker en vast versneden met vieze rommel,daar heb ik geen twijfels aan.

:)
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
flash kieke zei:
Die gele pep,heeft meer een harde pijn vindt ik en mijne neus vindt dat ook niet plezant,dan heeft men neusje toch liever de gewoonlijke spierwitte amfitamine van mijne locale dealer het liefst :P

Maar de witte goeie pep heeft meer een fijne pijn vindt ik,tegenover die gele dat ik is had gekocht in de dancing.

En idd,het was goeie,maar in de richting van flashen toch wel,maar of dat goeie pep was,denk het toch ni.(viel 1 keer int slaap)En toen wist ik dat er iets ni just was met die gele pep.

En die gele is zeker en vast versneden met vieze rommel,daar heb ik geen twijfels aan.

:)
Klik om te vergroten...
maja
ge kunt gele hebben da bucht is maar kunt juist zo goed pep hebben waar ge je zeer strak van staat
hangt er gewoon van af
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#12
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
Die gele pep,heeft meer een harde pijn vindt ik en mijne neus vindt dat ook niet plezant,dan heeft men neusje toch liever de gewoonlijke spierwitte amfitamine van mijne locale dealer het liefst :P

Maar de witte goeie pep heeft meer een fijne pijn vindt ik,tegenover die gele dat ik is had gekocht in de dancing.

En idd,het was goeie,maar in de richting van flashen toch wel,maar of dat goeie pep was,denk het toch ni.(viel 1 keer int slaap)En toen wist ik dat er iets ni just was met die gele pep.

En die gele is zeker en vast versneden met vieze rommel,daar heb ik geen twijfels aan.

:)
Klik om te vergroten...
maja
ge kunt gele hebben da bucht is maar kunt juist zo goed pep hebben waar ge je zeer strak van staat
hangt er gewoon van af
Klik om te vergroten...


Van deze gele ging je niet strak van staan,ale wel strak,maar heel lichtjes :)
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oraal nemen,dan heb je dat gezeik niet :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trip Unit zei:
Oraal nemen,dan heb je dat gezeik niet :wink:
Klik om te vergroten...
jah dat is mss wel waar.
maar dat is eig best raar.
vind snuiven zeker nie lekker (speed toch nie)
maar tooch is het fijn voor te doen.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#15
snuiven geeft toch wel een soortement van kick vind ik :mrgreen: best lekker :flushed:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#16
need^weed zei:
snuiven geeft toch wel een soortement van kick vind ik :mrgreen: best lekker :flushed:
Klik om te vergroten...
ja da bedoel ik dus
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
jeps k ken het.. :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#18
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
snuiven geeft toch wel een soortement van kick vind ik :mrgreen: best lekker :flushed:
Klik om te vergroten...
ja da bedoel ik dus
Klik om te vergroten...

wist ik :wink: :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
melk snuiven :confused:

:kots:

melk snuiven is ook slecht voor je neus hoor
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik heb laatst ook gele gekocht brandde vol heftig normaal nooit bloedneus ma 2dagen nadat ik had gesnoven had k ng us die gesnoven en me rechterneusgat vol een bloedneus. was goeie pep kleine lijn is genoeg.

wat is flashen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."