#1
stuiken
jullie noemen het spacen
jullie noemen het spacen
flash kieke zei:Vindt het leuk om het te snuiven,alleen de pijn is kut.
Maarja,pep=rommel,letterlijk en figuurlijk.
Ik stop er gewoon mee.
Ik kan het gewoon niet meer aan.
Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.
Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke![]()
Mor ja,terug ontopic.
Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je)
![]()
Trip Unit zei:Oraal nemen,dan heb je dat gezeik niet![]()
idd ik word er dus totaal nie para vanJewCookie zei:flash kieke zei:Vindt het leuk om het te snuiven,alleen de pijn is kut.
Maarja,pep=rommel,letterlijk en figuurlijk.
Ik stop er gewoon mee.
Ik kan het gewoon niet meer aan.
Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.
Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke![]()
Mor ja,terug ontopic.
Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je)
![]()
als je met mate gebruikt en goed bij slaapt kan je dat para al een heel stuk beperken..
roaren* zei:euhm, das nou toch wel dikke zever als je zegt, als ze zeer hard aankomt in de neus dat het hele goeie is, dus moestek jou een halve gram slechte speed geven, en een halve gram zout er tussen smijten(zout brand superhard in de neus, kan er van meespreken .. :P ) en jij snuift het, dan zou je zeggen dat het suuuuper goeie is... kheb trouwens ook al speed had die ook niet egt veel brande, en dat was ook zeer goeie.. dusja, is egt wel een fabeltje vind ik
schranziewanzie zei:idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
was goeie pep.flash kieke zei:schranziewanzie zei:idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
schranziewanzie zei:was goeie pep.flash kieke zei:schranziewanzie zei:idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
werd er zeker nie wazig van.
zeker voor hetgene wa ik gepakt had.
was dus echt nie veel
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."