Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed - nie te snuiven ?????

speed - nie te snuiven ?????

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
stuiken

jullie noemen het spacen
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vindt het leuk om het te snuiven,alleen de pijn is kut.

Maarja,pep=rommel,letterlijk en figuurlijk.

Ik stop er gewoon mee.

Ik kan het gewoon niet meer aan.

Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.

Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke :mrgreen:


Mor ja,terug ontopic.

Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je :grin: )


:)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik hoorde van het weekend de een tegen de ander zeggen:
'Jouw pep brand niet eens, wat moet ik verwachten'

Een half uur later kon ie niet meer stil zitten haha.
Nee niets voor mij..
r
roaren*Lid
01-01-2024, 00:00
#4
euhm, das nou toch wel dikke zever als je zegt, als ze zeer hard aankomt in de neus dat het hele goeie is, dus moestek jou een halve gram slechte speed geven, en een halve gram zout er tussen smijten(zout brand superhard in de neus, kan er van meespreken .. :P ) en jij snuift het, dan zou je zeggen dat het suuuuper goeie is... kheb trouwens ook al speed had die ook niet egt veel brande, en dat was ook zeer goeie.. dusja, is egt wel een fabeltje vind ik
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
flash kieke zei:
Vindt het leuk om het te snuiven,alleen de pijn is kut.

Maarja,pep=rommel,letterlijk en figuurlijk.

Ik stop er gewoon mee.

Ik kan het gewoon niet meer aan.

Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.

Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke :mrgreen:


Mor ja,terug ontopic.

Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je :grin: )


:)
Klik om te vergroten...

als je met mate gebruikt en goed bij slaapt kan je dat para al een heel stuk beperken..
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Trip Unit zei:
Oraal nemen,dan heb je dat gezeik niet :wink:
Klik om te vergroten...





Niet aan je neus nee,maar wel aan je maag :wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
flash kieke zei:
Vindt het leuk om het te snuiven,alleen de pijn is kut.

Maarja,pep=rommel,letterlijk en figuurlijk.

Ik stop er gewoon mee.

Ik kan het gewoon niet meer aan.

Das een drug dat je zot maakt,en als je het meemaakt denk je ,swel best grappig,tot dat je hardere para aanvallen krygt,verschild van mens tot mens,en heb al harde para aanvallen,ik kan jullie alleen vertellen dat je je hersenen kapot maakt en zot begint te worden.

Dus snuiven zal ik weinig doen---Behalve special k en heel soms is coke :mrgreen:


Mor ja,terug ontopic.

Als ik speed snoof,dan snoof ik daarna derect paar druppels water en dat kan zalig doen als je neus in de fik staat(snap je :grin: )


:)
Klik om te vergroten...

als je met mate gebruikt en goed bij slaapt kan je dat para al een heel stuk beperken..
Klik om te vergroten...
idd ik word er dus totaal nie para van
ja na een weekend wakker blijven dan begint het fataal te worden natuurlijk
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dan neem je het rectaal?
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
roaren* zei:
euhm, das nou toch wel dikke zever als je zegt, als ze zeer hard aankomt in de neus dat het hele goeie is, dus moestek jou een halve gram slechte speed geven, en een halve gram zout er tussen smijten(zout brand superhard in de neus, kan er van meespreken .. :P ) en jij snuift het, dan zou je zeggen dat het suuuuper goeie is... kheb trouwens ook al speed had die ook niet egt veel brande, en dat was ook zeer goeie.. dusja, is egt wel een fabeltje vind ik
Klik om te vergroten...

Dat vindt jij.


Maar als er zout of zo bij zat zou ik het toch wel gemerkt hebben hoor.


Goede pep brand altijd(je hebt ook slechte pep dat brand maar je merkt dan wel of het goede is of niet aan het effect),en als je er niets van voelt in je neus(dan ligt het aan jou neus) en niet aan de pep


:wink:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
schranziewanzie zei:
idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
Klik om te vergroten...


Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#12
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
Klik om te vergroten...


Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
Klik om te vergroten...
was goeie pep.
werd er zeker nie wazig van.
zeker voor hetgene wa ik gepakt had.
was dus echt nie veel
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#13
schranziewanzie zei:
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
idd goeie pep brand zowiezo
maar niet gelijk ik deze keer had
zat iets bij wa er nie in moest zitten
Klik om te vergroten...


Begon je er meer wazig van te worden of juist super strak?
Klik om te vergroten...
was goeie pep.
werd er zeker nie wazig van.
zeker voor hetgene wa ik gepakt had.
was dus echt nie veel
Klik om te vergroten...

Stel je voor zeg--Er zat meth in.lol

n"enee,eigenlijk niet grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."