Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe slecht is speed?

hoe slecht is speed?

94 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
stel, ik gebruik n paar jaar lang elke week een gram speed int weekend ofzo verdeeld over vrijdag en zaterdag en zondag. Is dit dan heeel slecht voor je? zoveel doekt t nooit ma wil n indruk krijge ervan.

doe t miss gemiddeld 1 keer per maand ofzo een gram. is dit heel slecht voor je? want ik blow wel elke dag en daarbij voel k me goed. Ma als ik n paar keer wekelijks snuif heb k al altijd zon gevoel dat ik me lichaam compleet verneuk.?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
he darcscope, je vraagt vaak van die zeer voor de handliggende dingetjes die je hier op het forum met een beetje zoek werk ook kunt vinden en wat dacht je van google?
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
stel, ik gebruik n paar jaar lang elke week een gram speed int weekend ofzo verdeeld over vrijdag en zaterdag en zondag. Is dit dan heeel slecht voor je? zoveel doekt t nooit ma wil n indruk krijge ervan.

doe t miss gemiddeld 1 keer per maand ofzo een gram. is dit heel slecht voor je? want ik blow wel elke dag en daarbij voel k me goed. Ma als ik n paar keer wekelijks snuif heb k al altijd zon gevoel dat ik me lichaam compleet verneuk.?
Klik om te vergroten...
ge moet gene angst hebben
iedere dag blowen is zeker en vast slechter dan 1 gram speed per maand
gezond is het natuurlijk nooit.
maar dat is zeker nog geen ramp
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
1 gram speed per week is wel heel erg slecht.

niet alleen voor je geest .. maar ook voor je neus en lichaam.

1 gram per maand valt ook zeker niet mee maar is nog te overzien.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
caatje zei:
he darcscope, je vraagt vaak van die zeer voor de handliggende dingetjes die je hier op het forum met een beetje zoek werk ook kunt vinden en wat dacht je van google?
Klik om te vergroten...
idd
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ongelooflijk slecht, niet aan beginnen.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Ongelooflijk slecht, niet aan beginnen.
Klik om te vergroten...
hoort wie spreekt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
doe het ook ieder weekend (wel nie meer als 1 gram)
ma voel me minder ellendig als da ik me de laatste tijd van die vettige weed begon te voelen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snap eigenlijk niet eens wat mensen er leuk aan vinden. Ik ben zelf nou eenmaal een rare dingen en ik vind rare dingen leuk. Ik vind speed zeker geen party drug, het is meer een ''acquired taste''.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Snap eigenlijk niet eens wat mensen er leuk aan vinden. Ik ben zelf nou eenmaal een rare dingen en ik vind rare dingen leuk. Ik vind speed zeker geen party drug, het is meer een ''acquired taste''.
Klik om te vergroten...
ik pak gewoon speed voor het hele weekend door te komen
dan blijf ik tenminste goed wakker en aandachtig bij de zaak
en als ik op stap ge pak ik er meestal ghb bij :mrgreen: :wave:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Ongelooflijk slecht, niet aan beginnen.
Klik om te vergroten...


Klig strijk :grin:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deranged zei:
Snap eigenlijk niet eens wat mensen er leuk aan vinden. Ik ben zelf nou eenmaal een rare dingen en ik vind rare dingen leuk. Ik vind speed zeker geen party drug, het is meer een ''acquired taste''.
Klik om te vergroten...


Vindt ook eigenlijk dat het geen partydrug is,in het begin mss wel.
Maar na een tijdje van gebruik ,na een goei lijn pep,kan ik moeilijk rechtstaan,Dan is mijn lichaam suf alleen mijn hoofd staat heel strak en dat is het.
Heb dan geen zin meer om te stamphe.

Toen ik nog meer een xtc man was jumpte ik alty in de dancing,toen ik begon ook wel maar later van mijn speed gebruik zit ik alleen maar in de zetel+de G er bij en zo,pfff.

Ik ga terug aan de mdma en (keta:hearteyes: ) :mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
De reden dat ik het doe staat hier uitgelegd, is een uitspraak van wiskundige Paul Erdős toen hij voor een weddenschap een maand met speed stopte.

"Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek zaten mijn hersenen vol ideeën; tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier"
Klik om te vergroten...
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
DarkScope zei:
stel, ik gebruik n paar jaar lang elke week een gram speed int weekend ofzo verdeeld over vrijdag en zaterdag en zondag. Is dit dan heeel slecht voor je? zoveel doekt t nooit ma wil n indruk krijge ervan.

doe t miss gemiddeld 1 keer per maand ofzo een gram. is dit heel slecht voor je? want ik blow wel elke dag en daarbij voel k me goed. Ma als ik n paar keer wekelijks snuif heb k al altijd zon gevoel dat ik me lichaam compleet verneuk.?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe jij verders leeft buiten je gebruik om.
Eet je gezond en genoeg,sport je veel en zorg je ervoor dat je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt,dan moet het wel meevallen,maar doe je dat niet dan ga je al snel zien dat iemand gebruikt en zal het ook slechter voor je zijn.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trip Unit zei:
DarkScope zei:
stel, ik gebruik n paar jaar lang elke week een gram speed int weekend ofzo verdeeld over vrijdag en zaterdag en zondag. Is dit dan heeel slecht voor je? zoveel doekt t nooit ma wil n indruk krijge ervan.

doe t miss gemiddeld 1 keer per maand ofzo een gram. is dit heel slecht voor je? want ik blow wel elke dag en daarbij voel k me goed. Ma als ik n paar keer wekelijks snuif heb k al altijd zon gevoel dat ik me lichaam compleet verneuk.?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat het er heel erg aan ligt hoe jij verders leeft buiten je gebruik om.
Eet je gezond en genoeg,sport je veel en zorg je ervoor dat je genoeg voedingstoffen binnenkrijgt,dan moet het wel meevallen,maar doe je dat niet dan ga je al snel zien dat iemand gebruikt en zal het ook slechter voor je zijn.
Klik om te vergroten...
ja let ook wel altijd da ik goed geeten heb enz. voor ik eraan begin
en eten tijdens mijn gebruik doe ik ook altijd
da gaat echt goed alleen het duurd wa langer
dan voelt ge u een pak beter
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Snap eigenlijk niet eens wat mensen er leuk aan vinden. Ik ben zelf nou eenmaal een rare dingen en ik vind rare dingen leuk. Ik vind speed zeker geen party drug, het is meer een ''acquired taste''.
Klik om te vergroten...
speed is niet meer dan adrenaline en extra energie.....
denk dat als je van party's houd je met speed nog meer zin hebt in party's.
en zo geldt dit voor alles bij speed , veel kunstenaars gebruiken speed. werkt gewoon veel geconcentreerder.
maar om nou te zeggen dat speed echt ergens voor is , nee . tis verder niks bijzonders ofzo
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind speed echt een drug die je neemt voor de kick.

positief bedoeld trouwens :)
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#17
het voelt heeel slecht, weet niet of mensen dit herkennen,

sinds ik aardig vaak speed gebruik, en ik snuif dan een keer coke, dan vraag ik me echt af waarom mensen hier kapot aan gaan. bij speed voel je toch wel heel duidelijk dat het niet goed is ghehe
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja ma ik lees hier dingen over mensen die al jarenlang elk weekend een gram speed snuiven ofzo. Die mensen moeten dan toch al aardig verneukt zijn? ik doe t maar heel af n toe trouwens.
R
ReflectionLid
01-01-2024, 00:00
#19
Speed voel ik nauwelijks als ik het gebruik, maar zodra ik stop merk ik het. Ik gebruik het pas sinds een paar weken ofzo, maar het is lichamelijk wel zwaar vind ik. Heb nu 24 uur niks gesnoven en ik ben echt helemaal op, omdat ik nu de vermoeidheid voel, die ik met speed op niet voelde.. Wat wil je, als je een nacht er niet van sliep :P Maarja, je kiest er zelf uiteindelijk voor, toch?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Speed is zo slecht: |----------------------------|

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."