Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsovergeven voorkomen

overgeven voorkomen

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wou net zeggen, daar word aardig wat voor ingebroken..
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat vind je bij de dierenklinieken.
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dat weet ik ook wel maar loopt ie dan ff vrolijk naar binnen? Hoi mag ik een half litertje keta...... keep dreaming bob :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je na sluitingstijd komt hoef je er niet om te vragen. :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
BobG zei:
Als je na sluitingstijd komt hoef je er niet om te vragen. :wink:
Klik om te vergroten...
Daar hangen dikke camera`s en vet alarmsysteem.... das in elke dierenkliniek zo....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik mn kat een keer erna toe bracht zag ik geen camera's hangen hoor.
Wel een alarm systeem (zwarte kastjes bij de ramen).

Maar niet elke dierenkliniek gaat geld uitstrekken voor camera's.

Je weet zeker niet wat een verslaving inhoud slipperman, het gevoel van: Je moet en zou wat scoren, de consequenties maken je dan niet veel meer uit slip. Blijf vooral denken dat keta onschuldig is. Veel geluk ermee.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ken meer cocaine junks dan keta junks...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Keta junks scheiden zich af van de maatschappij, want onder invloed van keta kan je vrijwel niet voor jezelf zorgen op straat. Met coke op kan je nog redelijk normaal doen. Zie jij jezelf al helemaal verleipt van de keta op straat lopen? Je hebt toch eigenwaarde? Dan vertoon je je dus niet op straat.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een middeltje wat nogal gekke dingen met je doet
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml

Lees dit maar eens.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
kan wel zijn, maar er zijn toch echt meer coke junks dan keta junks..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#11
wat is keta precies ?? :flushed:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
JewCookie zei:
15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..
Klik om te vergroten...

agh tjah... omgeving rotterdam zijn dr al dealers van 13jaar oud... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het is verschrikkelijk ja, 12/13 jaar en drugs gebruiken.
In de pubertijd ben je al onverantwoord bezig, als je dan ook nog
eens op de HD gaat freaken is er totaal geen verantwoordelijkheids
gevoel meer over. =Garantie voor gezeik!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan beter niet elke weekend speed of pillen doen.
Je bent 15 en nog in de groei dan is drugs zowieso een stuk slechter omdat je nog niet volledig ontwikkeld bent.
Als je wel beslist om bijv elke weekend te gebruiken,zul je de last voor de rest van je leven meedragen als er blijvende schade optreed!
Wat Mdma en Speed betreft,ik heb zelf veel meer mensen gezien die zowel innerlijke als uiterlijke schade hebben opgelopen van speed dan Mdma,dus wat dat betreft als je toch wat wilt doen,raad ik je Mdma aan!
6 Million ways to die choose one!
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hallo ik heb vorige week voor het eerst 2 pillen geslikt waar geen mdma maar pep in zat vorige week ging ik er van over geven daarna was alles leuk vorige week maakter dat niet uit want toen was ik op een wat rustigere plek maar deze week ben ik gewoon in de stad (dordrecht)
mischien scheelde het vorige week zaterdag dat ik die middag het bierspel gedaan had maar goed ik heb op dit forum gelezen dat rennies helpen tegen het overgeven maar mijn vraag is hoeveel mag ik er dan maximaal slikken op het doosje staat max 16 per etmaal maasr nu is het
natuurlijk in combinatie met pep pillen en wat kan ik nog meer doen om te zorgen dat ik niet over geef ik ben 15 jaar weeg 80 kilo ben ongev 1.77
het gaat om haaitjes ??mg pep ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben :P
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
volgens mij kan het geen kwaad met elkaar..

word idd veel met mdma gedaan, maar waarom snuif je niet gewoon? grammetje speed is goedkoper als dat je steeds pilletjes haalt..
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
JewCookie zei:
15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..
Klik om te vergroten...

agh tjah... omgeving rotterdam zijn dr al dealers van 13jaar oud... :rolleyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#18
k begrijp je punt wel maar dat heeft er niets mee te maken..

veel mensen hebben de gedachtegang van als mijn kennissen meer drugs dan mij nemen ben ik nog altijd goed bezig..

is zoals 'Tom' die 2 flessen wodka per dag drinkt zou zeggen tegen 'Tim' die 1 fles wodka per dag drinkt zegt dat Tim geen alcoholist is..

snap je mijn punt?
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
uhu maar daarom is het best vroeg.. :P
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik kan ook aan jodensterren komen dat is gewoon mdma

mischien zijn die jodensterren dan een beter idee omdat dat mdma is
het is maar voor een avond niet voor een nachtje door
niet dat dat goed is voor iemand van mijn leeftijd of zoiezo voor iemand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."