#1
ik wou net zeggen, daar word aardig wat voor ingebroken..
Daar hangen dikke camera`s en vet alarmsysteem.... das in elke dierenkliniek zo....BobG zei:Als je na sluitingstijd komt hoef je er niet om te vragen.![]()
Ellesdee zei:JewCookie zei:15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..
agh tjah... omgeving rotterdam zijn dr al dealers van 13jaar oud...![]()
JewCookie zei:15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."