Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsovergeven voorkomen

overgeven voorkomen

29 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je na sluitingstijd komt hoef je er niet om te vragen. :wink:
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#2
BobG zei:
Als je na sluitingstijd komt hoef je er niet om te vragen. :wink:
Klik om te vergroten...
Daar hangen dikke camera`s en vet alarmsysteem.... das in elke dierenkliniek zo....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toen ik mn kat een keer erna toe bracht zag ik geen camera's hangen hoor.
Wel een alarm systeem (zwarte kastjes bij de ramen).

Maar niet elke dierenkliniek gaat geld uitstrekken voor camera's.

Je weet zeker niet wat een verslaving inhoud slipperman, het gevoel van: Je moet en zou wat scoren, de consequenties maken je dan niet veel meer uit slip. Blijf vooral denken dat keta onschuldig is. Veel geluk ermee.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken meer cocaine junks dan keta junks...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Keta junks scheiden zich af van de maatschappij, want onder invloed van keta kan je vrijwel niet voor jezelf zorgen op straat. Met coke op kan je nog redelijk normaal doen. Zie jij jezelf al helemaal verleipt van de keta op straat lopen? Je hebt toch eigenwaarde? Dan vertoon je je dus niet op straat.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een middeltje wat nogal gekke dingen met je doet
http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml

Lees dit maar eens.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
kan wel zijn, maar er zijn toch echt meer coke junks dan keta junks..
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
wat is keta precies ?? :flushed:
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
JewCookie zei:
15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..
Klik om te vergroten...

agh tjah... omgeving rotterdam zijn dr al dealers van 13jaar oud... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Het is verschrikkelijk ja, 12/13 jaar en drugs gebruiken.
In de pubertijd ben je al onverantwoord bezig, als je dan ook nog
eens op de HD gaat freaken is er totaal geen verantwoordelijkheids
gevoel meer over. =Garantie voor gezeik!
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je kan beter niet elke weekend speed of pillen doen.
Je bent 15 en nog in de groei dan is drugs zowieso een stuk slechter omdat je nog niet volledig ontwikkeld bent.
Als je wel beslist om bijv elke weekend te gebruiken,zul je de last voor de rest van je leven meedragen als er blijvende schade optreed!
Wat Mdma en Speed betreft,ik heb zelf veel meer mensen gezien die zowel innerlijke als uiterlijke schade hebben opgelopen van speed dan Mdma,dus wat dat betreft als je toch wat wilt doen,raad ik je Mdma aan!
6 Million ways to die choose one!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."