#1
ik wou net zeggen, daar word aardig wat voor ingebroken..
JewCookie zei:15 is btw best jong om aan de speed te beginnen..

waarom zou pep slechter zijn als mdma ?????wausie91 zei:zou ik wel willen maar ee verleiding is te groot
en ik sta er zelf achter maar ik weet natuurlijk dat het slecht is
maar waarom is pep zoveel slechter voor je dan mdma
mischien vinden jullie dit een noob vraag maar wil iemand me het toch een uitleggen leer ik weer wat![]()
schranziewanzie zei:waarom zou pep slechter zijn als mdma ?????
en ik denk eerlijk gezegd als je ieder weekend pep zou doen of ieder weekend mdma.
dan denk ik dat mdma nog altijd slechter is voor je gezondheid.
houwel het alle 2 nie gezond is.
Tikkels is altijd slecht alleen bij meer dan 1 keer gebruiken per 1,5 maand is het EXTREEEM slecht.BobG zei:schranziewanzie zei:waarom zou pep slechter zijn als mdma ?????
en ik denk eerlijk gezegd als je ieder weekend pep zou doen of ieder weekend mdma.
dan denk ik dat mdma nog altijd slechter is voor je gezondheid.
houwel het alle 2 nie gezond is.
MDMA is een geval apart, mdma doet alleen schade toe als je weinig tot geen serotonine in je hersens heb zitten, dit komt dus als je bijvoorbeeld ieder weekend gaan spacen. Daarom is het zo belangrijk om je te houden aan die regel. Het doet vrijwel geen schade als je er 3 maanden tussenhoudt(en als je wat opgelopen heb, is 3 maanden genoeg om te herstellen)
Je kan beter elk weekend pep gebruiken dan elk weekend mdma, maar je kan beter een enkele keer mdma doen dan een keertje pep.
Zo zit het volgens mij.
Keta verslavend? Kan ik me absoluut niet voorstellen. Het is wel vet maar echt niet zo van: KEB ZIN IN KETA. Wat je bij tikkels dus echt wel heb.BobG zei:De schade die je aandoet met pep is veel moeilijker terug te draaien dan bij mdma. Therefore MDMA>PEP.
Regelmatig keta gebruiken is lekker gezond ..
Ik heb keta van mn to do list geschrapt, een 'maat' van me zit nu 24/7 op zn kamer te k-holen, die man denkt dat de wereld om hem heendraait.
Het is verslavender dan coke, omdat het in het begin onschuldiger lijkt dan coke, maar eigenlijk gewoon troep is..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."