Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWallen plus veroudering

Wallen plus veroudering

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jelle Snel zei:
Moon zei:
die heeft echt een blowkoppie.
Klik om te vergroten...

hehe...ken ook een gast die echt elke dag wel 4 of 5 joints rookte als t niet meer was maar om nou te zeggen dat ie een blowkoppie had...nee, vond ik niet. Ligt misschien ook aan je uitrusting of je al moe bent als je gaat blowen
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het blowen niet bij iedereen een blowkoppie veroorzaakt. Ik blow ook elke dag zo´n 8 joints maar heb geen blowkoppie.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
das een aardig aantal.. :)
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#3
geen lasst van
T
The SpinDoctorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Denk dat het meer door levensstijl komt.
Vaak leven mensen die veel gebruiken ongezond,
maar als je goed voor jezelf zorgt valt het reuze mee.
Mijn ervaring is dat als ik veel blow ik er juist slecht uit ga zien.
Bleke huid, wallen, duffe uitstraling en zombie-achtige blik,
bij pep juist niet. Energieke en heldere uitstraling.
Zorg ook altijd dat ik genoeg eet en slaap.
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik blow owk elke dag, af en toe paar bommetjes.. Zoals gisteren heb ik 3 bommetjes gehad, kheb nu al beginnende wallen weer onder men ogen zitten :angry: :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben de drugs af :tongueout:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
L
LiliiLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Ik ben de drugs af :tongueout:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
Klik om te vergroten...

Nee, zolang het maar niet elke week s. :P haha :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
BobG zei:
Alleen nog af en toe sos, maar dat is niet zo erg...
Klik om te vergroten...
Pijnlijk, ik had al veel gezien maar deze slaat echt alles. Ik ga er verder niet op in. Coke, ''niet zo erg'' En dan nog op een drugsforum zitten ook, heb er geen woorden voor verder.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zie mijn gebruik niet als slecht, is dat op zichzelf slecht? :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je je gebruik bedoelde dan bied ik je bij deze mijn welgemeende excuses aan, want helaas moet ik bekennen door gemakzuchtigheid en voorbarigheid incorrectt e hebben geconludeerd dat het over de drug cocaine in zijn algemeenheid ging.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
mja heb je wel beetje gelijk in, maar de lust naar een drug kan je gezodn verstand snel overheersen
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan heb je het niet in de hand, dus ligt de schuld bij de dicipline van het desbetreffende persoon.
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben 21 maar ze schatten me meestal 17 of 18.. dus ik denk dat t wel meevalt met die speed-veroudering :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trip Unit zei:
Vooral pep is niet zo goed voor je lichaam...
Klik om te vergroten...

Waarom gebruiken zoveel mensen het dan? Maakt de prijs het zo aantrekkelijk?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#15
BobG zei:
Ik zie trouwens geen een drug als slecht. Alleen slecht of ingeinformeerd gebruik is slecht, of schadelijk.
Klik om te vergroten...
Ik zie drugs wel als slecht voor je lichaam,maar er is idd een verschil tussen verantwoorde en niet verantwoorde gebruikers.
Vooral pep is niet zo goed voor je lichaam...
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#16
BobG zei:
Trip Unit zei:
Vooral pep is niet zo goed voor je lichaam...
Klik om te vergroten...

Waarom gebruiken zoveel mensen het dan? Maakt de prijs het zo aantrekkelijk?
Klik om te vergroten...
lijkt me wel je word er goed vaag van en het kost hier 6 euro per gram
en een ponypack 20/25 euro halve gram dus tja :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#17
wausie91 zei:
BobG zei:
Trip Unit zei:
Vooral pep is niet zo goed voor je lichaam...
Klik om te vergroten...

Waarom gebruiken zoveel mensen het dan? Maakt de prijs het zo aantrekkelijk?
Klik om te vergroten...
lijkt me wel je word er goed vaag van en het kost hier 6 euro per gram
en een ponypack 20/25 euro halve gram dus tja :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nog een keer, pep is pas veel slechter als andere drugs als je het misbruikt.

bij pep kan je heel veel schade beperken, en dan doet het niks onder voor veel andere drugs.
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
Trip Unit zei:
Vooral pep is niet zo goed voor je lichaam...
Klik om te vergroten...

Waarom gebruiken zoveel mensen het dan? Maakt de prijs het zo aantrekkelijk?
Klik om te vergroten...
Pep is niet het minst verslavend,pep is superlekker,maar het blijft tyfusbende voor je lichaam,en niet alleen na lang gebruiken.Ook van enkele keren kun je de nadelen van het goedje duidelijk zien.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zie trouwens geen een drug als slecht. Alleen slecht of ingeinformeerd gebruik is slecht, of schadelijk.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben iemand die dagelijks blowt, af en toe wat tript, en verder geen andere drugs gebruik. Aangezien ik thuis niet blow zit ik vrij vaak in de coffeeshop, en dan vraag ik me best vaak af..:

Zouden die wallen en die gezichtsveroudering nou alleen maar door dat vele blowen komen?

Bij iedereen bij wie ik me dat afvraag blijkt dat ze vroeger speed snoven. Andere mensen die ik ken die vroeger alleen veel pillen slikten, of aan de paddo's zaten zien er veel minder 'gehavend' uit.

Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het door de speed komt...

Merken jullie daar ook wel eens iets van?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."