#1
De d-vorm zou vooral verantwoordelijk zijn voor de opwekkende / euforische effecten terwijl de l-vorm minder centraal actief zou zijn en meer bijwerkingen heeft.
PharmaPhreeK zei:^^duidelijk voorbeeld van overmatig amfetamine gebruik
JewCookie zei:maar t klopt wel wat hij zegt
alleen kan je links en rechtsdraaiende amfetamines volgens mij niet los van elkaar krijgen, alleen door elkaar. let op: volgens mij :P
PharmaPhreeK zei:gabber moet even normaal nederlands of belgisch leren dit is toch niet te snappen.
maar eh levo en dextro amfetamine kan wel worden gescheiden. Adderal is kwart l-amp en driekwart d-amp, terwijl Dextedrine alleen d-amp bevat.
Niettemin betwijfel ik of je pure d- of l- amphetamine kan verkrijgen. Ik denk dat illegale chemici zich niet bezighouden met het scheiden van de isomeren omdat het meer tijd en geld kost dan het maken van de speed.
nexus zei:De d-vorm zou vooral verantwoordelijk zijn voor de opwekkende / euforische effecten terwijl de l-vorm minder centraal actief zou zijn en meer bijwerkingen heeft.
DarkScope zei:nexus zei:De d-vorm zou vooral verantwoordelijk zijn voor de opwekkende / euforische effecten terwijl de l-vorm minder centraal actief zou zijn en meer bijwerkingen heeft.
ik ken nu je het zegt ook een speed waarvan je ook heel euforisch wordt, niet zoals bij andere speeds.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."