Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de beste bewaarplaats voor speed en hoelang??

Wat is de beste bewaarplaats voor speed en hoelang??

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
m
meth666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pep wat open en bloot ligt ongeveer 48 uur. Daarna kun je het gelijk weg doen, is al waardeloos
Als je speed in een zakje op een donkere koele plek bewaard ongeveer 2 weken tot een maand totdat het zeer drastisch verminderd in kwaliteit.
In de vriezer minimaal 6 maanden, dan verliest het de geur lichterlijk. Maar kwaliteit blijft nog tot een xx maanden goed (nog nooit zo lang speed bewaard).


*gebaseerd op eigen ervaringen*
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#2
nutsss zei:
Marlon zei:
Ik bewaar speed altijd in de vriezer, maar weet eigenlijk niet hoe lang het dan goed blijft en hoe sterk de kwaliteit achteruit gaat... Want kan ook te maken hebben met tolerantie die je opbouwt als je wat meer gaat snuiven...

Maar ik heb weleens in een heel erg wanhopige bui, toen ik eigenlijk gestopt was met speed, maar heel erg spijt had van die beslissing en op dat moment even geen speed kon regelen, allemaal restjes speed bij elkaar geschraapt... (restjes die nog in zakjes zaten en op de ansichtkaart waar ik mijn speed altijd op leg). Die speed had ik toen natuurlijk al een tijdje sinds ik het gekocht had en er zaten ooknog paar weken tussen het beginnen met stoppen en deze wanhopige actie... En ik moet zeggen dat ik best wel merkte dat ik speed gebruikt had toen... Dus een tijdje bewaren is geen enkel probleem.
Klik om te vergroten...

hihihi

En wist je dat je dat hele proces van restjes zoeken en schrapen keer over keer kan doen? Net zolang tot je door de zakjes heen schraapt.
Klik om te vergroten...

Haha, ja I know, tis heel erg wanhopig ook gewoon, maar merkte echt wel een klein beetje iets, ookal geloofde ik niet dat t zou werken. Nee, niet vergelijkbaar met een goede lijn... Maarja, ik moest toch wát :grin:

:wave:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marlon zei:
nutsss zei:
Marlon zei:
Ik bewaar speed altijd in de vriezer, maar weet eigenlijk niet hoe lang het dan goed blijft en hoe sterk de kwaliteit achteruit gaat... Want kan ook te maken hebben met tolerantie die je opbouwt als je wat meer gaat snuiven...

Maar ik heb weleens in een heel erg wanhopige bui, toen ik eigenlijk gestopt was met speed, maar heel erg spijt had van die beslissing en op dat moment even geen speed kon regelen, allemaal restjes speed bij elkaar geschraapt... (restjes die nog in zakjes zaten en op de ansichtkaart waar ik mijn speed altijd op leg). Die speed had ik toen natuurlijk al een tijdje sinds ik het gekocht had en er zaten ooknog paar weken tussen het beginnen met stoppen en deze wanhopige actie... En ik moet zeggen dat ik best wel merkte dat ik speed gebruikt had toen... Dus een tijdje bewaren is geen enkel probleem.
Klik om te vergroten...

hihihi

En wist je dat je dat hele proces van restjes zoeken en schrapen keer over keer kan doen? Net zolang tot je door de zakjes heen schraapt.
Klik om te vergroten...

Haha, ja I know, tis heel erg wanhopig ook gewoon, maar merkte echt wel een klein beetje iets, ookal geloofde ik niet dat t zou werken. Nee, niet vergelijkbaar met een goede lijn... Maarja, ik moest toch wát :grin:

:wave:
Klik om te vergroten...

Uiteindelijk is het op....
en dan heb ik altijd nog een hele gram die achter de diepvrieskist is gevalen. Die is zwaaaar. Maar ik denk dat dat altijd gaat lukken.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey, hoe kun je speed het beste bewaren, ik hoorde iets van in de vriezer maar moet dat echt?? En hoelang kun je het goed houden??

X Drientje
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Staat er al 1000x op hier. Zoekfunctie bovenaan. Laat maar eens zien hoe snel je dat kan vinden: KLIK SPEED AND BEWAREN KLIK KLAAR
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
De chemobak.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je kan wat grotere hoeveelheden uiteraard ook bij mij in bewaring geven en dat kan wat mij betreft heeeel lang.

That's what friends are for!
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
LOL :grin:

En als rente elke dag een lekkere lijn!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
davie zei:
LOL :grin:

En als rente elke dag een lekkere lijn!
Klik om te vergroten...

ach... je dringt aan...
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
niets is een betere bewaarplaats als je eige neusje :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
was gewoon nieuwsgierig, heb op dit moment niets, en dat ga ik hzo houden tot ik een feestje heb. Dus ik hoef ook niets in bewaring te geven nutsss :P Ik ben geen grootverbruiker. met 1 gram doe ik een week ofzo dus ik vroeg me af of speed na een bepaalde tijd nog wel goed is.

Heb het gevoel dat als het 2 weken oud is de werking minder is maar dat is dus bullshit??

X Drientje
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
o en ik heb gezocht maar niets gevonden. Zoekt en gij zult vinden, vindt je het niet dan is het zoek???

:) :)

X Drientje
M
MarlonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik bewaar speed altijd in de vriezer, maar weet eigenlijk niet hoe lang het dan goed blijft en hoe sterk de kwaliteit achteruit gaat... Want kan ook te maken hebben met tolerantie die je opbouwt als je wat meer gaat snuiven...

Maar ik heb weleens in een heel erg wanhopige bui, toen ik eigenlijk gestopt was met speed, maar heel erg spijt had van die beslissing en op dat moment even geen speed kon regelen, allemaal restjes speed bij elkaar geschraapt... (restjes die nog in zakjes zaten en op de ansichtkaart waar ik mijn speed altijd op leg). Die speed had ik toen natuurlijk al een tijdje sinds ik het gekocht had en er zaten ooknog paar weken tussen het beginnen met stoppen en deze wanhopige actie... En ik moet zeggen dat ik best wel merkte dat ik speed gebruikt had toen... Dus een tijdje bewaren is geen enkel probleem.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Marlon zei:
Ik bewaar speed altijd in de vriezer, maar weet eigenlijk niet hoe lang het dan goed blijft en hoe sterk de kwaliteit achteruit gaat... Want kan ook te maken hebben met tolerantie die je opbouwt als je wat meer gaat snuiven...

Maar ik heb weleens in een heel erg wanhopige bui, toen ik eigenlijk gestopt was met speed, maar heel erg spijt had van die beslissing en op dat moment even geen speed kon regelen, allemaal restjes speed bij elkaar geschraapt... (restjes die nog in zakjes zaten en op de ansichtkaart waar ik mijn speed altijd op leg). Die speed had ik toen natuurlijk al een tijdje sinds ik het gekocht had en er zaten ooknog paar weken tussen het beginnen met stoppen en deze wanhopige actie... En ik moet zeggen dat ik best wel merkte dat ik speed gebruikt had toen... Dus een tijdje bewaren is geen enkel probleem.
Klik om te vergroten...

hihihi

En wist je dat je dat hele proces van restjes zoeken en schrapen keer over keer kan doen? Net zolang tot je door de zakjes heen schraapt.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
o en ik heb gezocht maar niets gevonden. Zoekt en gij zult vinden, vindt je het niet dan is het zoek???

:) :)

X Drientje
Klik om te vergroten...

dan ben je wel een beetje dom hoor... ga nog maar een keer oefenen voordat je bij de volgende vraag weer dat antwoord geeft...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."