#1
haha...hij valt er toch nog niet af ofwel? Gewoon zo laten zitten dan ![:wink:]()
MidasJ zei:Ik heb nooit last van bloedneuzen gehad, wel van allemaal opgedroogt bloed in me neus, en als jij je neus draait voel je het dan ook kraken:P
trouwens jij bent ook vroeg op
MidasJ zei:jaa maar weet je hoe irritant dat is,, is iniedergeval niet gezond
MidasJ zei:Nee dat is zo,, maar ik had niet verw8 dat je neus zo snel weg slijt, ik heb nog helemaal niet zo lang eraan gezeten,, dan weet ik niet wat er van een neus over blijft die 300 dagen per jaar speed naar binnen krijgt:P
MidasJ zei:Mwja heb net zoon info lijn gebeld, en die zeggen dat kraak been dan deffinitief weg gesleten is en niet meer terug komt. ben ik mooi klaar mee dan voor de rest van me leven, draaien jullie is de neus op en neer:P;p in een rondje voel je het dan ook alle kanten in schieten.
ik weet genneens of dat hoord of dat het echt van de speed is dus iemand die nooit speed gebruikt heeft doe ook is:P ik heb echt geen sin om met zoon verneukte neus te zitten maarja zou wel nix anders op zitten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."