Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus van binnen weg gesleten

Neus van binnen weg gesleten

17 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Jelle SnelLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha...hij valt er toch nog niet af ofwel? Gewoon zo laten zitten dan :wink:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hee,, ik vraag me af, ik heb een periode snelle gebruikt en heb dat al ruim 8 maanden niet meer aangeraakt, Maar ik heb nog steeds schade aan de binnen kant van mijn neus gaten, het lijkt wel of er kraakbeen is weg gesleten, en als ik eens goed aan mijn neus vrijf voel ik het ook een beetje over elkaar heen glijden , Gaat dit ooit nog goedkomen of is het blijvende schaden ik hoor het heel graag want ben er tog een beetje bang voor zou niet gaaf zijn als het blijvend is.

moet ook zeggen dat ik niet extreem lang eraan gezeten heb en ook nooit dagelijks gebruikt, wel heb ik welleens vergeten toen ik strak stond mijn neus goed schoon te maken en daardoor is het gaan vreten.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
zal wel meevallen allemaal. In je neus zit eerst nog allerlei weefsel voor je kraakbeen. Je moet behoorlijk last van bloedneuzen en zo gehad hebben dan.

Van een paar keer niet schoonmaken zeker niet. En al helemaal niet daaronder.

dus: lekker laten zo. Of naar de dokter of het niet de gevreesde binnenkantneusgaten-ziekte is
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb nooit last van bloedneuzen gehad, wel van allemaal opgedroogt bloed in me neus, en als jij je neus draait voel je het dan ook kraken:P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
MidasJ zei:
Ik heb nooit last van bloedneuzen gehad, wel van allemaal opgedroogt bloed in me neus, en als jij je neus draait voel je het dan ook kraken:P
Klik om te vergroten...

alles kraakt bij mij....
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha oke :wave: trouwens jij bent ook vroeg op
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
als je niet slaapt hoef je niet op!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
en on-topic:

in mijn neus wiebelt en kraakt ook van alles. Zie je wel? Niks aan de hand! :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MidasJ zei:
jaa maar weet je hoe irritant dat is,, is iniedergeval niet gezond
Klik om te vergroten...

risico van drugs he :P
drugs is zoiezo niet gezond :wink:
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaa maar weet je hoe irritant dat is,, is iniedergeval niet gezond
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee dat is zo,, maar ik had niet verw8 dat je neus zo snel weg slijt, ik heb nog helemaal niet zo lang eraan gezeten,, dan weet ik niet wat er van een neus over blijft die 300 dagen per jaar speed naar binnen krijgt:P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MidasJ zei:
Nee dat is zo,, maar ik had niet verw8 dat je neus zo snel weg slijt, ik heb nog helemaal niet zo lang eraan gezeten,, dan weet ik niet wat er van een neus over blijft die 300 dagen per jaar speed naar binnen krijgt:P
Klik om te vergroten...

haha... tjah ik weet t niet... :P
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mwja heb net zoon info lijn gebeld, en die zeggen dat kraak been dan deffinitief weg gesleten is en niet meer terug komt. ben ik mooi klaar mee dan voor de rest van me leven, draaien jullie is de neus op en neer:P;p in een rondje voel je het dan ook alle kanten in schieten.

ik weet genneens of dat hoord of dat het echt van de speed is dus iemand die nooit speed gebruikt heeft doe ook is:P ik heb echt geen sin om met zoon verneukte neus te zitten maarja zou wel nix anders op zitten
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MidasJ zei:
Mwja heb net zoon info lijn gebeld, en die zeggen dat kraak been dan deffinitief weg gesleten is en niet meer terug komt. ben ik mooi klaar mee dan voor de rest van me leven, draaien jullie is de neus op en neer:P;p in een rondje voel je het dan ook alle kanten in schieten.

ik weet genneens of dat hoord of dat het echt van de speed is dus iemand die nooit speed gebruikt heeft doe ook is:P ik heb echt geen sin om met zoon verneukte neus te zitten maarja zou wel nix anders op zitten
Klik om te vergroten...

ik heb nog nooit gesnoven...
en bij mij kraakt t ook als ik op mn neus druk en draaiende bewegingen maak...
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
bij mij ook en ik heb nog maar 4 keer gesnoven
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#16
of mn neus nu kraakt of niet. ik snuif nu ruim 2 jaar elke dag max. een halve gram, en ik heb op een enkele bloedneus/korstje nooit echt ergens last van.

maak me eerder zorgen om geheugen etc.
M
MidasJLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ja volgens mij heet het ook niet voor niets KRAAK been wat in je neus zit:P maar het is wel irritant
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb ook wel genoeg gesnoven de laatste jaren, speed en coke
en mn neus zit er nog steeds hoor!!
Kut voor je als het echt beschadigd is, maar in mijn vriendenkring valt het allemaal echt reuze mee..
Maak je niet te druk joh, de een heeft ook een wat flexibeler neusje dan de ander :wink:

Groetjes

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."