#1
Lolz nouja heb nergens last van dus komt vast wel goed 


...TeQ zei:Denk dat het niet gevaarlijk is i.c.m. met de vaccin. Ik vraag me alleen af of de vaccinatie wel nut heeft gehad. Omdat je lichaam misschien te weinig antstoffen aan gaat maken.
Dzy zei:TeQ zei:Denk dat het niet gevaarlijk is i.c.m. met de vaccin. Ik vraag me alleen af of de vaccinatie wel nut heeft gehad. Omdat je lichaam misschien te weinig antstoffen aan gaat maken.
Of juist heel snel heel veel![]()
Daria zei:je weerstand gaat toch omlaag, dus zullen er automatisch minder antistoffen aangemaakt worden..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."