#1
speed is makkelijker om normaal te doen, zou geen probleem moeten geven..ik zou zegge, neem een lijntje en beslis voor jezelf of je nog meer wilt..

maak van die 10min maar een half uur anders. dan kan je goed bepalen of je bij wil nemen of niet. ik heb wel is gehad dat ik niet wist hoe goed de speed was en ik veeeeelste hard ging, das echt niet fijn, helemaal niet op school lijkt me!sub51 zei:Japi-10 zei:Hoi,
Krijg binnenkort (redelijk) goede speed.
Is me eerste keer,maar hoe vaak kan ik nou uit 1 gram halen.
Zal ik het bv. in 4 mooie gelijke stukken verdelen of moet ik gewoon 0,5 gram nemen.
Tis me eerste keer,en ben van plan om het op voor school te doen.
Heb al wel aantal keer x gedaan en niet betrapt kon normaal doen tijdens trip zeg maar.
![]()
je eerste keer heb je meestal niet zo heel veel nodig.
de eerste keer kan je aan 5 mg al genoeg hebben.
je hebt steeds meer nodig voor het zelfde effect.
ik zou gewoon 1 lijntje nemen en dan ff 10 minuten wachten.
dan kan je altijd nog meer nemen.
veel plezier,
sub
Japi-10 zei:Hoi,
Krijg binnenkort (redelijk) goede speed.
Is me eerste keer,maar hoe vaak kan ik nou uit 1 gram halen.
Zal ik het bv. in 4 mooie gelijke stukken verdelen of moet ik gewoon 0,5 gram nemen.
Tis me eerste keer,en ben van plan om het op voor school te doen.
Heb al wel aantal keer x gedaan en niet betrapt kon normaal doen tijdens trip zeg maar.
![]()
BillyBilo zei:5 mg? dat is wel heel weinig dat is een tweehonderste van een gram!
sub51 zei:de 2e keer heb je al weer meer nodig.
tolerantie treed al snel op
Dit betekent dat je bij regelmatig gebruik steeds meer nodig hebt om hetzelfde effect te voelen.
matthijs zei:Ik ben altijd wel van mening dat je drugs voor de eerste keer ook goed moet doen. Dus zeker wel sleutelpuntjes maar zorg in ieder geval dat je het lekker voelt zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."