#1

domzel zei:speed beste in vriezer
en kan dat niet, dan moet je het zeker niet meer dan een tot anderhalve week laten liggen. is zonde, geef et anders maar weg, kwaliteit gaat na 2 weken echt merkbaar achteruit. het droogt langzaam maar zeker als et niet 'luchtdicht' verpakt is
en waar zie jij trouwens zon??
domzel zei:ehhh notice de aanhalingstekens kees
bovendien heten die plastic-zakjes met kliksluiting iets van vacuum of luchtdichte zakjes ofzo.
en ga mij maar eens haarfijn uitleggen hoe dat met die speed van jou gaat wanneer je het maanden ongekoeld bewaart, echt onzin
eerst merkbare is juist de verlies van werking, het brandt minder en vervolgens wordt het brokkerig (ookal is het goed verpakt) vervolgens gaat het een beetje vergelen. en later groen, bruin paars met roze vleken en rood/wit gestreept
nee maar zonder dollen, alst eenmaal verkleurt, dan voel je mss nog wel iets maar dat het er geen kwaliteitsverlies is, dat verzin je
edit; ik bewaar normaal buiten de vriezer, maar heb nooit voor meer dan een goeie week in huis. elke keer wanneer ik nieuwe (exact dezelfde) speed ga halen, dan verbaas ik me weer over het verschil in versheid
hoe koel en donker en luchtdicht ik het ook bewaar
gewikkeld in cadeaupapier
kaalkopje zei:rdw zei:ik ben een mongool
dit mag hier niet he..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."