Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsex gebruikster ...

ex gebruikster ...

31 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is echt ABSOLUUT niet slim om na een dergelijke aanval als jij hebt gehad weer aan de amfetamine te gaan. Terugval is dan heel goed mogelijk.

Dus helaas, zo'n reactie is geen grapje, je zult er vanaf moeten blijven.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt mij gewoon het verstandigste als je van de speed afblijft :)
Ik neem aan dat je niet wéér zo'n ervaring wilt meemaken, zoek het dan ook niet op.
F
Fergie 1987Lid
01-01-2024, 00:00
#3
:confused: .. Het is weer een tijdje geleden .. Maar vergeten doe ik het niet. Ik probeer kort mogelijk te maken .. :flushed:
Ik heb dus in verleden drugs gebruikt .. Voelde mij heel erg down had veel problemen enz.. was begonnen toen ik 15 was .. Ben nu 19.. Met mijn 18de (ik weet nog steeds niet wat me toen is over komen) Maar ze zeggen dat ik toen aant hyperventileren was.. Ik dacht dat ik dood ging, kreeg geen lucht meer en voelde mezelf niet meer (was zo bang).. Ik had zeker 2 weken iedere dag speed gebruikt (niet zon beetje) :flushed: En amper geslapen.. (natuurlijk) . Ze hebben mij toen met ambulance opgehaald .. Ik dacht echt dit is mijn einde.. :( . Sins die nacht heb ik paniek stoornis gekregen , Gaat nu stukken beter met mij , heb het niet meer erg. mischien om de zo veel weken dat ik weer aanval krijg. :flushed: . Maar mijn vraag ik nou .. Kan ik er van overlijden als ik weer begin met speed ? Ze zeggen van wel :confused: ..
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#4
niemand hier, en van waar dan ook kan zeggen hoe iemand (jij in dit geval) geestelijk of lichamelijk reageert op een bepaalde stof. en ja, 99 op de 100 keer gaat er niks mis. maarja als jij die enkele bent die het er al eens minder prettig van af bracht, kan je maar beter lekker een blowtje roken en/of drinken.
wat hebben ze in het ziekenhuis toen gedaan/gezegd? als ik vragen mag
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
domzel zei:
wat hebben ze in het ziekenhuis toen gedaan/gezegd? als ik vragen mag
Klik om te vergroten...

Daar ben ik ook benieuwd naar
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet jezelf afvragen of het je waard is. Zo'n avondje lekker stappen etc etc. voor weer een hele reeks paniekstoornissen.
Maak desnoods een lijsten met voor en nadelen, dan zie je vanzelf dat er teveel nadelen zijn om van de voordelen te genieten.

succes :)
F
Fergie 1987Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ze zeiden dat ik psychieatrische hulp moest hebben, om van speed af te komen , en dat het best lang zou kunnen gaan duren. Ze zeiden dat ik aan hyperventileren was.. EN ik kreeg meteen een spuitje om te kalmeren en heb een zuur stof maskertje gekregen.. Int ziekenhuis lag ik aan infuus en hebben ze alles gecontroleerd .. na halve dag mocht ik weer naar huis.. Na die tijd ben ik alltijd bang geweest en kreeg paniek stoornis .. :cry: . Heel vervelend. Gaat nu weer beter .. heeft een dik jaar geduurd dat ik bij gekomen was van alles, en dan de stoornis onder controlle kreeg..
F
Fergie 1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar nu begin ik er wel weer naar te verlangen .. om lekker weer te gaan stappen en speed te gaan gebruiken .. alleen .. Dan komt die angs dat ik dit weer moet mee maken en of zal over lijden daar aan. :confused:
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#9
speed is een tijd van genieten, een tijd die voor mij passee is omdat ik ondergeven ben aan de willekeur van mijn moeder :confused:, weet niet hoelang ik het volhoud...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#10
DjTrips zei:
speed is een tijd van genieten, een tijd die voor mij passee is omdat ik ondergeven ben aan de willekeur van mijn moeder :confused:, weet niet hoelang ik het volhoud...
Klik om te vergroten...


Zit zo niet te janken joh, je gaat er niet van dood hoor.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Feisty lady.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uit je post kan ik opmaken dat je nogal geestelijk afhankelijk was van speed, je bent er dus erg verslavingsgevoelig voor.

Je zou het best weer eens een keertje kunnen doen, maar let wel op dat er grote risico's aan verbonden zijn. Ik heb ook heel veel speed gebruikt vanaf mijn 14de en heb nog steeds van heel veel dingen last, maar als ik weer eens een avond in de zoveel maand speed pak, worden die dingen niet erger, wel tijdelijk heftiger.

Als ik jou was zou ik ervan afblijven, het is moeilijk I know, maar als je het weer pakt, ben ik bang dat het niet bij die ene keer blijft en je terugvalt in oude patronen
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Saivy zei:
DjTrips zei:
speed is een tijd van genieten, een tijd die voor mij passee is omdat ik ondergeven ben aan de willekeur van mijn moeder :confused:, weet niet hoelang ik het volhoud...
Klik om te vergroten...


Zit zo niet te janken joh, je gaat er niet van dood hoor.
Klik om te vergroten...

:smilingimp:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
je kan toch ook gewoon een andere drug gebruiken/ proberen?

je moet open staan voor nieuwe ervaringen :)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, kan inderdaad. Maar of dat nou zo slim is. Je kan de grens beter duidelijk en scherp houden want anders komt van het ene wel weer het andere en ben je uiteindelijk weer terug bij af.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik bedoel GHB ofzo iets
een drugs die je niet een para gevoel geeft enzo
waarvan het dus moeilijk is om een of ander psychotische stoornis van te krijgen en toch ook fijn is om het onder het feesten, stappen ,... te gebruiken

ach ik kan fout zitten hoor
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
GHB kan ook een psychose triggeren, alle drugs kunnen dat :)
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#18
its not the drug
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja maar toch wel zwaar minder hard dan speed he
d
domzelLid
01-01-2024, 00:00
#20
vertaling; het is niet het soort drugs, maar het soort mensen waar dat van afhangt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."