#1
Het is echt ABSOLUUT niet slim om na een dergelijke aanval als jij hebt gehad weer aan de amfetamine te gaan. Terugval is dan heel goed mogelijk.
Dus helaas, zo'n reactie is geen grapje, je zult er vanaf moeten blijven.
Dus helaas, zo'n reactie is geen grapje, je zult er vanaf moeten blijven.