Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer

Eerste keer

29 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je even logisch nadenkt, is 't heel normaal dat je moe wordt zodra de speed niet meer begint te werken, aangezien wanneer de speed wél werkt je op volle kracht draait, en dat logischerwijze je lichaam uitput, en je reserves opmaakt.
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zal ik denkek maar pas morgenavond hebben dat ik echt moe ga zijn natuurlijk met klein lijntje van 0,3-0,4gr ist wel mogelijk dat je na 10 u moe begint te worden, hangt af van de kwaliteit en de hoeveelheid en van persoon tot persoon.
Let je wel op morgen in de namiddag ga ik wel paar x kloptje krijge ma je gewoon even verfrissen met wat koud water en lukt stukken beter en doorgon he haha morgeavond tegen 23.30 u lig ik erin.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
TofkeThe1 zei:
Toch bizar enkele weken geleden 2 vriendinnen en vriend zo'n bommeke me te natte genomen en voelde er bijna niks van ik dag nadien dezelfde wel gesnoven ma was droog en was in orde :d om ma te zeggen allez bommekes ben er ni te gek van achteraf maag en heb nochthans sterke maag. have fun
Klik om te vergroten...
dude wat een onzin kraam je uit!!!
speed in puurste vorm is vloeibaar dus dat je natte niet voelt en dan diezelfde droog wel is stierenstront!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
speed in puurste vorm is vloeibaar dus dat je natte niet voelt en dan diezelfde droog wel is stierenstront!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Amen!
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
TofkeThe1 zei:
Toch bizar enkele weken geleden 2 vriendinnen en vriend zo'n bommeke me te natte genomen en voelde er bijna niks van ik dag nadien dezelfde wel gesnoven ma was droog en was in orde :d om ma te zeggen allez bommekes ben er ni te gek van achteraf maag en heb nochthans sterke maag. have fun
Klik om te vergroten...
dude wat een onzin kraam je uit!!!
speed in puurste vorm is vloeibaar dus dat je natte niet voelt en dan diezelfde droog wel is stierenstront!!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Beter lezen eerst deed ie een bommetje toen snuive.
Bij snuiven word er 3x meer van een stof opgenomen als dat wanneer je het doorslikt. Het gaat om dezelfde speed :wink:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
TofkeThe1 zei:
Helakes easy eigenlijk ze alhoewel heb het ook nog maar enkele maanden geleden ontdekt je knipt dus boven gedeelte stuk je neemt een spiegel wel grote of bord en je duwt zakje erop uit dan smeer je hem wat open, en idd lamp onder houden of erop gericht of laten drogeneffe op verwarming en zeker goed dun uitsmeren, of anders effe in micro wave wel potje met deksel dat erop kan voor 10 gram zet ik het 15 sec erin op 1000W. Wel deksel niet direct erraf nemen of het vervliegt ruikt wel lekker hehe.
En 10 euro is de prijs hier soms zelf 12 of ja beke int groot kopen is altijd prijzelijker he.
Enjoy it hopelijk is het jou bevallen, wel veel drinken en liefst geen alcohol of koffie.
Have a great flip weekend hier gaat het zo meteen beginnen.
Grtz!
Klik om te vergroten...

wel prijselijk bij jouw
de prijs is 5 euro
ik zelf betaalde 4.5 enige nadeel is bij grotere hoeveel hede is dit ook 4.5 euro per gram
maar wel kwaliteit
gebruik zelf geen speed meer
2 jaar elke dag gebruikt en nu eig een beetje gesloopt door die troep
het is lekker daar niet van
maar slecht is het in grooooooote mate:d
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bent ongetwijfeld van Nederland prijzen zijn precies serieus lager bij jullie en tot hiertoe 6,5 ,euro de gram is het minimum dat ik al gehad heb. En pillen hoeveel is de verkoopprijs bij jullie dan hier 5 euro maar om er goeie te vinden heel zelden dan liever grammetje en daar het dubbele aan te geven natuurlijk tussen de speed heb je ook wel slecht spul tussen zitten is me nog ma 1 x gebeurd. Maar zoals het spul van 10 jaar terug zal het niet meer worden toen kon je op 1 xtc'ke 4-5u doorgaan vergeleke' tegen nu heb je er 4 nodig vo zelfde effect.Met 0,7 kom ik wel toe afgelopen nacht was het wel 1tje speed ma fucking stomme muziek echt op den duur zaten we te jumpen op R&B echt en waren in topvorm en ten zo een sucking muziek echt ze ma allez we hebben wel nog plezier gehad.
Grtjs anyway.
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik betaal 12,5 voor een gram...ook Belgie ,Kust...maar dit is bijna zuivere(tja what's in a name)speed :rolleyes:
T
TofkeThe1Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Don't know :sunglasses: snelheid maybe :wink: haha
D
DanjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als het in Nederland zo goedkoop is ga ik het wel in Maastricht halen denk ik. Wel pas als mn kameraad een auto heeft want op de bus wordt laatste tijd echt veel te fucking veel gecontroleerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."