Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en werken in de koude.

Speed en werken in de koude.

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik gebruik dagelijks speed, Doe met 1 gram een volledige week al 2maanden aan een stuk, heb nog nooit verlangen gehad naar meer, ik word er rustig van. Heb zin om te prutsen, je kent de rimram wel. Mijn vraag is nu, ik ga vrijdag van 13u tot 20u en zaterdag van 6u tot 13u gaan werken, wat ik moet doen is bandwerk in een soort van frigofabriek. Ik moet heel de tijd donuts in doosjes steken ofzo... De ruimte waar ik werk is het altijd 2-3graden. Is dit wel goed om in zo een koude ruimte onder invloed van speed te zitten?

Groetjes
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt mij ook beter dan in een warme ruimte.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat beter als in een te warme ruimte (overhitting) :wink:
B
BelgjeOleOleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb al ondervonden als het eetpauze is en ik buitenstap is het net alsof het soms 25graden is maar het is maar 10graden bv, na een tijdje voelt buiten wel koeler aan, maar moet ik niet opletten met speed en dat warmte gevoel ?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon warm genoeg kleden voor de temp. waar je in werkt.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je handen en de rest van je lichaam zullen echt pimpelpaars worden ben ik bang. Ik denk dat je het beter niet kunt doen.
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#7
brr, ik krijg het altijd ijskoud van pep.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou warmer werk zoeken :wink:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb het ook wel eens gedaan, zelfs kouder dan dat. En het is, mits fatsoenlijk aangekleed, best goed te doen hoor, vooral omdat je dan harder werkt en het vanzelf wel warmer krijgt :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."