Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrakheid van dex

Brakheid van dex

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
supahgrassLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe weet je feitelijk of jep gewone pep (benzedrine?) of dextroamf. hebt?
d
delilahLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo mensen,

IK ben hier nieuw, maar heb eigenlijk een vraagje. Wat bedoelen jullie met de kwaliteit van de dex? Ik bedoel ik haal de mijne altijd bij de apotheek. Of bedoelen jullie geen dextro amfetaminen?

Groetjes!
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
supahgrass zei:
hoe weet je feitelijk of jep gewone pep (benzedrine?) of dextroamf. hebt?
Klik om te vergroten...

Dex is zeldzaam, en je merkt het verschil gelijk.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja de dex werkt anders. Smaakt goorgoorgoor. Het werkt langer, bij mij had ik niet het echte pepgevoel. Maar als ik moest praten geraakte ik zeer moeilijk uit mijn woorden. En soms eens wat tintelingen. De brakheid is veel minder dan bij gewonen pep. Maar toch blijf ik het haten, ik zal het nooit meer zo waarderen als eerst. Die 5 minuten afzien van het lijntje snuiven en die doorloop :openmouth: jezus...
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Aansteller :P
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij werkte op zich wel goed, maar ik had de mindfuck nooit zo erg verwacht.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
delilah zei:
Hallo mensen,

IK ben hier nieuw, maar heb eigenlijk een vraagje. Wat bedoelen jullie met de kwaliteit van de dex? Ik bedoel ik haal de mijne altijd bij de apotheek. Of bedoelen jullie geen dextro amfetaminen?

Groetjes!
Klik om te vergroten...
jawel ma dex in pasta vorm,niet de pillen!!!
d
delilahLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, komt dus indd op het zelfde neer alleen dan eigen fabrikaat ofzo?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
delilah zei:
Oke, komt dus indd op het zelfde neer alleen dan eigen fabrikaat ofzo?
Klik om te vergroten...
naja eigen...
labo fabrikaat dan beter gezegd!!!
dex pasta komt nie zoveel voor...
d
delilahLid
01-01-2024, 00:00
#10
hihi oke, dan is mijn manier toch makkelijker, haal er iedere maand 180 op, krijg ze vergoed en bewaar wat ik niet gebruik :)
Wel jammer dat het effect bij mij ook anders is :wave:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hihi oke, dan is mijn manier toch makkelijker, haal er iedere maand 180 op, krijg ze vergoed en bewaar wat ik niet gebruik Smile
Wel jammer dat het effect bij mij ook anders is Wave
Klik om te vergroten...


wat je niet gebruikt kun je het beste weggeven...

aan mij bijvoorbeeld :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."