#1
hoe weet je feitelijk of jep gewone pep (benzedrine?) of dextroamf. hebt?
supahgrass zei:hoe weet je feitelijk of jep gewone pep (benzedrine?) of dextroamf. hebt?
jawel ma dex in pasta vorm,niet de pillen!!!delilah zei:Hallo mensen,
IK ben hier nieuw, maar heb eigenlijk een vraagje. Wat bedoelen jullie met de kwaliteit van de dex? Ik bedoel ik haal de mijne altijd bij de apotheek. Of bedoelen jullie geen dextro amfetaminen?
Groetjes!
naja eigen...delilah zei:Oke, komt dus indd op het zelfde neer alleen dan eigen fabrikaat ofzo?

hihi oke, dan is mijn manier toch makkelijker, haal er iedere maand 180 op, krijg ze vergoed en bewaar wat ik niet gebruik Smile
Wel jammer dat het effect bij mij ook anders is Wave
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."