Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrakheid van dex

Brakheid van dex

30 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zit het daar mee? Kan je er nog goed op eten terwijl je het genomen hebt? Ik wil het morgen voor men werk gaan doen, maar ik heb maar bang dat ik brak word op het werk en niet kan eten.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dan moet je gewoon doorgaan met bingen zolang het je uitkomt.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht dat het "gezonder" was dan gewoon speed. Dat het meer geestelijk werkt.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Dan moet je gewoon doorgaan met bingen zolang het je uitkomt.
Klik om te vergroten...

:beer:

Dat vind ik ook, het is wel niet gezond maar dex opzich is al niet gezond dusjah..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vorige keer op mijn werk werd ik de laatste 2 uur heel brak. Was geen dex, zal het dan aan de kwaliteit gelegen hebben?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
Klik om te vergroten...

Idd, er zit gewoon amfetamine in. En je kunt overigens best wel eten als je niet teveel neemt. Kneem meestal een sleutelpuntje en drink een kopje koffie op de zaak. Zo tussen de middag krijg je dan vanzelf wel honger (als je niet bijneemt tenminste).
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je moet gewoon doorsnuiven, maar daar heb ik zelf ook altijd moeite mee. Daarom raad ik een bullet of bommetjes aan.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bommetjes is een idee ja.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, dat is het enige waarmee het ooit gelukt is het effect goed op peil te houden.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
Deranged zei:
Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
Klik om te vergroten...

Idd, er zit gewoon amfetamine in. En je kunt overigens best wel eten als je niet teveel neemt. Kneem meestal een sleutelpuntje en drink een kopje koffie op de zaak. Zo tussen de middag krijg je dan vanzelf wel honger (als je niet bijneemt tenminste).
Klik om te vergroten...
hier ga ik wel niet mee eens....
speed is speed is bullshit!!!
heb je eig zelf die dex al eens gehad???
ik weet nie hoe het met retro zijne zit ma die van mij was getest @ ongeveer 80% zuiverheid! en deze was vele malen beter als elke "gewone" speed die ik hier gehad heb...(brandde ook veel en veel harder maar veel langer effect en harder als de gewone.
paranoia slaat ook vele malen sneller toe bij dex!!!!(goeie dex dan) :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die van mij komt van dezelfde als van jou. Maar is al wel droog geleverd op vraag van mijn vriend (die heeft hem gekocht). Ben er heel nieuwsgierig naar, en paranoia op het werk :grin:. Achja, gewoon maar proberen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ahja nog iets
als ge daadwerkelijk dex van dezelfde kwaliteit hebt als ik tijd geleden had,dan raad ik u aan om nie te laat in de namiddag te snuiven want anders kunt ge gegarandeerd snachts nog nie slapen :P :wink:
ik spreek uit ervaring :wave: :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
dan twijfel ik er nie aan,dus nie te laat snuiven raad ik u aan...
ik had smiddags om 2 a 3u een laatste dikke lijn genomen en ik was snachts om 1u nog nie aant slapen :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwaliteit is iets minder, anngezien hij al droog is. Maar goed zal hij nog wel zijn, want het komt van een goei dealerke he :). En het is al om 4.15 , want dan moet ik er al uit!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van de speed die ik tegenwoordig heb kan ik 's avonds nog niet slapen als ik om 7 uur in de ochtend mijn laatste lijn neem.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij is dat veel te veel van het goede. Ik zou hem graag minder sterk zien. Zoals een jaar geleden bijvoorbeeld, toen was ie perfect.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
El Retro zei:
Kwaliteit is iets minder, anngezien hij al droog is. Maar goed zal hij nog wel zijn, want het komt van een goei dealerke he :). En het is al om 4.15 , want dan moet ik er al uit!
Klik om te vergroten...

Eten is moeilijker als bij normale speed is mijn ervaring. Maar je 'goede' gevoel houd veel langer aan, je lichaam is veel en veel later 'op'.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
El Retro zei:
Vorige keer op mijn werk werd ik de laatste 2 uur heel brak. Was geen dex, zal het dan aan de kwaliteit gelegen hebben?
Klik om te vergroten...

Heb ik ook soms. Als ik sochtends snuif en naar school ga, om 1500 val ik om. Je put je lichaam uit, en (ik) eet niet, dus kan je niet meer verder.
Nu kan ik al veel beter eten op pep :grin: Alleen vergeet ik het vaak op school ..
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Voor mij is dat veel te veel van het goede. Ik zou hem graag minder sterk zien. Zoals een jaar geleden bijvoorbeeld, toen was ie perfect.
Klik om te vergroten...

Je hebt ook de 'pech' dat je steeds een pauze van een week hebt zodat de gewenning grotendeels wegblijft. Ik heb dat nu ook. Als ik na een week niet gebruiken weer neem dan komt de pep ook stevig aan en werkt heel lang. (zoals nu :wink:) Pas na een dag of 3, 4 is dat 'terug' naar prettigere niveaus waarmee je eigenlijk kan gaan slapen een half uur of direct na een lijn. Wakker blijven kan ook het is meer een keuze dan.

En als je het wat versnijdt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."