#1
Hoe zit het daar mee? Kan je er nog goed op eten terwijl je het genomen hebt? Ik wil het morgen voor men werk gaan doen, maar ik heb maar bang dat ik brak word op het werk en niet kan eten.
Deranged zei:Dan moet je gewoon doorgaan met bingen zolang het je uitkomt.
Deranged zei:Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
hier ga ik wel niet mee eens....Solidius zei:Deranged zei:Geloof die verhalen niet. Speed is speed.
Idd, er zit gewoon amfetamine in. En je kunt overigens best wel eten als je niet teveel neemt. Kneem meestal een sleutelpuntje en drink een kopje koffie op de zaak. Zo tussen de middag krijg je dan vanzelf wel honger (als je niet bijneemt tenminste).


El Retro zei:Kwaliteit is iets minder, anngezien hij al droog is. Maar goed zal hij nog wel zijn, want het komt van een goei dealerke he. En het is al om 4.15 , want dan moet ik er al uit!
El Retro zei:Vorige keer op mijn werk werd ik de laatste 2 uur heel brak. Was geen dex, zal het dan aan de kwaliteit gelegen hebben?
Deranged zei:Voor mij is dat veel te veel van het goede. Ik zou hem graag minder sterk zien. Zoals een jaar geleden bijvoorbeeld, toen was ie perfect.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."