Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswaarom geen toegestane amfetamines??????

waarom geen toegestane amfetamines??????

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
die dex die ik heb is gewoon poeder in een capsule, denk dat da meestal wel zo is
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
die dex die ik heb is gewoon poeder in een capsule, denk dat da meestal wel zo is
Klik om te vergroten...

Op recept hebben ze d'r pilletjes van gemaakt als ik het goed heb, net als ritalin.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
die dex die ik heb is gewoon poeder in een capsule, denk dat da meestal wel zo is
Klik om te vergroten...

Jij had toch nog nooit speed gedaan? :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
nope, ma zijn capsules van 20 mg die normaal aan adhd-mensen worden voorgeschreven en keb er een paar kunnen schooien om te studeren :wink:

10 mg is goed om te kunne studeren, al da ik tot mijn grote verbazing nog goe kan studeren ineens zonder :)
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
FlipMeister zei:
Kan je die dex tablette ook stampe en snuive?
krijg ze morge :)
Klik om te vergroten...

Kan wel, raad het je alleen niet aan.. Het is een tablet geworden doormiddel van een bindmiddel. En bindmiddellen willen wel eens branderig zijn in de neus.. :wave:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#6
tzijn bij mij tabletjes van 5 mg

et potje ruikt naar jawel groene appels


en heb er tijdje geleden 7 van opgevrote en ja ik was wel aardig peppie :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op die manier. :smoke:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#8
toegestana amfetamine???
s
snoeppie25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Heyhey :)

Waarom gebruiken jullie geen toegestane amfetamines?

Lijkt me minder eng...

Maja kan ook aan mij liggen :flushed:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
De meeste mensen die drugs gebruiken intereseren zich er niet zo veel voor wat Jan-Peter er van denkt.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
snoeppie25 zei:
Waarom gebruiken jullie geen toegestane amfetamines?
Klik om te vergroten...

Wat moet ik me daar bij voorstellen?

200 ^^
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
^Amfetamine op doktersrecept...


Zoals ik :grin:

Dexedrine :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#13
heb je adhd ofzo? :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Omdat illegale amfetamine makkelijker te verkrijgen is. (voor mij toch)

Wat een vaag topic trouwens. :confused:
B
BrandonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Saivy zei:
Omdat illegale amfetamine makkelijker te verkrijgen is. (voor mij toch)
Klik om te vergroten...
indeed
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
snoeppie25 zei:
Waarom gebruiken jullie geen toegestane amfetamines?
Klik om te vergroten...
Omdat je (over het algemeen :P ) van illegale minder nodig hebt, dat spaart geld, tijd=geld, dus geld=ook tijd, dus spaar je ook tijd, kan je nog wat leuks met die dingen doen ook!

(omfg, ik ben zo stoned, je hebt geen idee hoe logisch dit nu lijkt :openmouth: )
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb wel tijdje ritalin gebruikt.
moet je eerst het hele stripje gebruiken voor dat je ook maar iets voelt
dus je krijgt een lijn die de lengte heeft van een a4tje (linker boven hoek naar rechter onder hoek) en dan minstens een cm (of 2) breed (jup daar gaat je neus :rolleyes: )
en de volgende dag ben je egt BRAK.

nee ik hou 't wel op de illigale zooi! :rolleyes:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
legale drugs is niet cool genoeg jeweetoch
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
legale drugs is niet cool genoeg jeweetoch
Klik om te vergroten...
Als het leuk genoeg is wel :þ
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Relatine is daar ook nie voor gemaakt.. das methylfenidat en geen amfetamine

als je dexamfetamine hebt op voorschrijft dan kan dit echter wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."