Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet uitstelsyndroom

Het uitstelsyndroom

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het gaat dan ook nergens over.
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#2
:P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zucht.. vreemde mensen ook. :confused:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
Ok, ik snap het niet meer.
Klik om te vergroten...

nou ben jij lekker hihi begint er zelf over en weet het dan opeens niet meer... net ik 5 dagen op de pep... wahahaha :P
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Algemeen bekend is wel dat je door bijv. XTC ( en ik denk ook veel andere soorten drugs ) erg laks, lui, wordt op den duur. En dat je normaal gesproken "belangrijke" dingen helemaal niet meer zo belangrijk meer vind. Dit geld natuurlijk niet voor iedereen.

Had er eens iets over gelezen ergens, ben de link even kwijt. Wel heb ik het bij mezelf ook weleens gemerkt, maarja dit kan ook gewoon door de leeftijd komen, of omdat je simpelweg niet zo bent ingesteld. Wel experimenteer ik al 2 Jaar drugs, en dan ook echt van alles, maar wel met mate.
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heel herkenbaar, onverschilligheid over vanalles en nog wat. Ook de belangrijkere dingen, uitstellen uitstellen en uiteindelijk niet doen.. er komt niks meer uit je, behalve de leuke dingen ja (als je die nog ziet na tijd lang hardgaan zuipen en blowen) slechte zaak..
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben van mezelf al onverschillig, hardvochtig en makkelijk, maar hou er rekening mee, eroverheen zetten en gewoon doen, simpel doch effectief.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben van mezelf al een beetje zo en sinds de pep nog 3x zo erger
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb het in de maand mei altijd giga druk met school om het zo maar te zeggen. :grin:

Uitstellen is een serieus probleem bij mij, behalve de leuke dingen dan :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Same here...
Blijven uitstellen, weten dat er problemen gaan komen als je er niet meteen iets aan doet en zelfs dan niet in actie schieten.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik stel idd ook alles uit, tot het te laat is. Mijn kamer zou ik 2 jaar geleden al leeghalen, verslagen altijd op de laatste dag maken, voor examens leren zo uitstellen dat eht te laat is om te leren. Maar dit heb ik al gehad voor ik in aanraking kwam met drugs......
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Saivy zei:
Van wat gaan ze eigenlijk nog allemaal een ziekte maken? Als je iets niet kan volbrengen, jank dan niet zo en doe er wat aan.
Klik om te vergroten...

Verslaving is inmiddels een erkend ZIEKTEBEELD. In Nederland althans :mrgreen: . en dus niet een slechte gewoonte of gebrek aan wilskracht.

en bij verslaving komt vaak uitstelgedrag of passiviteit.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jep t hoort erbij. Denk dat het voor het grootste deel veroorzaakt word door oververmoeidheid. Bij ons, speed gebruikers maar ook bij de rest van de bevolking.. Er zijn steeds minder mensen die een fatsoenlijke nachtrust nemen.
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#14
hahaha wie heeft daar tegenwoordig nou geen last van?

ik lijd iig zwaar aan het uitstel syndroom
of ik nou nuchter ben of niet.
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als we de media en al die andere zever mogen geloven is het uitstelsyndroom een soort nieuwe ziekte aan het worden jawel ook bij niet gebruikers.Nu moet ik wel toegeven dat gedurende mijn aantal jaren van gebruiken dit bij mij persoonlijk wel enoooorm sterk is toegenomen.Alles stel ik uit maar dan ook echt alles ik denk voortdurend dat ik nog een zee van tijd heb maar dan plotst op een gegeven moment ist van shit is da nu al?? ik had graag eens geweten of dit bij andere gebruikers van pep ook voorkomt of ligt het enkel aan mij alvast thx voor de reakties
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
pitbullspikey zei:
Als we de media en al die andere zever mogen geloven is het uitstelsyndroom een soort nieuwe ziekte aan het worden jawel ook bij niet gebruikers.Nu moet ik wel toegeven dat gedurende mijn aantal jaren van gebruiken dit bij mij persoonlijk wel enoooorm sterk is toegenomen.Alles stel ik uit maar dan ook echt alles ik denk voortdurend dat ik nog een zee van tijd heb maar dan plotst op een gegeven moment ist van shit is da nu al?? ik had graag eens geweten of dit bij andere gebruikers van pep ook voorkomt of ligt het enkel aan mij alvast thx voor de reakties
Klik om te vergroten...

kan het bevestigen!!! ik heb zowat 4 weken mijn hond verwaarloosd door te leuk op speed... ik hou er gewoon maar effe mee op.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat heb ik al mn hele leven zowat :grin:

behalve bij leuke dingen dan, die regel ik altijd meteen
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
SperSIZEboon zei:
dat heb ik al mn hele leven zowat :grin:

behalve bij leuke dingen dan, die regel ik altijd meteen
Klik om te vergroten...

ja en dat ook hihi
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#19
herkenbaar :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van wat gaan ze eigenlijk nog allemaal een ziekte maken? Als je iets niet kan volbrengen, jank dan niet zo en doe er wat aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."