#1
Het gaat dan ook nergens over.
Saivy zei:Ok, ik snap het niet meer.
Saivy zei:Van wat gaan ze eigenlijk nog allemaal een ziekte maken? Als je iets niet kan volbrengen, jank dan niet zo en doe er wat aan.
. en dus niet een slechte gewoonte of gebrek aan wilskracht.pitbullspikey zei:Als we de media en al die andere zever mogen geloven is het uitstelsyndroom een soort nieuwe ziekte aan het worden jawel ook bij niet gebruikers.Nu moet ik wel toegeven dat gedurende mijn aantal jaren van gebruiken dit bij mij persoonlijk wel enoooorm sterk is toegenomen.Alles stel ik uit maar dan ook echt alles ik denk voortdurend dat ik nog een zee van tijd heb maar dan plotst op een gegeven moment ist van shit is da nu al?? ik had graag eens geweten of dit bij andere gebruikers van pep ook voorkomt of ligt het enkel aan mij alvast thx voor de reakties
SperSIZEboon zei:dat heb ik al mn hele leven zowat![]()
behalve bij leuke dingen dan, die regel ik altijd meteen

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."