Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethamfetamine

Methamfetamine

113 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je bent er gewoon gevoeilig voor of niet.. de meesten mensen wel dus.

Ikzelf kan ook iets super lekker vinden, zoals eventjes aan de Speed, maarja als het weer begint uit te werken kan ik altijd nog logisch nadenken zodat ik niet nog meer pak, en het gewoon op z'n beloops kan laten.. Daarna goed eten en lekker veel slapen. Omdat ik weet dat ik ook nog andere belangrijke dingen in het leven heb zoals Werken en school.

Het moet gewoon leuk recreatief blijven! :)
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dissonant zei:
Ik hoop dat ik nooit meth in m'n handen geduwd krijg op een feestje :P

Zou dat goed op mdma lijken qua textuur en smaak?
Klik om te vergroten...

Ik loop een beetje achter ook volgens mij.. :wave:

Hopelijk ga je het ook nooit als "partydrug" zien. Blijf lekker bij XTC/MDMA en Speed zo nu en dan, dat is nog het meest wijze, ook is dat ook niet gezond natuurlijk.

Keertje proberen kan ik ook wel inkomen, helaas ben ik het het nog nooit tegengekomen. Denk dat het ook bij die ene keer zal blijven omdat normale Amfetamine al voldoende fun is voor mij..
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Phreakingout zei:
Dissonant zei:
Ik hoop dat ik nooit meth in m'n handen geduwd krijg op een feestje :P

Zou dat goed op mdma lijken qua textuur en smaak?
Klik om te vergroten...

Ik loop een beetje achter ook volgens mij.. :wave:

Hopelijk ga je het ook nooit als "partydrug" zien. Blijf lekker bij XTC/MDMA en Speed zo nu en dan, dat is nog het meest wijze, ook is dat ook niet gezond natuurlijk.

Keertje proberen kan ik ook wel inkomen, helaas ben ik het het nog nooit tegengekomen. Denk dat het ook bij die ene keer zal blijven omdat normale Amfetamine al voldoende fun is voor mij..
Klik om te vergroten...

kijk dat is nu net het hele probleem = van mdmakristallen voel ik niet erg veel, en van xtcpillen word ik loom en liefjes... er gaat niks boven een knaller van een speedbom voor mij... hypereuforie, energie enzo :P
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doodkapje zei:
ik miss controlefreak heb echt discipline beyond normal, MAAR ik had de laatste weken ook een beetje last van sticky fingers wat speed betreft dus ik veronderstel dat dit altijd toch een kleverig goedje zal blijven!!!

het is gewoon te lekker!!!...
Klik om te vergroten...


Ik had zelf het geluk heel mijn leven competitievoetbal te spelen op een degelijk niveau. Verdient lekker wat bij en dan kan je het je niet permitteren echt te gaan overdrijven en maar te nemen wanneer je er zin in hebt.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fat Freddy's cat zei:
stop eerst zelf gewoon met speed voor je anderen gaat veroordelen over hun gebruik (niet kwaad bedoelt, gewoon een tip)
Klik om te vergroten...

Ik ga vrij verantwoordelijk om met drugs al zeg ik het zelf. En ik denk dat ik het waarschijnlijk best bij 1 keer kan houden. Maar toch doe ik het niet aangezien ik genoeg heb aan wat ik nu gebruik.

Maar meneertje topicmaker hier is 15, kom ik net tegen in een voorsteltopic. Ik krijg er gewoon kippenvel van dat iemand zo jong als hij, nog in zijn puberteit en nog geen idee heeft van wat hij wil met zijn leven aan de meth gaat zitten.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zal de puberteit wel wezen :P

Nee maar goed, topicstarter, je moet goed begrijpen dat drugs niet alleen maar leuk is. Er zit een groot risico aan vast, die misschien als volwassen persoon te behappen is, maar zeker als je nog in je ontwikkeling zit (of je het nou wilt of niet) moet je er gewoon ver weg van blijven. Later zul je me dankbaar zijn.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#7
Supervlieg zei:
Fat Freddy's cat zei:
stop eerst zelf gewoon met speed voor je anderen gaat veroordelen over hun gebruik (niet kwaad bedoelt, gewoon een tip)
Klik om te vergroten...

Ik ga vrij verantwoordelijk om met drugs al zeg ik het zelf. En ik denk dat ik het waarschijnlijk best bij 1 keer kan houden. Maar toch doe ik het niet aangezien ik genoeg heb aan wat ik nu gebruik.

Maar meneertje topicmaker hier is 15, kom ik net tegen in een voorsteltopic. Ik krijg er gewoon kippenvel van dat iemand zo jong als hij, nog in zijn puberteit en nog geen idee heeft van wat hij wil met zijn leven aan de meth gaat zitten.
Klik om te vergroten...

Ja en juist dan moet je er gewoon vanaf blijven omdat je hersenen e.d. nog volop in ontwikkeling zijn. Ook XTC en "normale" Speed gewoon links laten liggen.

Maarja je bent jong en je wil wat he.. :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
LEUK: MTV Documentaire over crystal meth.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#9
Supervlieg zei:
Het zal de puberteit wel wezen :P

Nee maar goed, topicstarter, je moet goed begrijpen dat drugs niet alleen maar leuk is. Er zit een groot risico aan vast, die misschien als volwassen persoon te behappen is, maar zeker als je nog in je ontwikkeling zit (of je het nou wilt of niet) moet je er gewoon ver weg van blijven. Later zul je me dankbaar zijn.
Klik om te vergroten...

Aight zal ik doen.
Dan maar lekker snacke.

:stoned:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iemand die documentaire op MTV gezien? Het was eerder een reallife soap en typisch MTV, maar ik vond er wel herkenbare dingen inzitten. Ook interessant dat het vanuit een neutraal perspectief gefilmd werd en niet zo flink overdreven als de meeste commercials.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bscw zei:
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over methamfetamine:
Is het schadelijker of minder schadelijk dan
Crystal Meth en raden jullie me aan het en
keer te testen ben beetje benieuwd.
't schijnt 2 keer zo hard te zijn als amfetamine.

RESPECT :stoned:
Klik om te vergroten...

ga naar google en zoek bij afbeeldingen meth face en meth mouth :wink: is kijken hoe enthousiast je nog gaat zijn :grin:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#12
Domste drug ooit meth =/
De crash is zo erg dat je na eenmalig gebruik ervoor kiest om ermee door te gaan of nooit meer te gebruiken.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#13
Armani7 zei:
Bscw zei:
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over methamfetamine:
Is het schadelijker of minder schadelijk dan
Crystal Meth en raden jullie me aan het en
keer te testen ben beetje benieuwd.
't schijnt 2 keer zo hard te zijn als amfetamine.

RESPECT :stoned:
Klik om te vergroten...

ga naar google en zoek bij afbeeldingen meth face en meth mouth :wink: is kijken hoe enthousiast je nog gaat zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Alsjeblieft zeg alsof benzo zo gezond is :grin:
b
boterkoek17Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
Dissonant zei:
Ik hoop dat ik nooit meth in m'n handen geduwd krijg op een feestje :P

Zou dat goed op mdma lijken qua textuur en smaak?
Klik om te vergroten...

Ik loop een beetje achter ook volgens mij.. :wave:

Hopelijk ga je het ook nooit als "partydrug" zien. Blijf lekker bij XTC/MDMA en Speed zo nu en dan, dat is nog het meest wijze, ook is dat ook niet gezond natuurlijk.

Keertje proberen kan ik ook wel inkomen, helaas ben ik het het nog nooit tegengekomen. Denk dat het ook bij die ene keer zal blijven omdat normale Amfetamine al voldoende fun is voor mij..
Klik om te vergroten...

kijk dat is nu net het hele probleem = van mdmakristallen voel ik niet erg veel, en van xtcpillen word ik loom en liefjes... er gaat niks boven een knaller van een speedbom voor mij... hypereuforie, energie enzo :P
Klik om te vergroten...

daar sluit ik me bij aan
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
boterkoek17 zei:
Doodkapje zei:
Phreakingout zei:
Dissonant zei:
Ik hoop dat ik nooit meth in m'n handen geduwd krijg op een feestje :P

Zou dat goed op mdma lijken qua textuur en smaak?
Klik om te vergroten...

Ik loop een beetje achter ook volgens mij.. :wave:

Hopelijk ga je het ook nooit als "partydrug" zien. Blijf lekker bij XTC/MDMA en Speed zo nu en dan, dat is nog het meest wijze, ook is dat ook niet gezond natuurlijk.

Keertje proberen kan ik ook wel inkomen, helaas ben ik het het nog nooit tegengekomen. Denk dat het ook bij die ene keer zal blijven omdat normale Amfetamine al voldoende fun is voor mij..
Klik om te vergroten...

kijk dat is nu net het hele probleem = van mdmakristallen voel ik niet erg veel, en van xtcpillen word ik loom en liefjes... er gaat niks boven een knaller van een speedbom voor mij... hypereuforie, energie enzo :P
Klik om te vergroten...

daar sluit ik me bij aan
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
Vriendjes worden? pb maar dan!!!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over methamfetamine:
Is het schadelijker of minder schadelijk dan
Crystal Meth en raden jullie me aan het en
keer te testen ben beetje benieuwd.
't schijnt 2 keer zo hard te zijn als amfetamine.

RESPECT :stoned:
Klik om te vergroten...

ga naar google en zoek bij afbeeldingen meth face en meth mouth :wink: is kijken hoe enthousiast je nog gaat zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Alsjeblieft zeg alsof benzo zo gezond is :grin:
Klik om te vergroten...

volges mij toch gezonder als meth :grin:
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#17
Armani7 zei:
Bscw zei:
Armani7 zei:
Bscw zei:
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje over methamfetamine:
Is het schadelijker of minder schadelijk dan
Crystal Meth en raden jullie me aan het en
keer te testen ben beetje benieuwd.
't schijnt 2 keer zo hard te zijn als amfetamine.

RESPECT :stoned:
Klik om te vergroten...

ga naar google en zoek bij afbeeldingen meth face en meth mouth :wink: is kijken hoe enthousiast je nog gaat zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Alsjeblieft zeg alsof benzo zo gezond is :grin:
Klik om te vergroten...

volges mij toch gezonder als meth :grin:
Klik om te vergroten...

Waar zie je het nut van in om een benzopil te slikken?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een benzootje na meth is niks mis mee, om de boel een beetje te sussen.
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#19
erwin krol zei:
Een benzootje na meth is niks mis mee, om de boel een beetje te sussen.
Klik om te vergroten...

dat wel.
maar zomaar en benzo slikken
of om stoer te zijn of watdan ook is niet slim.

peace :stoned:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Bscw zei:
erwin krol zei:
Een benzootje na meth is niks mis mee, om de boel een beetje te sussen.
Klik om te vergroten...

dat wel.
maar zomaar en benzo slikken
of om stoer te zijn of watdan ook is niet slim.

peace :stoned:
Klik om te vergroten...

ik krijg ze om medische redenen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."