#1
Je bent er gewoon gevoeilig voor of niet.. de meesten mensen wel dus.
Ikzelf kan ook iets super lekker vinden, zoals eventjes aan de Speed, maarja als het weer begint uit te werken kan ik altijd nog logisch nadenken zodat ik niet nog meer pak, en het gewoon op z'n beloops kan laten.. Daarna goed eten en lekker veel slapen. Omdat ik weet dat ik ook nog andere belangrijke dingen in het leven heb zoals Werken en school.
Het moet gewoon leuk recreatief blijven!![:)]()
Ikzelf kan ook iets super lekker vinden, zoals eventjes aan de Speed, maarja als het weer begint uit te werken kan ik altijd nog logisch nadenken zodat ik niet nog meer pak, en het gewoon op z'n beloops kan laten.. Daarna goed eten en lekker veel slapen. Omdat ik weet dat ik ook nog andere belangrijke dingen in het leven heb zoals Werken en school.
Het moet gewoon leuk recreatief blijven!

