Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en neus dicht zitten

Pep en neus dicht zitten

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hehe, ik krijg aan de kant waarmee ik snuif een ingezakte neusvleugel. Kwam Serenity ineens mee, gelijk diepe schaamte en junk-feelings aan mijn kant. Maar de volgende dag was het weer normaal, niets meer te zien :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hej,

Me neus gaat dicht zitten als ik speed gebruik ?
Wie heeft hier meer last van ?

Normaal effect of niet ?
Toch maar is speed laten testen..

Mvg, Japi-10
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je hoeft maar één ding te doen om 'm weer open te maken.. :P __//

Mijn rechterneusgat zit wel zowat altijd dicht, redelijk irritant.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#4
niet echt normaal want speed lost helemaal op in je neus...
dus als het goed is zou het een dikke doorzichtige slijm moeten zijn als je hem dadelijk na het snuiven terug uitsnut...
alles wat wit blijft zijn onzuiverheden!!! :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Je hoeft maar één ding te doen om 'm weer open te maken.. :P __//

Mijn rechterneusgat zit wel zowat altijd dicht, redelijk irritant.
Klik om te vergroten...
a
aweljaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat is volkomen normaal, na het weekend zit de mijne ook altijd dicht, lost zich op tegen dinsdag-woensdag om er terug te kunnen invliegen.

Het beschadigd je neus aan de binnekant, krijg je wondjes/korstjes waardoor ie makkelijker verstopt.
Het is straf spul, als je een paar maand eenzelfde cd doosje gebruikt krijg je de sporen er ook niet meer af :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
alleen last van als ik heel veel gesnoven heb, me neus zit dan gewoon "vol"
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#8
Totdat je een keer een verkeerde lading speed in je handen krijgt. Binnen een maand was ik mn tussenschot kwijt. Gelukkig heb ik niet z'n grote neus en blijft de huid wel in model. Maar toch, best wel vervelend idee.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was :grin:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik verkouden ben en ik neem speed, dan gaat het juist over!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was :grin:
Klik om te vergroten...

wie wat bewaart heeft wat :grin: :grin:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
^heb ik met coke. Nooit speed gedaan dus nouja.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Als ik verkouden ben en ik neem speed, dan gaat het juist over!
Klik om te vergroten...
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
Dat je dan snuift maar t lukt dan niet. Vervolgens haal je je neus keihard op om erachter te komen dat een nieuw snuifje eigenlijk helemaal niet nodig was :grin:
Klik om te vergroten...

Wij roepen dan altijd allemaal: BONUS! :mrgreen:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmm kwestie van ervaring op doen dat snuiven dus..
Dus ieder zijn manier denk ik zo :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja met cocaine word mijn neus ook altijd lekker ''vrij''.
Speed daarin tegen helaas ..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Japi-10 zei:
Ja met cocaine word mijn neus ook altijd lekker ''vrij''.
Speed daarin tegen helaas ..
Klik om te vergroten...
tot je s'avonds in je bed ligt...
speed gaat er zonder een strijd uit maar sossa als je doorgesnoven hebt heeft nog wel eens de neiging om erin te blijven tot na je geslapen hebt!! :) :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had trouwens een keer met 0,5 gram pep ofzo,dat ik de volgende morgen een ''snotroggel'' (IEELL EEN SNOTROGGEL :openmouth: ) dat er wat gele speed tussen zat.

Sindsdien maak ik de lijnen nog fijner.
Dan worden ze ook wat groter en gaan ze erin als botor.
Ja een fijnere lijn levert uiteindelijk ook minder pijn.
En schonere neus en dat zonder witte reus.
Ik voel me nu best een Rap-kneus :flushed:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Japi-10 zei:
Had trouwens een keer met 0,5 gram pep ofzo,dat ik de volgende morgen een ''snotroggel'' (IEELL EEN SNOTROGGEL :openmouth: ) dat er wat gele speed tussen zat.

Sindsdien maak ik de lijnen nog fijner.
Dan worden ze ook wat groter en gaan ze erin als botor.
Ja een fijnere lijn levert uiteindelijk ook minder pijn.
En schonere neus en dat zonder witte reus.
Ik voel me nu best een Rap-kneus :flushed:
Klik om te vergroten...
Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Supervlieg zei:
Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..
Klik om te vergroten...

Dan moet je snuiven alsof je je neus steeds in hele kleine haaltjes ophaalt, en niet in één keer inademen zegmaar :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."