#1
Haha meestal ben ik dan al vrij vaag dat t me geen zak boeitDelirium zei:Supervlieg zei:Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..
Dan moet je snuiven alsof je je neus steeds in hele kleine haaltjes ophaalt, en niet in één keer inademen zegmaar![]()
