Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPep en neus dicht zitten

Pep en neus dicht zitten

23 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Delirium zei:
Supervlieg zei:
Liever niet te fijn, want dan schiet het me keelgat in met als gevolg ik een minuut lang naar adem sta te happen..
Klik om te vergroten...

Dan moet je snuiven alsof je je neus steeds in hele kleine haaltjes ophaalt, en niet in één keer inademen zegmaar :)
Klik om te vergroten...
Haha meestal ben ik dan al vrij vaag dat t me geen zak boeit :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
De laatse keer dat ik speed snoof heb ik wat ontdekt.
Had hem deze keer langer onder de lamp gehouden (dus droger).

Dit keer werd me neus wel lekker vrij,en kon ik heerlijk ademenen door bijde neusgaten.Ik denk dus dat het kwam dat het vorige keer te nat was.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Japi-10 zei:
De laatse keer dat ik speed snoof heb ik wat ontdekt.
Had hem deze keer langer onder de lamp gehouden (dus droger).

Dit keer werd me neus wel lekker vrij,en kon ik heerlijk ademenen door bijde neusgaten.Ik denk dus dat het kwam dat het vorige keer te nat was.
Klik om te vergroten...
da is alsnog niet normaal....
zoals ik hierboven al heb gezegd word speed een doorzichtige waterachtige snottebel in je neus,die zeer snel doorkomt als je wat optrekt...
alles wat wit blijft is onzuiver...
pure(pasta) spd lost 100% op in water(zoals ook speed shots worden bereid bv :P :) )
ongeacht of je natte of hele droge snuift,binnen de minuut moet hij opgelost zijn en krijg je een druipneus...
en die moet je wel op trekken want anders loopt je speed je neus uit(wat niet echt aangenaam is) :P :) :wave:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm oke.
Njah was iig blij dat ik het niet meer had :) .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."