Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik morgen al slapen als ...

Kan ik morgen al slapen als ...

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik binne een uurtje of 2 lijntje speed snuif?

Want euh , jah , mense die mijn vorige topic ebben gelezen weten dat ik hier klein grammetje heb liggen , maar ik heb maandag men eerste examen en wil toch beetje uitgeslapen zijn ? dus , Denken jullie dat ik morgen al kan slapen als ik nu 1 lijntje doe , hijs wel redelijk goed iets van boven 50 - 55 % puur ? :wave: doeiii
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat kan niemand je zeggen denk ik :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan t ook gewoon niet doen als je maandag dat examen wilt halen..

Prioriteiten stellen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ergens tussen nu en je examen is er wel een goede kans dat je kan slapen denk ik, maar als dat toevallig zo tussen zondag 1600 en 2400 uitkomt denk ik dat het je examen nog niet bevorderd :)
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik dacht zo binne half uurtje lijntje te snuive me me vriend , en morgen dan rond 8 uur savonds gaan slapen dat ik lekker uitgeslapen ben , De verleiding is Zeer groot ... =P
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik dacht vnaaf wel nog te gaan leren aangezien ik niet meer zal kunnen slapen ...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oftewel, je weet dat je het niet moet doen, maar je hoort graag van een stel junkies dat je het wel moet doen :)

ok, heel die gram op snuiven !
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd,snuif nou maar gewoon. jammer dan als je niet kunt slapen

iemand moet toch de plafonddienst draaien
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Okkkk.... Lijntje ligt klaar ... gow =P exame zal wel lukke denkek
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey Flowkes, gebruik volgende keer eens die 2 ballen in je kop, getiteld: Ogen. Een vraag over speed hoort niet in het XTC forum thuis.

//Topic moved.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ En wat nou als die een bink is? :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap het niet; je wilt aan de speed maar ook slapen??? Wie denkt er nou aan slapen als hij/zij speed gebruikt???? Als het zo belangrijk is wat je te doen heb na het weekend en je vertrouwd het niet dan doe je het toch een paar dagen of een weekend later?
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar liggen je prioriteiten?
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
Je kan t ook gewoon niet doen als je maandag dat examen wilt halen..

Prioriteiten stellen.
Klik om te vergroten...

absoluut! :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."