#1
ik binne een uurtje of 2 lijntje speed snuif?
Want euh , jah , mense die mijn vorige topic ebben gelezen weten dat ik hier klein grammetje heb liggen , maar ik heb maandag men eerste examen en wil toch beetje uitgeslapen zijn ? dus , Denken jullie dat ik morgen al kan slapen als ik nu 1 lijntje doe , hijs wel redelijk goed iets van boven 50 - 55 % puur ?
doeiii
Want euh , jah , mense die mijn vorige topic ebben gelezen weten dat ik hier klein grammetje heb liggen , maar ik heb maandag men eerste examen en wil toch beetje uitgeslapen zijn ? dus , Denken jullie dat ik morgen al kan slapen als ik nu 1 lijntje doe , hijs wel redelijk goed iets van boven 50 - 55 % puur ?
doeiii