#1
't is een vrouw ![:)]()
Northawke zei:Klopt, maar we hebben dus ook al een aantal jaren ervaring in hoe hij er uitziet als hij bepaalde dingen gebruikt. Ik dacht zelf meer aan een combinatie van speed en heroine, aangezien hij ook net een abces aan z'n been gehad heeft, naar mijn mening van het spuiten. Laten we zo zeggen, als het in z'n buurt geweest is, heeft 'ie het gebruikt.
Maar je hebt gelijk, we moeten niet te snel conclusies trekken. En zelfs als 'ie aan de meth zit, dan is er alleen weer een laag bij het probleem gekomen.
Phreakingout zei:Dat zijn nooit leuke dingen nee, maar als hij al vanaf zijn 18e jaar serieus verslaafd is, dan kan zijn uiterlijk overal wel van komen eigenlijk. Met heroine, normale amfetamine, enz.
Ik bedoel als je jezelf gaat verwaarlozen en amper eet ga je er gewoon zo uitzien.
Northawke zei:Phreakingout zei:Dat zijn nooit leuke dingen nee, maar als hij al vanaf zijn 18e jaar serieus verslaafd is, dan kan zijn uiterlijk overal wel van komen eigenlijk. Met heroine, normale amfetamine, enz.
Ik bedoel als je jezelf gaat verwaarlozen en amper eet ga je er gewoon zo uitzien.
Dat heb ik zelf ook gezegd, maar zoals ik al eerder zei, na zo'n periode heb je ook ervaring in hoe iemand er uitziet na bepaalde periodes in z'n drugsgebruik. Dit keer vonden ze hem er zo anders uit zien en dat dan gecombineert met al die verhalen die je hoort over meth... tja.

Northawke zei:Nog twee zeer informatieve posts erbij.Bedankt. Ik zal ook even een update geven.
Waarschijnlijk is de angst ongegrond geweest. Hij is hier nu een week, bijna constant onder observatie, behalve als hij slaapt en hier in de omgeving heeft hij geen contacten meer. Dus als hij met de meth bezig was geweest, dan hadden we onderhand al heel wat afkickverschijnselen gezien. Godzijdank was het allemaal een storm in een glas water. In ieder geval bedankt voor alle reacties.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."