#1
^ Dat dan weer wel 
Al zijn de meeste hier nog gekker dan een verkeerd om draaiende draai deur. xD

Al zijn de meeste hier nog gekker dan een verkeerd om draaiende draai deur. xD

ExceptionalInsight zei:Ik hoor Lysergine al denken.. "Cafeïne!"

Lake zei:Was het je eerste keer speed? Want het heeft mij ook een paar keer geduurd om te ontdekken wat er nou écht zo tof aan was.
En de meeste DF-ers houden van verantwoordelijk gebruik, of je die adviezen ter harte neemt is jouw keuze, maar we willen het niet op ons geweten hebben dat iemand zich de tering in snuift zonder dat we hem van de risico's hebben geinformeerd.
Lake zei:Tsja, pep belooft niets anders dan de naam: een oppepper. Ik vind de rush die je er van krijgt heel lekker, maar dat is iets wat je moet leren herkennen en waarderen denk ik. En voor de rest ben je heel alert.. het kan zijn dat je er meer van verwacht had.. ik zou zeggen probeer het nog 1 of 2x en vorm daarvoor nog niet je definitieve oordeel.

B a r t zei:klopt ik wil ook t pad kwijd zijn met drugs, dat vind juist het leuke eraan, een andere realiteit.
toen mijn broer erachter kwam dat ik drugs wel interresant vond :P
zei die je moet het doen omdat het leuk is niet alleen omdat het lekker is (tuurlijk is het ook wel lekker).
vind ik mezelf wel in en pep hoort daar niet bij, want het leek mij niet dat mn avond er zoveel beter op was geworden al had ik nuchter gegaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."