Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer pep, niet bijzonder

1e keer pep, niet bijzonder

37 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#1
XTC-effect wordt grotendeels teniet gedaan als je gaat snuiven tussendoor.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tsja, pep belooft niets anders dan de naam: een oppepper. Ik vind de rush die je er van krijgt heel lekker, maar dat is iets wat je moet leren herkennen en waarderen denk ik. En voor de rest ben je heel alert.. het kan zijn dat je er meer van verwacht had.. ik zou zeggen probeer het nog 1 of 2x en vorm daarvoor nog niet je definitieve oordeel.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
probeer het eens in een capsule te doen , snuiven geeft bij mij ook best wel ander gevoel dan een bommetje..
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#4
capsule´s weet ik mn god nog niet hoe ik daaraan moet komen, maar kan ik het ook in een vloeitje doen en dan inslikken?
lijkt mij van wel toch?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Lake zei:
Tsja, pep belooft niets anders dan de naam: een oppepper. Ik vind de rush die je er van krijgt heel lekker, maar dat is iets wat je moet leren herkennen en waarderen denk ik. En voor de rest ben je heel alert.. het kan zijn dat je er meer van verwacht had.. ik zou zeggen probeer het nog 1 of 2x en vorm daarvoor nog niet je definitieve oordeel.
Klik om te vergroten...

Dat zijn mooie woorden mag ik die kopieren naar de stickie ?

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ In de smartshop en ja, vloeitje kan ook (:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van mij mag je Stonie.

En ja capsules kun je in de smartshop krijgen, kost echt geen drol.. en ik bedoel echt helemaal niets.. dus daarom hoef je het niet te laten.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Te veel mensen willen van drugs gelijk "waus" zijn en spacen, maarja dat krijg je met Speed niet voor elkaar. Dit is ook niet te vergelijken..

Wat je wel krijgt is natuurlijk super veel energie, een ontiegelijk lekkere rush van uren lang. Je hebt het gevoel dat je de wereld aan kan, super veel zelfvertrouwen en als je verlegen bent ben je dat niet meer. En je bent er nog lekker met je koppie bij. Echt niks is beter dan dat vind ik zelf.

En als het uit begint te werken kan je maar beter zorgen dat je een vriendinnetje in de buurt hebt ..

:rolleyes:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#9
klopt ik wil ook t pad kwijd zijn met drugs, dat vind juist het leuke eraan, een andere realiteit.

toen mijn broer erachter kwam dat ik drugs wel interresant vond :P

zei die je moet het doen omdat het leuk is niet alleen omdat het lekker is (tuurlijk is het ook wel lekker).

vind ik mezelf wel in en pep hoort daar niet bij, want het leek mij niet dat mn avond er zoveel beter op was geworden al had ik nuchter gegaan.
M
MarSNELLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn eerste ervaring was op een houseparty. Ik had verschrikkelijk veel genomen, maar had zelf niet in de gaten hoe lijp ik was. Ik had een enorme lulkik, maar had dat zelf niet in de gaten. Het begon eigenlijk pas een paar keer later leuker te worden. Toen leerde ik het gevoel herkennen zeg maar. Het gevoel van pep is veel neutraler dan een drug als MDMA en is daar dus ook niet mee te vergelijken (en dat moet je ook niet willen doen). Ik ben juist gaan houden van het heldere gevoel dat bij pep hoort. Ik vind die roes die je van MDMA/XTC krijgt minder leuk als het heldere gevoel van pep. En je bent goedkoper uit, want MDMA/XTC is eerder uitgewerkt als pep. Maar smaken mogen natuurlijk verschillen.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn eerste keer was ops chool, en ook laatste keer trouwens
daarna moest ik fitnessen. mn hartslag was iets van 185 :P

nja echt geweldig vond ik het niet, eerder wazig/irritant. en het uitspacen was al helemaal kut, vet ziek gevoel enzo :confused:

FUCK PEP
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
B a r t zei:
klopt ik wil ook t pad kwijd zijn met drugs, dat vind juist het leuke eraan, een andere realiteit.

toen mijn broer erachter kwam dat ik drugs wel interresant vond :P

zei die je moet het doen omdat het leuk is niet alleen omdat het lekker is (tuurlijk is het ook wel lekker).

vind ik mezelf wel in en pep hoort daar niet bij, want het leek mij niet dat mn avond er zoveel beter op was geworden al had ik nuchter gegaan.
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik ook! Je moet drugs gebruiken omdat je dan een geweldige avond kan meemaken, niet zoals een vriend van me zei: "om me even niet meer depressief te voelen". Dan heb je dus totaal de verkeerde instelling vind ik... :smilingimp:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ExceptionalInsight zei:
Ik hoor Lysergine al denken.. "Cafeïne!"
Klik om te vergroten...
haha same here :beer:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo

ik ben 17 jaar oud, 1.90m lang en weeg 78 kilo
en gister heb ik een halve gram speed opgesnoven binnen anderhalf uur.
een vriendin van me deed hetzelfde (net zo oud als ik en een kop kleiner)

ik voelde me leeg en opgefokt, ik dacht heel neutraal en alles was maar zoals het was, het was eigenlijk saai. maar ik dacht het hoord zo en ik heb er een mooie dag van gemaakt ( van smiddags 2 uur tot de volgende ochtend 8 uur )

vervolgens even het napraten over hoe het was, ik vond het saai en zei ik ga weer lekker trug naar de MDMA.

maar zij wil niks anders meer zegt ze.


kan het dat speed gewoonweg niet mijn drugs is of heb ik misschien wat fout gedaan, ik wil het nog best een keer doen zoiezo, maar ik zou toch wel het maximale eruit willen halen.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Help :')
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik hoor Lysergine al denken.. "Cafeïne!"
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik weet er echt niks van hoor, maar is het een gewoonte om de eerste keer meteen een halve gram naar binnen te proppen? Ik ben voorzichtig met 100 mg begonnen, en heb een hele fijne uitwerking gehad...Iemand?

Hemi
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je 500mg de eerste keer naar binnen werkt weet je inderdaad niet waar je het moet zoeken en voel je je hardstikke beroerd :beer:
B
B a r tLid
01-01-2024, 00:00
#19
het vreemde is dus dat mijn vriendin wel echt een hele goede "speed" ervaring heb gehad en het ook echt meteen weer wil vandaag, ik doe het liever weer over 2 maanden ofzo.

maar het vreemde is dus dat we beide gewoon dezelfde speed hadden, en dat zij veel meer tevreden is dan ik, heeeeel veel meer zelfs...

ik ga gauw denken dat ik in ieder geval wat fout heb gedaan,

behalve dan dat we het veel te snel hebben opgesnoven :P
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Iedere persoon reageert anders op dezelfde drug, ook bij dezelfde speed. Als mijn vrouw minder dan 200 mg neemt, wordt ze echt chagrijnig en kribbig. Vanaf 200 mg voelt ze zich pas goed en lekker. Het is maar een kleintje van 1.60, en van de meeste drugs heeft ze maar erg weinig nodig, maar speed blijkbaar niet. Als ik 100 mg pak (op nuchtere maag), voel ik binnen een half uur een heerlijke rush, klets ik de oren van je kop, en loop ik mezelf voorbij. 1.95, vanmorgen 88.9 kg :mrgreen:

Hadden jij en je vriedin van tevoren iets gegeten? Waren jullie beiden goed uitgerust? Hoe was jullie gemoedstoestand, stond je vriendin er vooraf al positiever tegenover? Allemaal factoren die m.i. mede het effect bepalen.

Hemi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."