Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijn bij het snuiven

Pijn bij het snuiven

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ervaar warme tintelingen meestal als prettig. Misschien bedoel jij hete steken?
M
MarckyLid
01-01-2024, 00:00
#2
hey ben 17 jaar en doe ongeveer 2gr speed per maand ( feestjes alleen)

Maar als ik het net heb gesnoven krijg ik en warm en tintelend gevoel vanachter in me hoofd en doet redelijk veel pijn (vind ik)

gaat dit weg na een tijd of is het voor de rest van je leven als je speed pake ? :tongueout:

Ben net nieuw :)
M
MarckyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja warme tintelende steken :)

het duurt maar 5-10 min maar vind het echt lastig
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoort erbij int begin.. na verloop van tijd voel je het niet/nauwelijks meer en ist fijn.
M
MarckyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kej bedankt :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bullshit, ik voel t na al die tientallen keren nog steeds even hard, zelfs harder. En hoe meer ik snuif op n avond des te meer pijn t doet.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het branderige in mijn neus merk ik nog wel gewoon, maar ik heb er geen problemen meer mee, ben er aan gewend zeg maar en ervaar het dus ook niet echt meer als pijn..

Maar de gore smaak als het in je strot komt :kots:
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ik nog nooit last van gehad eerlijk gezegd...
I
IllustratedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Speed vernauwt de aderen, dus komt er meer druk op.
Altijd uitkijken als je steken voelt in hersenen, een blokade kan leiden tot een herseninfarct.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#10
is het niet dat amphitame's de bloedstroom versnelt.
en caffeine's de aderen vernauwd ?

heb hier geen probleem mee.
maar wat ik wel heb , is dat als ik bvb nies
of geeuw , dat ik een prikkerig gevoel vanuit men hersenen krijg die traag naar men neus trekken.
dat doet pas pijn , elke keer dat gebuuirt krijg ik een traan in men rechter oog (het neusgat waar ik altijd alles mee naar binnen werk :wink:)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
gwn bommetje steken. als je er last van blijft hebben of lastig vindt :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind dat branden juist altijd wel een beetje lekker.... :rolleyes:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marla Singer zei:
Ik vind dat branden juist altijd wel een beetje lekker.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

vind ik ook en die tintelingen en de vage smaak zelfs ook

ik zou nu best weer eens een lijntje willen pakken eigenlijk...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dr. Tommy zei:
Marla Singer zei:
ik zou nu best weer eens een lijntje willen pakken eigenlijk...
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Dat heb ik nou ook..... :rolleyes: Doe ik toch maar niet, heb nu enkel dex in huis liggen en daar kan ik op een of andere manier dus wel goed van af blijven!
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
heb nu enkel dex in huis liggen en daar kan ik op een of andere manier dus wel goed van af blijven!
Klik om te vergroten...

Oh? Zonde om te laten liggen anders..... :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#16
3970 zei:
Marla Singer zei:
heb nu enkel dex in huis liggen en daar kan ik op een of andere manier dus wel goed van af blijven!
Klik om te vergroten...

Oh? Zonde om te laten liggen anders..... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Komt wel op hoor! Het is alleen makkelijker voor ons om hier van af te blijven... :wink:
s
slashLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dr. Tommy zei:
Marla Singer zei:
Ik vind dat branden juist altijd wel een beetje lekker.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

vind ik ook en die tintelingen en de vage smaak zelfs ook

ik zou nu best weer eens een lijntje willen pakken eigenlijk...
Klik om te vergroten...

Whahaha! Ja, als je t erover heb..
Had in t begin ook altijd onwijse pijn, moest ik me echt een kwartier 'voorbereiden'! Nu vind ik t wel wat hebben als t je neus in brandt!
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dr. Tommy zei:
ik zou nu best weer eens een lijntje willen pakken eigenlijk...
Klik om te vergroten...
Net gedaan! :beer:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pijn bij snuiven vind ik fijn. Hoort bij speed vind ik. Neus mag branden. Maar het moet natuurlijk geen keiharde pijn in je kop kop doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."