Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRegelmatig gebruiken van speed, effect op je gebit.

Regelmatig gebruiken van speed, effect op je gebit.

33 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
wat is dan je nieuwe handel? :wave:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat dan, speed met xylitol? :P
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, maar je doet t niet slecht. Alhoewel ik zelf niet eens speed met xylitol had kunnen verzinnen, maar ben er nog niet uit of dat een goed of een slecht ding is :mrgreen:








Pepjunkies :sunglasses: :mrgreen:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#4
die link had ik ook niet gelegd, klinkt verder wel winstgevend.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn gebit is helemaal verrot, vroeger interesseerde het me geen bal :P Maar nu heb ik wel spijt.. 2 kiezen zijn al getrokken, 4 moeten er nog volgen, en nog een stuk of 20 gaatjes laten vullen. Ik kan amper een cola drinken of het doet pijn.

Wat ik wel merk en dus ook doe de laatste tijd is dit: Telkens als je die vieze reppige smaak in je mond krijgt, effe mond spoelen met Hextril ofzo, en daarna tanden GOED poetsen. Dan vind ik het gelijk ook een stuk makkelijker om te eten, want ik heb meestal door te knarsen het gevoel alsof ik iemand anders zn tanden in mn mond heb zitten.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#6
is hextril zo'n mondspoeldrankje?
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
xpressurself zei:
is hextril zo'n mondspoeldrankje?
Klik om te vergroten...

Yep.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen. :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Parodontax tandpasta is ook een aanrader! Voor de meesten niet favoriet vanwege de zoutige - en sterke pepermuntsmaak, maar daar wen je snel aan. Speed is ook een aanslag op je tandvlees namelijk, het ontsteekt sneller. In Parodontax zitten kruiden die helpen om je tandvlees gezonder te houden en ik persoonlijk heb er goede ervaringen mee! Ongezond tandvlees zorgt ervoor dat je tanden losser gaan zitten en in het ergste geval - in een verder stadium - kunnen ze zelfs uitvallen!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#10
En er zit salvia in paradontax :)
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#11
Supervlieg zei:
Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen. :)
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik echt het rotste aan snuiven, slijmen wat precies van in je neus helemaal tot in je maag doorlopen wat je maar niet krijgt afgeslikt. Ik krijg er altijd kotsneigingen van. Rochelen helpt niet echt bij mij, ik had neusspray die wel redelijk hielp en zelfs een beetje naar pep proefde maar die ligt nog in Tienen :<
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drop the bomba's !!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
chrzz zei:
Supervlieg zei:
Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen. :)
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik echt het rotste aan snuiven, slijmen wat precies van in je neus helemaal tot in je maag doorlopen wat je maar niet krijgt afgeslikt. Ik krijg er altijd kotsneigingen van. Rochelen helpt niet echt bij mij, ik had neusspray die wel redelijk hielp en zelfs een beetje naar pep proefde maar die ligt nog in Tienen :<
Klik om te vergroten...

Jah kotsneigingen te goor.. soms trek ik ze met vinger los en dan trek je de hele boel mee :sunglasses:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
chrzz zei:
Supervlieg zei:
Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen. :)
Klik om te vergroten...

Ja dat vind ik echt het rotste aan snuiven, slijmen wat precies van in je neus helemaal tot in je maag doorlopen wat je maar niet krijgt afgeslikt. Ik krijg er altijd kotsneigingen van. Rochelen helpt niet echt bij mij, ik had neusspray die wel redelijk hielp en zelfs een beetje naar pep proefde maar die ligt nog in Tienen :<
Klik om te vergroten...

Jah kotsneigingen te goor.. soms trek ik ze met vinger los en dan trek je de hele boel mee :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Bah.. dat klinkt wel heel erg smerig, ik heb daar nooit zo'n last van, en zeker niet zo erg dat ik met m'n vinger slijm los kan trekken achter uit me keel.. :kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."