#1
wat is dan je nieuwe handel? 



xpressurself zei:is hextril zo'n mondspoeldrankje?
Supervlieg zei:Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen.![]()
chrzz zei:Supervlieg zei:Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen.![]()
Ja dat vind ik echt het rotste aan snuiven, slijmen wat precies van in je neus helemaal tot in je maag doorlopen wat je maar niet krijgt afgeslikt. Ik krijg er altijd kotsneigingen van. Rochelen helpt niet echt bij mij, ik had neusspray die wel redelijk hielp en zelfs een beetje naar pep proefde maar die ligt nog in Tienen :<
Supervlieg zei:chrzz zei:Supervlieg zei:Dat inmens plakkerige zooitje achter in je kel is ook een killer hoor. Blijft altijd wel wat amfetamine achter zitten en de doorgang naar je mond is snel gemaakt. Dus doe gewoon lekker op zn tijd van onder uit je tenen die zooi helemaal losroggelen, scheelt ook meteen schade aan je huig en eten gaat bij al zonder enige problemen.![]()
Ja dat vind ik echt het rotste aan snuiven, slijmen wat precies van in je neus helemaal tot in je maag doorlopen wat je maar niet krijgt afgeslikt. Ik krijg er altijd kotsneigingen van. Rochelen helpt niet echt bij mij, ik had neusspray die wel redelijk hielp en zelfs een beetje naar pep proefde maar die ligt nog in Tienen :<
Jah kotsneigingen te goor.. soms trek ik ze met vinger los en dan trek je de hele boel mee![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."