#1
Beste manier voor mij is nog steeds :
Verse pasta even snel drogen met een lampje erbij, na een paar minuutjes kloten met je pasje, en dan nog een paar keer kloten met je pasje tot het een mooi fijn bergje poeder wordt.
Dan alvast een paar mooie lijntje klaarleggen; nu even je neus even snel doorspoelen met water en zorgen dat het mooi schoon is daarbinnen en goed doorloopt en niet verstopt is.
En dan gelijk als het nog nat is daarbinnen een mooie lijn bij elk neusgat naarbinnen, en dan genieten van het lekkere branderige gevoel en dan de komende minuten wachten tot het zalige gevoel opkomt.![:hearteyes:]()
Zelf heb ik dan het gevoel dat het het beste blijft plakken daarbinnen, en het dus het beste wordt opgenomen.
Verse pasta even snel drogen met een lampje erbij, na een paar minuutjes kloten met je pasje, en dan nog een paar keer kloten met je pasje tot het een mooi fijn bergje poeder wordt.
Dan alvast een paar mooie lijntje klaarleggen; nu even je neus even snel doorspoelen met water en zorgen dat het mooi schoon is daarbinnen en goed doorloopt en niet verstopt is.
En dan gelijk als het nog nat is daarbinnen een mooie lijn bij elk neusgat naarbinnen, en dan genieten van het lekkere branderige gevoel en dan de komende minuten wachten tot het zalige gevoel opkomt.
Zelf heb ik dan het gevoel dat het het beste blijft plakken daarbinnen, en het dus het beste wordt opgenomen.
