Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspasta

pasta

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste manier voor mij is nog steeds :

Verse pasta even snel drogen met een lampje erbij, na een paar minuutjes kloten met je pasje, en dan nog een paar keer kloten met je pasje tot het een mooi fijn bergje poeder wordt.

Dan alvast een paar mooie lijntje klaarleggen; nu even je neus even snel doorspoelen met water en zorgen dat het mooi schoon is daarbinnen en goed doorloopt en niet verstopt is.

En dan gelijk als het nog nat is daarbinnen een mooie lijn bij elk neusgat naarbinnen, en dan genieten van het lekkere branderige gevoel en dan de komende minuten wachten tot het zalige gevoel opkomt. :hearteyes:

Zelf heb ik dan het gevoel dat het het beste blijft plakken daarbinnen, en het dus het beste wordt opgenomen.
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een klein spiegeltje
waar ik de pep op uitmekaar smeer
dan leg ik het spiegeltje op een roostertje op de kachel zodat de spiegel tusse de 5 en 7 cm van de kachel af is
en dan gewoon af en toe eens kijke wat fijner kappe tot brokjes
en dan terug het zakje in
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
berbe zei:
ik heb een klein spiegeltje
waar ik de pep op uitmekaar smeer
dan leg ik het spiegeltje op een roostertje op de kachel zodat de spiegel tusse de 5 en 7 cm van de kachel af is
en dan gewoon af en toe eens kijke wat fijner kappe tot brokjes
en dan terug het zakje in
Klik om te vergroten...

Terug je neus in bedoel je :P?
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe verzin je het.
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

gewoon effe 1tje legge en binne trekke , de rest komt na 5 min van zelf :wink:

maa nee , effe geen gezever...
heb er nog nooit bij stil gestaan eigelijk
ikzelf maakt hem altijd poederdroog ,
maar weet niet wat het beste efect geeft ?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
uhu zei:
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
Klik om te vergroten...

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

haahhaha




Omdat ik in een goede bui ben :P


Gewoon even verspreiden op een cd hoesje (spiegel oid)met een pasje ( mesje oid :P )... dan is t zo droog... dat cd hoesje onder een warme lamp, nog sneller..
't hoeft niet krukdroog te zijn voor je eerste lijn, maar wel t meest relaxt!

enjoy
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
uhu zei:
jo

als je pasta hebt
hoe droog moet je hem dan het beste make ?
echt helemaal droog of nog zeer klein beetje kleverig?
Klik om te vergroten...

Gewoon totdat je het kunt snuiven zonder dat er bonken tussen zitten die toch weer uit je neus vallen als het probeert te nemen.
Klik om te vergroten...

thx marla , dan toch iemand deftig :grin:

het is dex van 70% , is DIRECT opgelost en na enkele sec geen wit meer te zien na inname , dus niet echt las van brokken die er terug uit vallen
maar toch bedankt :wink:


het is btw mijn dope niet maar van iemand die ik op straat tege kwam en vroeg aan mij om het effe te vragen hier (ikzelf van anti-drugs) :sunglasses:

*lacht*
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

Tja, domme vragen bestaan niet.....

OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen.

Hemi
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
3970 zei:
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

Tja, domme vragen bestaan niet.....

OT; ik maak hem ook altijd poederdroog, en maak hem dan zo fijn mogelijk. Ik heb het idee dat hij dan ook het beste/snelste wordt opgenomen.

Hemi
Klik om te vergroten...

valt te zien , als ik haast heb en hij is noh beetje vochtig , dan
duurt het effe voor hij binnekomt , en brand hij extreem hard in de keel

als het poeder is en super fijn , dan schiet hij recht in men keel...
maar das tochniet goed , of wel ? want het moet opgenomen worden in je neusslijmvlies , of heb ik het fout ?
L
LektroluvLid
01-01-2024, 00:00
#12
uhu zei:
thx marla , dan toch iemand deftig :grin:
Klik om te vergroten...

Kan ik er iets aan doen dat ik je rare vraag niet brgrijp...


MAAr ik probeerde 't wel...DUS ik ben ook deftig!

DEFTIG FTW

bye
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zal me mond maar diep in mijn kont douwe
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Hoe verzin je het.
Klik om te vergroten...

geniaal ...

:mrgreen:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#15
van de pasta kan je ook een gezichtsmasker maken, werkt ook prima!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."