Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstijdelijke vervanging voor speed

tijdelijke vervanging voor speed

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
Hey hallo. Iedereen maakt het wel eens mee de dealer is even out of zit voor een bepaalde tijd zonder pep fuck probleem je belt iedereen die je kent die ook maar iets met pep of dope te maken heeft om hulp te vragen maar zoals in real life niemand kan je helpen.Wat gebruiken jullie ter vervanging van de pep voor een korte tijd van enige dagen te overbruggen?? ikzelf ben een dagelijkse gebruiker en werk aleen in nightshifts ik moet eerlijk bekennen dag 1 lukt vrij aardig dag 2 begint de hel = no motivatie no energie niks dan geraak ik met moeite de nacht rond.Vroeger nam ik alvavite als tijdelijke vervanging maar hier in dit apeland belgie hebben ze dat uit de handel genomen.dus had ik graag eens jullie ervaringen gehoord???
x
xpressurselfLid
kap er gewoon helemaal mee, klinkt een beetje verslaafd dit.
E
EndymionLid
Dat is wel weer erg drastisch he. Gewoon af en toe in het weekend, dan werkt het ook veel beter.

Dan is het geen kwestie van moeten gebruiken maar iets gebruiken omdat je het leuk vind.
Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het werkt echt :mrgreen:
l
lysergine25Lid
tjsa klinkt inderdaad als een chronische verslaving in een stadium 4 of 5 ...

Groet

Bonie
-
-spaceman-Lid
Een mooie manier om stoppen lijkt me. Als je het echt elke dag nodig hebt is dit je kans om dat te doorbreken..

succes!
l
lysergine25Lid
met valium en heel veel vitamines overleef je de eerste week wel.

Kom op man ..... je moet wel stopen !!!

:hearteyes:
E
EndymionLid
Ik gebruik in het begin van de werkweek soms wat efedrine/caffeine, dat geeft wel een lekkere ernergy boost.

Speed gebruiken op je werk of om je werk te kunnen doen kan ik me niks bij voorstellen. Dan wordt het echt tijd voor een andere baan.
x
xpressurselfLid
Endymion zei:
Ik gebruik in het begin van de werkweek soms wat efedrine/caffeine, dat geeft wel een lekkere ernergy boost.

Speed gebruiken op je werk of om je werk te kunnen doen kan ik me niks bij voorstellen. Dan wordt het echt tijd voor een andere baan.
Klik om te vergroten...

Ja of het gewoon niet gebruiken :wink:
D
DioneLid
Endymion zei:
Dat is wel weer erg drastisch he. Gewoon af en toe in het weekend, dan werkt het ook veel beter.

Dan is het geen kwestie van moeten gebruiken maar iets gebruiken omdat je het leuk vind.
Ik kan het iedereen aanraden trouwens, het werkt echt :mrgreen:
Klik om te vergroten...

sorry gast.. maar als je pep nodig hebt om te functioneren, kun je niet zo makkelijk even overschakelen naar af en toe in het weekend omdat het leuk is.. als je verslaafd bent doe je dat niet zomaar even..
E
EndymionLid
Safire zei:
sorry gast.. maar als je pep nodig hebt om te functioneren, kun je niet zo makkelijk even overschakelen naar af en toe in het weekend omdat het leuk is.. als je verslaafd bent doe je dat niet zomaar even..
Klik om te vergroten...

Dat zal inderdaad zo zijn. Maar in dit geval kwam het door zijn werk, de nachtdiensten.
Ik denk dat overdag werken al een stuk zal schelen.

Maarja als lang achter elkaar hebt gebruikt kan je maar beter eerst eens een tijdje niks meer te nemen ja. Daar kan ie nu in ieder geval mooi mee beginnen.
En voor nu om wakker te blijven efedrine dus. Niet meer in de winkel/smartshop te verkrijgen maar het wordt vollop verhandeld in de fitness/bodybuilding wereld.
u
uhuLid
NU stoppen
was enkele weken tegrug ook dagelijk gebruiker ,
nu gebruik ik bijna enkel nog in het weekend...
dex heeft me ook veel geholpen om te minderen
je het echt wel veel minder de neiging om bij te nemen en het gwn te laten voor wat het is , omdat de uitwerking hiervan helemaal niet kut is
maar eerder "plezant"
ik voel me na de uitwerking ook helemaal niet moe , iets dat ik dus van gwne speed wel heb :wink:

mss effe dex proberen ?
T
TaatLid
Als je écht speed wil/nodig hebt om normaal te functioneren moet je containers efedrine snuiven wil je 'tevreden' zijn lijkt mij. Want je gaat toch voor dat zelfde gevoel en vergeleken met pep is dit hetzelfde als vrouwen zonder tieten, waardeloos dus :rolleyes: :wink:
Mss blijf je overeind maar de motivatie en de drang om ook echt iets te kunnen doen zal er zéér waarschijnlijk toch niet zijn

Caffeine raad ik al helemaal af $%#$%&@$rommel :angry: , ik baal er hard van als mijn pep versneden is met die troep, komt gelukkig niet al te vaak voor. Maar ik ken mensen die bij andere dealers halen en waar het amfetamine gehalte vaak tot altijd bedroevend laag ligt en er bijna alleen caffeine in zit...paar keer gesnoven: waardeloos, je word er alleen verward van en je bloeddruk rijst de pan uit..bah

Maarja een echt advies als vervangend middel kan ik je dus niet geven, ik ga gewoon met de kudde mee en zeg: stop er mee! :wave:
S
SnuifdoosLid
mja stoppen idd, maar dat weet je zelf ook al langer dan vandaag. Om toch maar te antwoorden op je vraag: Voorschriftje Captagon halen bij de dokter. Is ook een mogelijk middel om te stoppen zonder cold turkey te gaan. Dus misschien kan je zelfs gewoon eerlijk zijn tegen je dokter, maar weet niet of hij dat zo gewillig gaat voorschrijven dan. Misschien ff studentenverhaaltje verzinnen.
D
Dr. TommyLid
gewoon stoppen is echt makkelijker dan je denkt
w
wacokeLid
:stoned: Kaptagon houw je wel wakker aan je huis dokter vragen moelijk hey :beer: :wave: als da nie helpt binnen gaan om te kikken op valium lol
l
lysergine25Lid
gewoon stoppen is mogelijk en niet moeilijk

:wave:
D
Dr. TommyLid
dat zeg ik :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."