Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumste sterke pep?

te sterke pep?

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb gisteren om 19:00 ongeveer 2 puntjes genomen (oraal, dat wel, dus misschien kan het iets meer geweest zijn) en ik dacht dat ik niet bij moet pakken omdat ik anders niet kan slapen.
Ik heb niets bijgepakt, heel de nacht niet kunnen slapen en nu (half 1 's middags) voel ik hem nog steeds aardig hangen (zweethandjes, verminderde eetlust, alerter dan normaal, beetje opgefokt.)

Het is wel zo dat ik bijna geen speed gebruik, maar kan iemand er dan zó gevoelig voor zijn dat je de volgende dag nog steeds best zwaar het effect voelt na 2 punten, of is het gewoon héél erg goede pep? Of is het normaal?
Ik kreeg de speed wel in pastavorm, dus misschien zegt dat iets over de kwaliteit? Zal wel niet.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je hele goeie pep hebt en het niet vaak gebruikt kan je van 2 punten wel redelijk goed gaan ja. Verder kan je ook pasta cafaine kopen dus dat zegt inderdaad niks over de kwaliteid :)

Wat ik heb begrepen is dat bij pure dex de dosis 30mg is (zonder gewenning) ik zat toen helaas al op rond de 100 a 150 en ben ook 48 uur wakker geweest ofzo :beer:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vermoedelijk zul je goeie speed hebben gehad (pasta is vaak goed).
Vervelend dat je al zolang wakker bent, hopen dat je vannacht wel je ogen kunt dicht klappen :)
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
pasta rulereert
heb zelf roze pasta
:d
7 a 8 lijne heel weekje wakker zonder afkick
en ja als je tollerantie al aan de lage kant is kan je van puntje pep lang wakker blijve
pep blijft pep
en werke doet dat spul nu eenmaal goed en lang:wink:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laat je drugs altijd testen!!! Dan weet je hoe je moet doseren (vooral als beginner!), en weet je of je veel caffeine snuift of goeie pep..

Miss heb je idd wel dexamfetamine, daarvan is de dosering lager zoals dinges al zei.. (als je dex oraal inneemt werkt het wel langer door ipv het te snuiven..)

(en ja, het duurt lang, dat weet je nu, hou er voortaan rekening mee.. minimaal 12 uur wakker, afhankelijk van dosis/gewenning.. Je kan proberen te blowen als het bijna ia uitgewerkt, of drop een benzo'tje?
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#6
fuck miss mn add, maar ik moet toch echt een lijn van een halve cm en een cm of acht lang... anders ga ik lang niet :beer:

crossing the line tomorrow
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dan heb je goeie gehad en mischien heb je nog niet zo'n hoge tolerantie voor speed.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Pasta wil absoluut niets zeggen, heb al pasta gehad van 10%, 19%, maar bv ook van 70%. Testen is weten, en of het Dex is geweest kom je van testen ook niet te weten, helaas....een betrouwbare dealer zoeken dus, zodat je weet wat je gebruikt.

Oraal werkt trouwens inderdaad wel wat langer door, als ik bv 150 mg Dex zou pakken, oraal, slaap ik 's nachts ook niet, en heb er de volgende dag nog plezier van...en ik gebruik het wel eens vaker :rolleyes:

Hemi
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha en die slaapt nog lang niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."