Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbmmetjes met natte speed

bmmetjes met natte speed

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat het vocht dat verdampt ook wel enigszins werkzame stoffen met zich mee neemt, maar natte speed kan je gewoon in bommetjes douwen, speed is speed.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het drogen enkel voor het snuiven en zou ik een bommethe kunnen nemen zonder het eerst te droge?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
altijd nat houden ...

uitgedroogde speed verliest powerrrrrrrrr
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok bedankt :)
Mn dealer zat moeilijk te doen met alles te drogen om het in lijntjes te kunnne leggen, maar ik ben niet zo'n voorstander van dingen die door mn neus gaan :tongueout:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lol alles drogen dan schiet je gram van 1000 mg naar 800 mg of nog erger
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
lol alles drogen dan schiet je gram van 1000 mg naar 800 mg of nog erger
Klik om te vergroten...
more like 800 naar 600 :tongueout: (ja, ik heb geen goede bron, en ja, ik denk dat ik serieus geript ben, maar whatever, ga binnenkort eens op zoek naar een degelijke dealer)
Maar dat vocht is toch gewoon water, als dat verdampt gaat er toch geen amfetamine verloren?
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natte speed scheurt je vloeitje :rolleyes:

Maar ff serieus, dat vocht is vaak een agressief oplosmiddel zoals aceton of tolueen, ok, je zal niet meteen dood neervallen maar gezond is het bepaald niet.
Nat blijft het wel langer goed, dus nat bewaren, droog nuttigen lijkt mij het beste.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Antondebeuker zei:
Natte speed scheurt je vloeitje :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ik heb capsules :tongueout:

En wat betreft aceton en tolueen, wist ik niet, bedankt
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
capsules lossen op als je ze niet meteen neemt
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik droog en maal het wel altijd ook al snuif ik niet. Kan poedervorm nl. veel beter doseren.
Ik merk er zelf absoluut niets van dat gedroogde speed minder sterk zou zijn dan natte.
Volgens mij zit dat idee bij sommige mensen tussen de oren, maar dat is mijn mening :smoke:

Dat de hoeveelheid minder wordt is wel waar. Als je het een week open laat liggen
ben je ongeveer 1/3 aan gewicht kwijt.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik doe het inderdaad wel ff klein beetje verspreiden en doseren, heb een keer een klein brokje naar binnen gebombardeerd om 12 uur bij de lunch en heb heel de nacht wakker gelegen :wave:

Bommetjes doe ik zelden, maar drogen is nergens voor nodig want het word toch wel fijn opgenomen :wink:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Natte bommetjes zijn de shit, dan is er ook nog zo min mogelijk werkzame stof verdampt moet je maar denken! En er kan meer in je capsule :rolleyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Natte bommetjes zijn: "tha bomb"!
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerst werd er volgens mij gezegd dat alleen het vocht verdampt zeg maar niet de pep zelf.Die blijft gewoon over.Of er is een minimale hoeveelheid verdampt van de pep.Drogen lijkt me gewoon het beste dan.Makkelijker met afwegen en vullen lijkt me.

Drogen is 10 minuten werk,dusja..
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amfetamine kan niet verdampen, toch niet op kamertemperatuur.

Het reageert wel met CO2 waardoor je speed minder sterk wordt, dit effect merk je echter enkel als je speed al een hele tijd (weken) aan de lucht is blootgesteld.

Dus volges mij isser geen probleem bij het drogen.
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#16
niet drogen zorgt bij mij altijd voor soort estreme moeheid en lusteloos gevoel.
bij droge geen last van,
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Deep Blue zei:
Amfetamine kan niet verdampen, toch niet op kamertemperatuur.
.
Klik om te vergroten...

Daar doelde ik op.
Je behoud je zelfde hoeveelheid amfeta. volgens mij.
Drogen lijkt me ook wat gezonder ja.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nat is wel moeilijk doseren. Een klein beetje nat wordt al snel een flinke lijn tijdens het schraap en hakproces.

Bommetjes voelen ook wat anders aan maar je moet iets meer geduld op kunnen brengen... :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."