Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsademhalingsproblemen??!!

ademhalingsproblemen??!!

24 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs is niet het antwoord. Maar ik ga alsnog mijn advies geven. :P Als je mentaal echt naar de klote bent, dan zijn psychedelic drugs een oplossing hoe belachelijk dat ook klinkt. Je moet het alleen wel doen met een "expert" want het kan in jou situatie ook extreem slecht aflopen. Ik zeg dit uit eigen ervaring. Mijn leven is sinds een paar maand terug veeeeeeel beter, niet omdat ik iets anders DOE maar omdat ik gewoon een andere kijk op het leven heb. Ik zat jarenlang in een depressie zonder dit zelf door te hebben, ik vond het gewoon normaal dat alles klote was. Daarom ook mijn verbazing toen ik na een trip opeens "bevrijd" was van die depressie. Mocht je dit willen doen, doe het dan samen met iemand die echt weet wat hij/zij doet.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#2
_Kat_ zei:
Als je mentaal echt naar de klote bent, dan zijn psychedelic drugs een oplossing hoe belachelijk dat ook klinkt. Je moet het alleen wel doen met een "expert" want het kan in jou situatie ook extreem slecht aflopen. Ik zeg dit uit eigen ervaring. Mijn leven is sinds een paar maand terug veeeeeeel beter, niet omdat ik iets anders DOE maar omdat ik gewoon een andere kijk op het leven heb. Ik zat jarenlang in een depressie zonder dit zelf door te hebben, ik vond het gewoon normaal dat alles klote was. Daarom ook mijn verbazing toen ik na een trip opeens "bevrijd" was van die depressie. Mocht je dit willen doen, doe het dan samen met iemand die echt weet wat hij/zij doet.
Klik om te vergroten...

Dit vraagt om een tripreport!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
_Kat_ zei:
Drugs is niet het antwoord. Maar ik ga alsnog mijn advies geven. :P Als je mentaal echt naar de klote bent, dan zijn psychedelic drugs een oplossing
Klik om te vergroten...

ehhh meer iets van dan kan een ervaring als die van een psychedelische trip soms verhelderend werken of nieuwe inzichten verschaffen maar het is niet zo dat je iemand die echt in de knoop zit maar even aan de LSD moet hangen want dat is medisch zwaar onverantwoord zoals jij het stelt. Maar dat weet je uiteraard wel.

Beter eerst je goed op de hoogte brengen van de effecten van LSD en zo en dan beslissen of je dat wilt en dan niet een therapeutisch wonder verwachten maar een leuke ervaring als maximum..

:smoke:
s
stylezLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heey Mensen :grin:

Ik heb echt iets doms gedaan. Ik heb sins Vrijdag, tot vanmorge 5 uur met een paar vriende flink zitten snatsen bij een vriendin. Weet ook echt niet hoeveel lijne/gram ik op heb, iig genoeg want k voel me nu echt kut man :/ helemaal uitgeput en al .. maar dat is nog niet zo erg want dat ben ik al gewend... maar iig heb ik door dat snatsen een probleem extra gekregen. Ik heb t gevoel alsof ik heel schlecht lucht krijg .. ik zit de hele tijd heel diep te zuchten want dat is echt de fijnste manier voor mij nou om lucht te krijgen. Zodra ik een flesje Water pak en het probeer te drinken moet ik na 2 slokjes ophouden, omdat ik het gevoel krijg dat ik stik. Normaal drink ik gwn met de mond en adem door mn neus, maar nu lukt het gewoon niet .. Na Schlampe! :grin:

lators
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb k ook wel eens gehad, gepaard met hartkloppingen als gevolg van teveel en te lang doorgaan. Ga slapen en vreet jezelf vol. Je bent gewoon op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."